دانلود پوسته بسیار زیبا و حرفه ای « Miu Xperia » برایِ گوشی هایِ اکسپریا.

7
۱۳,۶۸۳

امروز قصد معرفی یکی دیگر از پوسته هایِ حرفه ای ساخته شده برایِ گوشی هایِ اکسپریا را داریم. پوسته پیشِ رو که « Miu Xperia » نام دارد، یکی از ساخته هایِ ماهان حمیدی عزیز، سرپرست گروه پکسوتم میباشد. این پوسته از جزئیات گرافیکی بسیار زیادی بهره میبرد و در دسته پوسته هایِ فانتزی برایِ گوشی هایِ اکسپریا قرار میگیرد، که علاوه بر داشتن تصاویر پس زمینه اختصاصی برایِ صفحه خانگی و صفحه قفل، دارایِ کلیدهایِ ناوبری اختصاصی بسیار زیبا، دکمه برنامه هایِ اختصاصی و آیکن پک بسیار شکیلی است، که زیبایی آنرا دو چندان کرده است.

همچنین این پوسته از ساعت آنالوگ اختصاصی برایِ صفحه قفل نیز بهره میبرد، که تنها بر رویِ گوشی هایِ اکسپریا Z2 و بالاتر قابل اجراست. این پوسته همچنین دارایِ کیبورد اختصاصی و بسیار زیبایی برایِ گوشی هایِ با اَندروید 6.0 نیز میباشد، اما به دلیل پشتیبانی نشدن کیبورد اکسپریا به صورت رسمی در خانواده X، اعضایِ این خانواده نمیتوانند از کیبورد پوسته هایِ اکسپریا بهره ببرند.

البته لازم به ذکر است که با توجه به انتشار اَندروید 7.0 برایِ گوشی هایِ خانواده Z5 و گوشی اکسپریا +Z3 و با تست هایِ به عمل آمده، کیبورد شخصی سازی شده اکسپریا در اَندروید نوقایِ گوشی هایِ خانواده مذکور بدون مشکل تغییر می یابد و تنها کاربران گوشی هایِ خانواده X بر رویِ اَندروید نوقا از این ویژگی بی بهره خواهند بود.

در پایان ذکر این نکته نیز لازم است که این پوسته یکی از معدود پوسته هایی است که با اَندروید 7.0 نوقا سازگاری دارد، از این رو کاربران گوشی هایِ خانواده X، خانواده Z5 و گوشی اکسپریا +Z3 میتوانند این پوسته را به راحتی خریداری کرده و بر رویِ گوشی خود نصب نمایند. به گفته توسعه دهنده این پوسته با گوشی هایی که از اَندروید 4.4 و بالاتر بهره میبرند به خوبی سازگاری دارد و برایِ اجرایِ صحیح نیز نیازی به دسترسی روت ندارد.

ویژگی هایِ منحصر به فرد این پوسته:

– آیکن پک اختصاصی
– والپیپر اختصاصی
– ساعت آنالوگ تم شده در لاک
– ساعت شفاف لاک اسکرین
– سوویچ ها و عناصر گرافیکی
– ساپورت اَندروید 4.4 و بالاتر
– کیبورد اختصاصی

توجه: این پوسته جزو پوسته هایِ غیر رایگان گروه پکسوتم میباشد، اما به مناسبت عید نوروز، گروه پکسوتم و سایت تخصصی اکسپریا این پوسته زیبا را به صورت رایگان تقدیم شما کاربران و همراهان همیشگی سایت اکسپریان میکند. اُمیدواریم از نصب این پوسته نهایت لذت را ببرید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
دانلود از پلی استوردانلود از پلی استور

7 دیدگاه ها

  1. از گوشی ن mi note 2 و mi mix کش رفته
    ای کاش حداقل میگفتن از کجا ایده گرفتیم

    پاسخ

    Mahan گفته:
    ۰۵ فروردین ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۰۶

    درباره نطر اولتون اینکه این تم تم می یو آی کاستوم شده هست
    و به نوعی تغییرات ریزی هم اعمال کردیم

    و قطعا باید از والپیپر های این گوشی ها استفاده میکردیم

    و نظرکه ممنون از نظرتون درباره تم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here