دانلود پوسته بسیار زیبا و حرفه ای « عصر جدید » برایِ گوشی هایِ اکسپریا.

5
۹,۶۲۴

sketch-14756194124971

امروز قصد معرفی یکی دیگر از کارهایِ رضا پورفتح، توسعه دهنده خوش ذوق ایرانی و یکی از اَعضایِ تیم پکسوتم را داریم. پوسته پیشِ رو که « عصر جدید » نام دارد، به جرأت یکی از حرفه ای ترین پوسته هایِ ساخته شده برایِ گوشی هایِ اکسپریا میباشد. این پوسته دارایِ عناصر گرافیکی زیادی است و برایِ آن زحمات شبانه روزی زیادی کشیده شده است.

این پوسته علاوه بر داشتن تصویر اختصاصی صفحه خانگی و صفحه قفل، دارایِ کلیدهایِ ناوبری اختصاصی، دکمه برنامه هایِ اختصاصی و به لُطف سرپرست تیم توسعه دهندگان گروه پکسوتم، ماهان حمیدی عزیز دارایِ کیبورد اختصاصی بسیار جذابی همسو با رنگ هایِ بومی و موضوع پوسته میباشد.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، این پوسته دارایِ ساعت بسیار شکیلی برایِ صفحه قفل نیز میباشد، که تنها بر رویِ گوشی هایِ Z2 و بالاتر قابل اجرا میباشد. به گفته توسعه دهنده این پوسته با گوشی هایی که مجهز به اَندروید 4.4 و بالاتر هستند به خوبی سازگاری دارد و برایِ اجرایِ صحیح نیازی به دسترسی روت ندارد.

نکته: قیمت در نظر گرفته شده برایِ این پوسته 2.000 تومان میباشد. برایِ دانلود این پوسته میتوانید به صورت مستقیم از طریق لینک زیر وارد پلی استور اختصاصی اکسپریا شده و در صورت تمایل تم مذکور را از سایت تخصصی اکسپریا خریداری کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

5 دیدگاه ها

  1. ميدونم اينجا جاش نيست ولي با چه برنامه اي ميشه تم ساخت كه صفحه كيبورد عوض بشه و
    همينطور بشه اكثر آيكونهارو عوض كرد تو تمساز سوني كه نيست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here