خوشبخت ترین گوشی های سونی در سال 2017 از نظر آپدیت کدامند؟

18
۱۰,۱۸۸

در آخرین روزهای سال 2017 میلادی به سر میبریم و تقریباً در این روزها نباید منتظر اتفاق خاصی در ارتباط با گوشی های سونی باشیم. سونی بعد از گذشت دو ماه از سال 2017 اولین گوشی های خود را معرفی کرد و در نهمین ماه سال هم آخرین گوشی های خود را به نمایش گذاشت.

در این سال تمام گوشی های معرفی شده در سال 2017 به روزرسانی های متعددی را دریافت کردند. علاوه بر این تمام گوشی های سال 2016 نیز آپدیت هایی را دریافت کردند و آخرین نسل از گوشی های سری Z هم شانس دریافت آپدیت های سیستمی را تا چند مرحله داشتند.

حتما برای شما جالب است که بدانید در سال که گذشت، کدامیک از گوشی های سونی بیشترین به روزرسانی ها را از طرف سونی دریافت کردند. سونی در طول سال گذشته همراه با گوگل، به روزرسانی های امنیتی را به صورت ماهیانه به دست کاربران خود رساند. اکسپریا X، اکسپریا XZ و اکسپریا X Compact در تمام 12 ماه گذشته به صورت منظم آپدیت شدند تا از این نظر بهترین عملکرد را داشته باشند.

پس از سه گوشی نامبرده، اکسپریا XZ Premium قرار دارد که در مدت زمان حضور خود در بازار 7 آپدیت سیستمی را تجربه کرد. این به روزرسانی ها بدون احتساب نسخه اولیه در نظر گرفته شده است که با احتساب آن تا این لحظه اکسپریا XZ Premium هشت نسخه نرم افزاری متفاوت را تجربه کرده است. پس از این چهار گوشی، نوبت به میان رده های جدید سال میرسد که با 6 آپدیت در رده بعدی قرار دارند. در جدول زیر وضعیت تمام گوشی های سونی از نظر تعداد به روزرسانی های دریافتی را مشاهده میکنید.

در جدول فوق، تعداد آپدیت های دریافتی در سال 2017 را نشان میدهد که گوشی های امسال سونی، از نظر تعداد ماه های حضور در بازار، فرصت کمتری برای دریافت آپدیت نسبت به گوشی های سال گذشته سونی داشتند. با احتساب ماه های حضور در بازار اکسپریا XZ1 از زمان اولین آپدیت تا آخرین آپدیت، 4 به روزرسانی را در سه ماه دریافت کرده است. اکسپریا XZ Premium نیز با همین وضعیت 7 به روزرسانی را در 6 ماه تجربه کرده است. به صورت میانگین 1.3 آپدیت در هر ماه برای اکسپریا XZ1 و 1.2 آپدیت در هر ماه برای اکسپریا XZ Premium به ثبت رسیده است.

در جدول دوم، میانگین آپدیت هر گوشی در هر ماه را مشاهده میکنید که وضعیت سه گوشی اکسپریا XZ، اکسپریا X و اکسپریا X Compact همچنان عالی است. سایر گوشی های 2017 سونی نیز تقریباً هر ماه یک به روزرسانی را تجربه کردند اما میان رده های سال گذشته سونی و پرچمداران 2015، به صورت میانگین هر 2 یا 3 ماه یک آپدیت سیستمی بدست آوردند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

18 دیدگاه ها

  1. سایت ورشکسته سایتی که هر ۲۴ ساعت تنها یک پست میگذارد

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۰۲

    سایت کیفیت رو بجای کمیت در نظر داره!
    چی بزاره سایت اخبار اکسپریا هست الان ک سونی موبایل داره برای ۲۰۱۸ آماده میشه خب این سایت چی بزاره خبری نیست

    پاسخ

  2. به روزرسانی که مهم نیست، اینکه به روزرسانی جقدر کار راه اندازه، جقدر تو کارکرد سیستم تاثیر میزاره و …
    .
    .
    به نظر من آپدیت نوقا برای سری z5، به روزرسانی نبود فاجعه بود.
    فاجعه
    فاجعه.

    پاسخ

    Armamix گفته:
    ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۰:۰۷

    خوبب بالاخره باید سر Z5 رو یجوری میکرد زیر آب.

    پاسخ

  3. سلام آقا هادی عزیز، خیلی ببخشید دخالت میکنم میدونم خیلی زحمت میکشین برای سایت و… و اینکه واقعا ممنون ک حداقل هرروز یک پست میزارین، دم شما گرم.
    اگه میشه پست های بیشتری بزارین (۲تا حداقل!) میدونم مطلب کم هست ولی خب شما توانمندی.
    ببخشید

    پاسخ

  4. گاندولف
    nc750 یه ایرفون تفکیک محور هست که در کنار شفافیت صدا ،بیس نرم و مطلوبی ارائه میده
    که مناسب سبک ها …. پاپ ،راک هست
    اگه شما اهنگ های هیجانی مثل هیپ هاپ ، ترانس ، هووس ….بیشتر گوش میدید میتونید ایرفون EX750 ap در اولویت انتخابتون قرار بدید

    پاسخ

  5. اپدیت های امنیتی اکسپریا ایکس که سونی هر ماه میده، عالیه! ولی چ چه فایده ای وقتی هنوز اندروید ۸ رو نداده؟ -__- بده این اپدیت رو دیگه، منتظریم باوو

    پاسخ

    MH19 گفته:
    ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۲۰

    یه یکی دو هفته دیگه مستقیم ۸٫۱ میده

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۴۱

    اره شما هم تو تیم سیاست آپدیت گزاری سونی موبایل هستی شایدم هیدیوکی فورومی باشی!

    پاسخ

  6. سلام دوستان اینجا کسی هست که هندزفری سونی mdr _nc750 خریده باشه و تجربه اش رو در مورد صداش به خصوص صدای باسش بگه
    ممنون

    پاسخ

    Milad leopard گفته:
    ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۴۵

    بله من دارم.گوشیم زد۳ پلاسه.فوق العاده عالیه.صدای صاف و شفاف،تفکیک محور،بیس عالی،بدون نویز و خود هدست کیفیت عالی داره.من ۳۴۹ تومن خریدم.بهترین هدستی بود که تا حالا داشتم.وقتی هدست توی گوش میزاری دیگه هیچی نمیشنوی جز صدای موزیک

    پاسخ

    گاندولف گفته:
    ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۸:۴۵

    صدای باسش کوبنده و محکم هست میلاد جان???

    پاسخ

    Milad leopard گفته:
    ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۳۷

    نه داداش،بیس نرمی داره.نمیشه گفت خیلی بیس کوبنده ایی داره،اما فوق العادست.صدای عالی،شفاف.بزار یه چیزی بگم من این هدست و به هرکی دادم موزیک گوش کرده خیلی خیلی حال کرده.منکه راضیم.بیس نرمالی داره

    Omids7 گفته:
    ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۵۸

    بررسی تخصصیش تو سایت هست

    پاسخ

    kian13 گفته:
    ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۱۳

    نه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here