دانلود دفترچه راهنمای فارسی اکسپریا Z2

3
۳۰,۵۷۳

xperia_z2_tim_1
عرضه اکسپریا Z2 به علت برخی مشکلات در ساخت آن محدود به برخی کشورهای خاص شده و در حال حاضر در بسیاری از کشورها این دست پرچمدار با تاخیر در عرضه رو به رو شده است. سونی امید زیادی به موفقیت پرچمدار خود دارد و روی آن حساب ویژه ای باز میکند.

پیش از ورود این دستگاه به بازار جهانی سونی دفترچه راهنمای آن را برای کاربران منتشر کرده است. این دفترچه را میتوانید هم اکنون دانلود و بیشتر با ویژگی های آن آشنا شوید.

دانلود دفترچه راهنمای فارسی اکسپریا Z2

[تعداد: 2    میانگین: 2.5/5]

3 دیدگاه ها

  1. اینهمه پول بدیم پای این گوشی؟ که فردا زد 3 اومد بازار سونی بگه قابلیتهای نرم افزاریش رو به زد دو انتقال نخواهیم داد اگه این قابلیتها رو می خواید باید زد 2 رو بفروشیدو بیاید از ما مجددا زد 3 بگیرید…اونوقت میگن فقط ایرانیا  منفعت طلبنو ژاپن منشا انسانیتو حس مسولیت پذیری در ارایه کالا و خدماته.خداییش اگه قابلیت های زد 2 به زد 1 انتقال داده نشه مارک سونی رو میزارم کنار…اینم از قیمت زد 2…انگار از طلا ساخته..اخه تفاوت کلی زد2 نسبت به زد وان نهایت برامون باید سیصد هزار تومن در بیاد نه بیشتر از نیم میلیون..یه نمایشگرو دو تا اسپیکر استریو که اینهمه ساز و دهل نمی خواد….انگارپژو 405 رو کرده پرشیا بعد می خواد قیمت ماکسیما رو بزاره روش…خجالتم نمی کشه  می گه اگه دو سه تا نرم افزارو به زد وان بزاریم فروش زد2 کم میشه و نمی تونیم اونطور که باید کیسمونو پر پول کنیم…ال جی این کارو کرد ولی نه خریدار پر چمداراش کم شدن و نه به اعتبارش لطمه خورد بر عکس ثابت کرد که معرفت داره و هواداراشو وسط راه تنها نمیزاره.کلیم به مشتریاش اضافه شد..ثابت کرد که مسولیت پذیره ..و به خواسته های مشتریاش ارزش قایله..اگه سونی هم به خواسته ما ارزش قایله خواسته ما اینه که قابلیتهای عکاسی زد2 رو روی زد وان بزاره..اما شاید پول براش شیرین تره…سونی هواداراتو از دست می دی بخدا

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here