درز تصویری عجیب از یک گوشی معرفی نشده از سونی: آیا باید منتظر این طراحی باشیم؟

92
۲۰,۹۸۲


لحظه به لحظه با نزدیک شدن به رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل، حساسیت اخبار حوالی سونی بیشتر و بیشتر میشود. این روزها هر لحظه امکان درز تصویری از یک گوشی هوشمند جدید از سونی وجود دارد، چرا که معمولاً در روزهای باقی مانده تا رویدادهای مهم، کار صیانت و نگهبانی از اطلاعات بسیار دشوار میشود.

سونی موبایل امروز اولین تیزر رسمی خود را برای کنگره جهانی موبایل منتشر کرد. در این تیزر که به چند خط منحنی اشاره کرده بود، طراحی خمیده در نگاه اول به ذهن متبادر شد اما اینکه منظور واقعی سونی چیست و هدف آن از این تیزر چه بوده هنوز برای ما روشن نشده است.

لحظاتی قبل، یک تصویر بسیار عجیب از دو گوشی هوشمند سونی در کنار هم به دست ما رسید که یکی از آنها اکسپریا Z5 Compact و دیگری یک مدل ناشناخته از سونی است. قد و قواره این مدل ناشناخته به یک گوشی تقریباً 5 اینچی میخورد که البته حاشیه های آن نسبت به اکسپریا Z5 Compact کمتر است. به علت بدنه منحنی آن در قسمت پشت، ضخامت این دستگاه به نظر زیاد می آید که شاید تماشای گوشی از نمای دیگر نظر ما را در این مورد عوض کند.

این مدل فاقد سنسور اثر انگشت بر روی دکمه پاور است که به نظر میرسد باید در پشت بدنه به دنبال سنسور اثر انگشت باشیم. نکته جالب لوگوی سونی است که در پایین قرار گرفته و اسپیکر نیز در این تصویر به چشم نمیخورد. ممکن است اسپیکر همانند مدل های میان رده به فریم پایین دستگاه منتقل شده باشد و یا احتمالات دیگری که هنوز صحبت کردن از آنها به نظر زود است.



این تصویر ناخودآگاه ما را به یاد یکی از طرح های مفهومی که سال 2014 در اسناد سونی موبایل لو رفته بود می اندازد. به خاطر دارید؟ در سال 2014 پس از هک سرورهای سونی چند طرح مفهومی از سونی منتشر شده بود که نمونه های اولیه از گوشی های هوشمندی بود که در سال اخیر توسط سونی معرفی شد.

تصاویری که در این سند افشا شده بود بعدها در قالب سری Z5، طراحی 2.5 بعدی شیشه در سری X و طراحی استوانه ای XZ خودش را نشان داد. از بین طرح های لو رفته در سال 2014 یک طرح هنوز مسکوت ماند و حالا به نظر میرسد سری 2018 سونی از آن طراحی بهره خواهند گرفت. به تصاویر زیر که در اسناد سال 2014 سونی افشا شده بود دقت کنید و ارتباط آنها را با عکس فوق کشف کنید!

سونی از سه واژه ساده، جامد و قابل انعطاف در این طراحی استفاده کرد که اگر همان طرح را به اجرا درآورد، احتمالاً با یک گوشی انعطاف پذیر مواجه خواهیم بود. با این حال طرح مفهومی اولیه این دستگاه که مربوط به 4 سال قبل است، قطعاً تغییرات عمده ای برای نهایی شدن خواهد داشت. البته به شرطی که سونی تصمیم به استفاده از آن طرح داشته باشد! چرا که ممکن است تصویر فوق مربوط به یک مدل معرفی نشده از سونی باشد که در این مقطع به بیرون درز کرده و اصلا قرار به معرفی در کنگره جهانی موبایل 2018 نیست. به نظر شما این تصویر برای مدل کامپکت پرچمدار آینده سونی است؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

