توگاری سونی رقیب گلکسی نوت 3

2
۷,۸۶۹

تاکنون خبرها و شایعات مختلفی پیرامون عرضه اسمارت فونی با صفحه نمایش بزرگ یا همان فبلت از سوی شرکت  SONY مطرح شده است، دستگاهی که دارای صفحه نمایشی ۶.۴۴ اینچی است. این محصول سونی دارای کدنام Togari می باشد و احتمالا در آن از پروسسور جدید و قدرتمند Sanapdragon 800 کوالکام استفاده خواهد شد.

هنگامی که بحث فبلت به میان می آید معمولا اولین نامی که به ذهن می رسد نام فبلت  گلکسی نوت است. مدتی است که خبرهایی نیز در مورد نسل بعدی اسمارت فون گلکسی نوت منتشر می شود.گلکسی نوت 3 هم براساس اطلاعات بدست امده دارای صفحه نمایشی ۶.۳ اینچی است

اما سئوال اینجاست که فبلت جدید سونی با مشخصاتی که از آن منتشر شده میتواند به رقابت با گلکسی نوت ۳ بپردازد؟ یا فبلت Togari انقدر قدرتمند خواهد بود که میتواند گلکسی نوت ۳ را با مشخصات قابل توجهی که دارد کنار بزند.

بدون شک بخشی از رقابت بین این دو دستگاه در مشخصات فنی آنهاست. با هم نگاهی می اندازیم به مشخصات فنی این دو دستگاه که تاکنون بدست آمده است. لطفا به این موضوع توجه داشته باشید که این مشخصات تاکنون تایید نشده اند و تنها براساس شایعات و خبرهای بدست آمده منتشر می شود، هرچند احتمال واقعی بودن آنها زیاد می باشد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here