دانلود تم حرفه ای و زیبای اکسپریا با نام Polygon محصولی از کمپانی Green

15
۱۴,۹۴۶

Polygon_1_result-640x400
کمپانی Green طی ماه های اخیر و با معرفی تم های حرفه و زیبا، نامی در بین کاربران اکسپریا دست و پا کرده و توانسته محبوبیت خاصی را در این بخش بدست آورد. تم های این شرکت که با تایید سونی بوده و هست به صورت حرفه ای است و به راحتی هر چه تمامتر و بدون نیاز به هیچگونه دسترسی خاصی از جمله روت و ریکاوری تغییرات زیادی را در رابط کاربری شما ایجاد میکند.

تمام این تم ها که تاکنون توسط این شرکت معرفی شده بر روی رام های رسمی اکسپریا با نسخه اندروید 4.3 و بالاتر قابل نصب است. نصب این تم ها همانگونه که گفته شد نیازمند هیچگونه دسترسی خاصی نیست و به راحتی همچون برنامه های معمولی در گوشی های اکسپریا قابل نصب است.

این کمپانی هفته گذشته 9 تم حرفه ای جدید را به صورت غیر رایگان در گوگل پلی قرار داده بود. پس از اینکه چند روز قبل تم زیبای SciFi II را از سایت تخصصی اکسپریا به صورت رایگان دریافت کرده بودید حالا نوبت به یک تم دیگر از این شرکت میرسد تا تجربه استفاده از آن را بر روی گوشی یا تبلت اکسپریای خود داشته باشید.

این تم با نام Polygon یکی از 9 تمی است که هفته گذشته توسط این کمپانی عرضه شده بود. شما میتوانید این تم زیبا را از سایت تخصصی اکسپریا به طور رایگان دریافت کنید.

دانلود با لینک مستقیم

Polygon_2_result-315x560

Polygon_3_result-640x400

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

15 دیدگاه ها

  1. سلام دوستان محترم،میخواستم ببینم این برنامه ای ک باهاشون این تم ها ساخته میشه قابلیت این رو دارن ک برای نسخه آندروید 4.1.2 هم تم بسازن؟اگر برنانه ای برای ساخت تم برای 4.1.2 اکسپریا وجود داره ممنون میشم بهم معرفی کنید.

    پاسخ

    Xperia Z1 گفته:
    ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۳:۳۶

    دوست عزیز، تا اونجایی که من میدونم، کاستوم تم ها اندروید 4.2 به بالا رو فقط ساپورت و پشتیبانی میکنن
    حالا اگه اشتباه گفتم، دوستان درستش رو بگن

    پاسخ

    محمدرضا گودرزی گفته:
    ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ساعت: ۰۴:۰۰

    4.3 به بالا
    البته http://xperian.ir/forum/thread6406.html
    براتون چندتا پورت کردم

    پاسخ

    l-yas گفته:
    ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۱:۰۳

    ایولللللللللل داداش
    خیلی مردی

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here