توگاری و هونامی پرچمداران سونی در نیمه دوم سال

0
۴,۸۶۰

Sony-Xperia-logo-610x335
شرکت سونی در ادامه راه تکامل و پیشرفت سری اکسپریا، برای نیمه دوم سال جاری میلادی قصد معرفی ۲ پرچمدار قدرتمند را دارد. اسم این مدل ها Honami و Togari می باشند که به ترتیب با کدهای C670X و C680X شناخته می شوند.
مطابق اخباری که از منابع چینی منتشر شده و به نقل از یکی از افرادی که محصولات اکسپریا را مورد آزمایش قرار می دهد، توگاری نخستین فبلت شرکت سونی خواهد بود که سایز صفحه نمایش آن ۶.۴۴ اینچ با رزولیشن فول اچ دی و تراکم پیکسلی ۳۲۴ خواهد بود و طراحی آن نیز مشابه ظاهر شیشه ای پرچمدار کنونی شرکت سونی یعنی اکسپریا Z می باشد. همچنین این شرکت یک مدل کامل سفید رنگ را نیز در نظر گرفته است و انتظار می رود که عرضه آن از اوایل ماه ژولای(اوایل تابستان) آغاز گردد.

اخیرا در یکی از بنچمارک های منتشر شده، نام یکی از دستگاه های ناشناس شرکت سونی مشاهده شده بود که می تواند محصول توگاری باشد اما متاسفانه اطلاعات و جزییات بیشتری در آن بنچمارک منتشر نشده بود.

دیگر محصولی که انتظار معرفی آن وجود دارد، اسمارت فون بسیار قدرتمند Honami است که از لحاظ اندازه تقریبا مشابه سری کنونی Z و ZL خواهد بود و با داشتن صفحه نمایش فول اچ دی، سنسور سایبرشات CMOS این شرکت با قابلیت عکسبرداری ۱۶ یا ۲۰ مگاپیکسل به همراه لنز کارل زایس و آمپلی فایر واکمن شرکت سونی می تواند قدرت خود را به رخ همگان بکشد. مطابق اخبار منتشر شده مدل Honami از صفحه نمایش IPS با تکنولوژی White Magic بهره خواهد برد و به آخرین سری از پردازنده های قدرتمند سری ۸۰۰ شرکت کوالکام با فرکانس بالای ۲.۳GHz و چیپ ست گرافیکی بسیار قدرتمند Adreno 330 مجهز خواهد شد. همچنین در کنار مشخصات بالای یاد شده، انتظار ۲GB رم و یک باتری بزرگ با حجم تقریبی ۲۷۰۰ تا ۳۰۰۰ میلی آمپر وجود دارد.

همچنین مطابق شایعات منتشر شده این محصول با فلاش زنون dual-LED عرضه می گردد. مطابق انتظارات، عرضه مدل قدرتمند Honami از ماه ژولای از طریق اپراتور Unicom در کشور چین آغاز شود و عرضه جهانی آن نیز در ماه های آگوست یا سپتامبر(اواخر تابستان) انجام می شود. البته احتمال معرفی آن در نمایشگاه IFA آلمان نیز وجود دارد.

مطابق اخبار منتشر شده به احتمال فراوان اندازه صفحه نمایش Honami حدودا ۴.۸ اینچ با تراکم پیکسلی ۴۵۹ppi خواهد بود، هرچند که با توجه به اندازه ۵ اینچی محصول حال حاضر این شرکت، احتمال کوچکتر شدن اندازه صفحه نمایش به ۴.۸ اینچ پایین می باشد و احتمالا با همان ۵ اینچ عرضه می گردد.

در چند روز اخیر اخباری مبنی بر استفاده شرکت سونی از تکنولوژی جدید Triluminos منتشر شده است، و به احتمال فراوان این شرکت از این تکنولوژی در محصولات توگاری و هونامی استفاده خواهد کرد. در تکنولوژی جدید با توجه به قرار گرفتن یک فیلتر مابین پس زمینه سفید رنگ LED و صفحه نمایش، رنگ ها بسیار طبیعی تر به نمایش درخواهند آمد، مشکلی که همواره سری اکسپریای شرکت سونی از آن رنج برده و یکی از ایرادهای وارده به اسمارت فون های این شرکت بوده است.

در نهایت هم مطابق گزارش منتشر شده، محصولات پیش رو مانند سری Z از قابلیت ضدآب و ضدخاک برخوردار خواهند بود.

GSMArena

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here