دانلود رام رسمی منطقه خاورمیانه برای اکسپریا Z5 با شماره 32.2.A.0.253

16
۶,۹۹۹

review-xperia-z5-PT-certificacao-w782
همانطور که در خبرهای قبلی به اطلاع شما رساندیم، سونی از هفته گذشته به روزرسانی جدیدی را برای سری Z5 و Z3 Plus آغاز کرد. این به روزرسانی با شماره ساخت 32.2.A.0.253 بعد از گذشت چند روز از انتشار اولیه حالا برای اکسپریا Z5 Dual نیز در دسترس است.

آپدیتی که از آن صحبت میکنیم جدیدترین نسخه موجود از اندروید 6.0.1 است که سونی برای پرچمداران سال گذشته خود عرضه کرده است. خوشبختانه این به روزرسانی هم اکنون در منطقه خاورمیانه و کشور ایران برای مدل دو سیم کارت اکسپریا Z5 قابل دریافت است. با این حال ما مثل همیشه رام رسمی این منطقه را با پشتیبانی کامل از زبان پارسی آماده کرده ایم که در ادامه برای شما قرار میدهیم.

این رام که در ادامه دانلود میکنید، جدیدترین نسخه رسمی از اندروید 6.0.1 مارشمالو برای مدل E6633 اکسپریا Z5 با شماره ساخت 32.2.A.0.253 است که از طریق برنامه Flashtool و یا به صورت مستقیم از آپدیت سنتر گوشی قابل نصب است. اگر از کاربران حرفه ای اکسپریا هستید فرصت خوبی است تا آپدیت جدید را با استفاده از نصب این رام تجربه کنید اما اگر تجربه استفاده از برنامه فلش را ندارید پیشنهاد ما استفاده از ابزار Xperia Companion است که عملیات به روزرسانی با آن با ریسک کمتری صورت میگیرد. در هر صورت رام رسمی منطقه خاورمیانه برای نسخه E6633 اکسپریا Z5 را در صورت تمایل میتوانید از لینک زیر دریافت کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

16 دیدگاه ها

  1. دوستان من همین امروز میخوام z5 رو بگیرم فقط یه سوال داشتم بعد از این که گرفتم وبه اینترنت وصل کردم باید همه ی آپدیت ها یی که واسش دادن رو یکی یکی نصب کنم یا اگه همین آپدیتو نصب کنم کفایت میکنه؟

    پاسخ

    Hamid.78 گفته:
    ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۰:۲۷

    همه زو باید نصب کنی به ترتیب منم به شیش آپ نکرده بودم ک۶٫۰٫۱ اومد
    اول ۶دانلود شد بعد ۶٫۰٫۱

    پاسخ

  2. خب خداروشکر واسه E6633 منتشر شد اما من رام گوشیم اروپای مرکزی هس طبق معمول حالا حالا ها سونی آیدیت رو نمیده به اروپا مثله همیشه ولی خدایی رام خیلی خوبیه من خودم Z5 gold دارم دامادمان سفید واسه اون رام خاورمیانه هس خدایی وقتی دوربین دوتاش رو گذاشتم کنار هم واسه من شفاف تر بود یه کم و این یعنی نرم افزار بهتری رو به اروپای مرکزی میده ولی خب دیر میده

    پاسخ

    golmina گفته:
    ۲۶ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۹:۱۴

    فایلftfبرای زد۵ پرمیوم دو سیمکارتE6833اومده برای فلش؟من از طریق خود گوش آپ کردم وحجمش۵۰ مگ بود بنظرتون ارزششو داره فایل ftfرو دانلود کنم برای فلش یا صبر کنم اندروید ۷بیاد اونو فلش بزنم؟

    پاسخ

  3. سلام.گوشی من زد۳ دو سیم هستش.ابدیت آندروید ۶۰۱ کردم مدیریت رمش افتضاح شده دوربینشم رنگ قرمز رو صورتی نشون میده.دوستان هر کدوم زد۳ دارین شما هم دچار این مشکلات شدین؟؟در ضمن قبلا اصلا اینجوری نبود

    پاسخ

    Milad_Sh گفته:
    ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۰:۰۴

    دوست عزیز در خصوص مدیریت رم که کلا مشکل تو سری Z5 هم تا حدی وجود داره تو اندروید ۶٫
    منتظر ورژنی که سونی خبر داد ازش باشید، احتمال زیاد رفع میشه
    در خصوص مشکل دوربیت اطلاع ندارم از دوستان در انجمن تو صفحه مخصوص گوشیتون مشکلتون رو بپرسید

    پاسخ

  4. سلام خسته نباشید خدمت اعضای سایت اکسپریان
    من تازه یه گوشی زد ۵ خریدم ولی زمان خرید آندروید ۶ روش نصب بود
    ولی طبق اطلاعات که گرفتم باید آندروید ۵٫۰٫۱ روش باشه این منو یکم نگران کرده میترسم گوشیم رفرش شده باشه
    آگه کسی اطلاعاتی داره بگه ممنون میشم

    پاسخ

    ۲۵ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۹:۲۲

    جای نگرانی نیست
    گوشی هایی که جدیدتر تولید میشن آخرین نسخه موجود در زمان تولید رو به همراه دارن.

    پاسخ

  5. دوستان یک سوالی ذهن منو مدت هاست درگیر کرده و اونم اینه که وقتی سونی یک پلتفورم قرتمندی مثل پلی استیشن داره چرا اونو به دیوایس های بیشتری مثل لپ تاپ و گوشی و تبلت و ساعت هوشمند و تلویزیون و چیزهای دیگر وارد نمیکنه به نظر من پلی استیشن او اس پتانسیل بسیار خوبی برای اینترنت اشیا و همچنین متمایز ساختن سونی از سایر شرکت ها داره.به نظر من سونی هر چه زودتر باید پلی استیشن او اسو وارد بازی کنه و با سیاست های درست توسعه دهندگان را به سویش سوق بده آینده شرکت های تکنولوژی در دستان بخش نرم افزار خواهد بود نه سخت افزار و این فقط نرم افزار بوده که شرکتی مثل اپل را تا این حد بالا کشیده امیدوارم سونی هم برنامه های خوبی برای آینده در این زمینه داشته باشه.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here