تکذیب شد: اکسپریا XZ3 از شبکه های 5G پشتیبانی نمیکند!

5
۵,۲۴۴


شب گذشته، سونی موبایل با انتشار یک توییت عجیب، همه را شگفت زده کرد. در این توییت سونی موبایل تایید کرده بود که اکسپریا XZ3 به عنوان پرچمدار جدید این شرکت از شبکه های 5G پشتیبانی میکند. این خبر به حدی عجیب بود که ما هم در خبر قبلی، تنها احتمال صحت آن را معرفی یک نسخه جداگانه از اکسپریا XZ3 دانستیم که شاید در آینده ای نزدیک معرفی گردد.

به هر حال این توییت آنقدر جنجال برانگیز بود که سونی به سرعت نسبت به آن واکنش نشان داد. سونی موبایل توییت قبلی خود را که در آن به پشتیبانی از شبکه های 5G توسط اکسپریا XZ3 اشاره داشت پاک کرده و با انتشار یک توییت جدید، رسماً این موضوع را رد کرده است.

سونی موبایل در توییت جدید خود نوشت: لازم است که ما در مورد توییت قبلی خود شفاف سازی کنیم و بگوییم که اکسپریا XZ3 از شبکه های 5G پشتیبانی نمیکند. ما و دیگران در حال حاضر برای شبکه های 5G آماده نیستیم اما به شدت برای آینده گوشی های اکسپریا و شبکه های 5G هیجان زده ایم.

همانطور که تا پیش از این نیز پیش بینی شد، اکسپریا XZ3 فاقد مودم 5G است و طبق انتظارات، اولین نسل از گوشی های 5G سونی، پرچمدار سال آینده این شرکت خواهد بود که با چیپست اسنپدراگون 855 عرضه خواهد شد. طبق پیش بینی ها سال 2019 سال شبکه های 5G است و گوشی های رده بالای این سال از این فناوری پشتیبانی خواهند کرد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

5 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here