درآمد شرکت هواوی در سه ماهه اول سال 2019 رشدی 39 درصدی داشته است

1
۲,۵۸۶

علیرغم جنگ تجاری بین دو کشور ایالات متحده آمریکا و چین، به نظر می رسد که شرکت هواوی سال 2019 را در بهترین حالت خود آغاز کرده است. اولین گزارش منتشر شده از درآمد سه ماهه اول این کمپانی نشان از درآمد 179.7 میلیارد یوان (26.81 میلیارد دلاری) را دارد که به اختصار آن را رشد 39 درصدی درآمد می نامند. همچنین گفته می شود که حاشیه سود خالص این شرکت چیزی در حدود 8 درصد می باشد. و این گزارش نشان می دهد که درآمد شرکت هواوی نسبت به سال گذشته و در همین بازه زمانی بهتر بوده است.

مدیر عامل شرکت هواوی آقای ژو پینگ اظهار داشت که اهداف اصلی این شرکت در سال 2019 به سه قسمت تقسیم می شوند که آن سه قسمت عبارتند از: مصرف کنندگان، شبکه های ارتباطی و راه حل های سازمانی که در نهایت انتظار می رود نتیجه این اهداف به سود دو برابری این کمپانی در بخش های مختلف ختم شود.

شرکت هواوی موفق به فروش بیش از 59 میلیون گوشی هوشمند تنها در سه ماهه اول سال 2019 شده است که این رقم در سه ماهه اول سال 2018 تنها 39.9 میلیون گوشی بوده است. شرکت هواوی قصد دارد تا در سایر زمینه ها مانند رایانه های شخصی، پوشیدنی ها و اپلیکیشن های مرتبط با گوشی های هوشمند نیز موفقیت خود را تکرار کند.

علاوه بر این، سال 2019 سال شروع استفاده از ارتباطات نسل پنجم (5G) به صورت جهانی بوده و همین مورد باعث شده است تا شرکت هواوی با فرصت های بی سابقه ای برای رشد کسب و کار خود رو به رو شود. این شرکت خود را به عنوان بزرگترین تولید کننده تجهیزات مخابراتی دنیا معرفی کرده و ادعا می کند که موفق به افزایش تعداد قرارداد های شبکه 5G با بیش از 40 شرکت جدید در دنیا شده است. در این گزارش مشخص شده است که شرکت هواوی تا کنون موفق به فروش 70 هزار ایستگاه مخصوص ارائه خدمات مبتنی بر نسل پنجم ارتباطات تلفنی در سر تا سر دنیا شده است و هدف آنها این است که تا ماه می به رقمی بالق بر 100 هزار ایستگاه دست پیدا کنند. بدین صورت تا کنون شبکه فروش تجهیزات مخابراتی شرکت هواوی سود 15 درصدی را برای این کمپانی به ارمغان آورده است.

سرویس های ابری و هوش مصنوعی نیز دو عضو جدایی ناپذیر دیگر شرکت هواوی هستند و این شرکت چشم انداز خوبی برای رشد تکنولوژی های مبتنی بر این دو عضو در سال جدید را در نظر گرفته است. هدف این شرکت رسیدن به جایگاه برترین ارائه دهنده سرویس های ابری در کنار سایرین است. بنابر گزارش منتشر شده، تا کنون بیش از 1 میلیون نفر از کاربران سازمانی و توسعه دهندگان از سرویس های ابری شرکت هواوی استفاده می کنند. همچنین بخش توسعه هوش مصنوعی این کمپانی در حال تلاش برای رسیدن به بالاترین جایگاه بنچمارک Stanford DAWNBench در بخش رقابت های یادگیری عمیق ماشینی می باشد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here