دانلود رام رسمی منطقه خاورمیانه برای اکسپریا Z5 Premium با شماره ساخت 32.2.A.5.11

4
۵,۴۲۴

sony-xperia-z5-premium
سونی موبایل، از چند روز قبل، به روزرسانی جدیدی را برای گوشی های سری Z5 و نیز Z3 Plus منتشر کرد. همانطور که میدانید این به روزرسانی با شماره ساخت 32.2.A.5.11 برای تمامی این دستگاه به صورت گسترده عرضه شد و دریافت آن به صورت OTA نیز در همان ابتدای امر به آسانی توسط کاربران صورت گرفت.

اما مثل همیشه، و بنا بر درخواست های کاربران، ما رام رسمی این نسخه را که جدیدترین نسخه از اندروید مارشمالو برای اکسپریا Z5 Premium است برای شما قرار خواهیم داد. این رام برای منطقه خاورمیانه و با پشتیبانی کامل از زبان فارسی است.

این رام که در ادامه دانلود میکنید، جدیدترین نسخه رسمی از اندروید 6.0.1 مارشمالو برای مدل E6833 اکسپریا Z5 Premium با شماره ساخت 32.2.A.5.11 است که از طریق برنامه Flashtool و یا به صورت مستقیم از آپدیت سنتر گوشی قابل نصب است. اگر از کاربران حرفه ای اکسپریا هستید فرصت خوبی است تا آپدیت جدید را با استفاده از نصب این رام تجربه کنید اما اگر تجربه استفاده از برنامه فلش را ندارید پیشنهاد ما استفاده از ابزار Xperia Companion است که عملیات به روزرسانی با آن با ریسک کمتری صورت میگیرد. در هر صورت رام رسمی منطقه خاورمیانه برای نسخه E6833 اکسپریا Z5 Premium را در صورت تمایل میتوانید از لینک زیر دریافت کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

4 دیدگاه ها

  1. تو هر اپدیت پرمیوم بهتر و بهتر شده و الان با آخرین اپدیت یکی از بی نقص ترین گوشی های دنیا هست پرمیوم.. هنوز هم کیفیت صفحه نمایش و دوربین پرمیوم برای من جذاب و تازگی دارد و مثل گوشی های دیگر خسته کننده نیست

    پاسخ

  2. درود 🙂
    خبرِ خوبی بود ولی هنوز برای من OTA نیومده 😐
    هادی جان تو این نسخه چه تغییراتی داشته میشه لطفا بگید با خبر شیم با تشکر 🙂

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here