92 دیدگاه ها

  1. اگر درست حدس زده باشم با بالارده های منحصربفردی طرف هستیم
    در اصول و ارزش های طراحی سونی مواردی مثل زیبایی و کم کردن ضخامت موبایل کاملاٌ رعایت میشه و از پایین رده شروع و در بالا رده ها به حداکثرهای خودش میرسه. تیم طراحی سونی پیرو ارزشهای این شرکت حتی در آخرین مورد در xz1 طوری طراحی رو به پایان برد که با وجود ضخامت صفحه lcd باز هم از ضخامت دستگاه کم کرد حتی با وجود انتقادهای زیاد به حاشیه ها باز هم از اسپیکر استریو دست نکشید. پس چرا ضخامت رده بالاهای سونی زیاد شده در حالی که میانرده های جدید سونی با وجود باطری بزرگ ضخامت متناسبی دارند.
    اسپیکرهای استریو کجا هستند؟!
    سونی در A1E اسپیکرها رو دوباره اختراع کرد که کیفیت بالایی دارند
    بنظر شما اگر سونی اسپیکرهای Accoustic Surface رو از حالتی که در A1E داره دربیاره و اونها رو با بدنه تلویزیون یک پارچه و ادغام کنه (موبایل) ، فرم بدنه این این دستگاه به چه شیوه ای درمیاد؟
    یگ نگاه به طراحی Accoustic Surface در A1E بیاندازید
    http://www.4kledtvreview.com/wp-content/uploads/2017/05/Sony-A1E-Accoustic-Surface-e1494856045505.jpg
    ———————————————–
    http://assets.hardwarezone.com/img/2017/02/Sony-A1-OLED-Acoustic-Surface-actuator.jpg
    ———————————————–
    http://assets.hardwarezone.com/img/2017/02/1-OLED-Acoustic-Surface-actuator-demo-sample.jpg
    ———————————————–

    طراحی کلی به این شیوه هست
    http://www.olednet.com/wp-content/uploads/2018/01/180111_2.png
    ———————————————-
    اینها فرض هست منتها چیزی که باعث تقویت این فرض شده تصویری هست که چند روز پیش در بررسی FCC بیرون اومد که منتصب به سونی بود من تصویر رو روشن تر کردم و اگر به پایین گوشی نگاه کنید شما میبینید اثری از اسپیکر در کنار سوکت USB Type-C وجود ندارد!
    http://s8.picofile.com/file/8319930534/sony.jpg
    ————————————-
    از نسبت اندازه این سوکت با ابعاد بدنه دستگاه به سادگی میشه متوجه شد که این تصویر متعلق به موبایل “۵٫۷ اینچی سونی هست که از نظر طراحی با موبایل بنظر “۵ اینچی این پُست یکی هست.
    اُمیدوارم لینک هایی که براتون گذاشتم حذف نشن.

    پاسخ

    Mahdi26 گفته:
    ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۳۶

    ممنون از توضیح کاملت با تحلیل تو یکم به آینده امیدوار شدم

    پاسخ

  2. بازم همون طراحی قدیمی طور و حاشیه های زیاد بالا پایین نمایشگر ؟!!! این سونی چی فکر کرده ! بنظرم اینطوری وضعش بدتر هم میشه اگر با همین فرمون جلو بره

