جای خالی گوشیهای سونی در لیست شکننده ترین موبایل های دنیا که توسط شرکت اروپایی SquareTrade منتشر شد!

7
۱۱,۷۷۲

broken-iphone_500

شرکت SquareTrade که در زمینه بیمه و گارانتی تلفن های همراه در آمریکا فعالیت می کند و دارای جوایز متعددی در بخش خدمات مشتری شده است، اخیرا لیستی از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایی تهیه کرده که نسبت به سایر دستگاه‌ها شکننده‌تر و آسیب‌پذیرترند.

بر اساس نتایج منتشره iPad Mini مقاومت کمتری داشته و به سرعت دچار شکستگی می‌شود. پس از آن Galaxy S4 از مقاومت کمتری برخوردار است.لیست گوشی‌ها و تبلت‌های شکننده بر اساس تست ضربه و سقوط تهیه شده و در این میان طراحی و ساختار و وزن گوشی در نظر گرفته شده است. گزارش‌ها حاکی از این است که در حال حاظر محصولات اپل و سامسونگ در صدر این جدول قرار دارند.

بر این اساس، iPad Mini از همه تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند مقاومت کمتری دارد، پس از آن Galaxy S4 سامسونگ قرار دارد و iPad Air اپل جایگاه سوم محصولات موبایلی شکننده را به خود اختصاص داده است.در این جدول Galaxy S3 جایگاه چهارم، iPhone 5C جایگاه پنجم، Nexus 7.1 ایسوس در ردیف ششم، تبلت Galaxy Tab 3 هفتم و iPhone 5S جایگاه هشتم جدول گوشی‌ها و تبلت‌های شکننده را به خود اختصاص داده‌اند.

در این میان Nexus 7.2 ایسوس و Moto X موتورولا در ردیف نهم و دهم موبایل‌های شکننده دنیا قرار گرفته‌اند.با وجود اینکه همه این محصولات در رده پیشرفته و گران‌قیمت قرار دارند، به کاربران توصیه می‌شود که از قاب یا کیف‌های محافظ جهت نگهداری این دستگا‌ه‌ها استفاده کنند.

نکته قابل توجه این است که این شرکت در میان این لیست نامی از محصولات سونی و سایر برندهای مشهور مثل نوکیا و اچ تی سی به میان نیاورده است و این درحالی است که با نگاهی به لیست اسمارتفون ها در وب سایت این شرکت،نام برندهای دیگر نیز به چشم میخورد.حال مشخص نیست که جای خالی مدل های دیگر از سایر برندها در این لیست به دلیل عدم تست آن توسط این شرکت است و یا دلیل دیگری دارد!

ولی چیزی که درحال حاظر بر همه علاقه مندان به دنیای گوشی های هوشمند واضح و روشن است،برتری کیفیت ساخت گوشی های برندهایی نظیر سونی،اچ تی سی و نوکیا نسبت به سایر رقبای بازار است که با کمی گشت و گزار در دنیای اینترنت و مشاهده تست ضربات این اسمارتفون ها و قرارگرفتن در موقعیت های پرخطر نظیر فرورفتن در آب،کاملا مشهود است،که البته در این میان برخی از گوشیهای سونی به دلیل مقاومت در برابر آب و ضربات،حرف اول را در این میان خواهند زد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

7 دیدگاه ها

  1. سلام.من‌ازاولین گوشی که خریدم سونی اریکسون‌بوده تا الانم که‌ سونی هست…هرچی گوشی‌ داشتم فقط سونی بوده عاشقه‌برنده‌سونی‌ام اچ تی سی‌هم‌ دوستام‌دارن‌عالیه…پرچم‌ سونی‌همیشه‌بالاست من خودم‌الان‌سونی‌L دارم‌عالیه خیلی ازش رازیم

    پاسخ

  2. اینائی که اومدن به کامنت دوستانی که از سونی تعریف کردن منفی دادن دقیقا چند چند هستن با خودشون؟
    این سایت، خونه ی سونیه! کسائی هم که میان اینجا سونی رو دوست دارن! اون وقت این آدما برای چی اینجان؟؟؟
    یکی منو روشن کنه!!!!

    پاسخ

  3. سونی و اچ تی سی عشق است
    حیف که اچ تی سی دوربینشو خراب کرد وگرنه داشت بالا میومد
    نوکیا هم که سیستم عامل نداره
    میمونه سونی
    انشاالله سونی و اچ تی سی سال 2014 جبران میکنن

    پاسخ

  4. واقعا بدنه های گوشی های سونی و اچ تی سی خیلی مقاومه من خودم اس پی دارم و چند بار از دستم حدود فاصله یک متری افتاد رو زمین یه بارم افتاد رو سرامیک ولی حنوز یه خط هم برنداشته چه برسه به ترک و شکستگی
    واقعا که سونی تکه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here