    پاسخ

  3. خب این عکس کاملا طراحی گوشی کامپکت بعدی سونی هسته، شخصی به اسم ive یه هفته با گوشی کامپکت سونی کار کرده و تایید کرده گوشی دارای انحنا، فاقد جک ۳٫۵ صدا و دارای حسگر اثر انگشت در پشت هست… از اونجایی که تایید شده صفحه نمایشش ۵ اینچه با مقایشش با z5c به کشیدگی صفحهش پی می بریم پس نسبت ۱۸:۹ تایید می شه.
    http://www.upsara.com/images/g61h_cymera_20180219_220905.jpg
    با مقایسه این عکس و عکسی که قبلا لو رفته بود به شباهت این دو گوشی پی می بریم ؛ دقت کنین… حاشیه بالا کم حاشیه پایین زیادتر، در عکس قدیمی دقیقا روی لگوی سونی که پایین هست چسب زدن (البته به نظر می آد اون عکس قدیمی مربوط به طرح اولیه این گوشی بوده) … یه چیز دیگه این که به این عکس دقت کنین :
    http://www.upsara.com/images/1h3q_sony-py7-24118q-xperia_1.png
    این تصویر جایگاه درگاه سیمکارت رو کنار گوشی سمت چپ تعیین کرده ( توی عکس پشت دستگاه به تصویر کشیده شده)
    دقیقا جایی که در تصویر قدیمه لو رفته می بینیم پس کاملا همه یه گوشی رو دارن نشون می دن.
    راستی چرا لگو سونی اومده پایین؟! بخاطر این که حاشیه بالا کم شده و اسپیکر جای بگیره؟! یا شاید هم سونی گوشی رو مجهز به سنسور تشخیص چهره کرده ! درکل دقت کردین فریم گوشی چقدر شبیه xperia xه!!

    پاسخ

    Amir one گفته:
    ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۳۲

    عالی بود مرسی

    پاسخ

  4. + عدم حسگر اثرانگشت
    + عدم اسپکر استریو
    + ضخامت بیشتر
    وووو
    .
    طراحی این گوشی بی علت نیست ، بنظرم مهم ترین دلیل :
    ۱- «««««دوربین دوگانه »»»»»» هست
    احتمالا سونی از حسگر جدیدی بنام
    IMX 4xx استفاده کرده …
    مطمئنا بزرگترین حسگر دوربین موبایلی جهان خواهد بود که به لرزشگیر و زوم اپتیکال مجهز شده
    .
    ۲- «««« باتری »»»»»
    تو این طراحی جدید کاملا مشخص سونی باتری با حجم بالا ۳۰۰۰ هزار میلی امپر در سری کامپکت بکار برده …
    شاید در نسخه XZ2 و XZ2 pro باتری به حجم بالای ۴۰۰۰ هزار میلی امپر مجهز شدند
    .
    ۳- «««««« نمایشگر پیشرفته »»»»»»
    این احتمال وجود داره سونی ۳ پرچمدار خودش به پنل « OLED » متفاوتی مجهز کرده باشه ….
    + حسگر اثر انگشت + اسپیکر در پنل OLED قرار گرفته باشند
    .
    .
    .
    سونی موبایل در ۲۰۱۸ سال سختی خواهد داشت و باید اعتبار از دست رفته اش برگردونه ….در کنگره جهانی موبایل سونی باید با تمام قدرت خودش ثابت کنه

    پاسخ

    Mohammadsoley گفته:
    ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۳۳

    سونی پخم طراحی کنه شما میگی عالیه. مطمعنا اینا طرح اصلی نیست اگه این باشه با بهترین دوربین دنیا و باطری عالی بازم سونی میره پایین تر و سقوط میکنه

    پاسخ

    Amir one گفته:
    ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۳:۴۱

    شما یه کامپکت از پرچمدارای شرکتای دیگه معرفی کن که قدرتش با پرچمدار اصلی یکی باشه!!!د ندارن عزیز من…شما گوشی کلفت دوس نداری پرچمدار اصلیشو بخر که نازکتره مجبور نیستی که کامپکت بخری…انقدرم اینجا چرتو پرت نگو مرسی.

    پاسخ

    hamidreza1991 گفته:
    ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۳۹

    عزیز به این حرفتون یکم دقت کنید !
    مطمئنا بزرگترین حسگر دوربین موبایلی جهان خواهد بود که به لرزشگیر و زوم اپتیکال مجهز شده
    ………..
    بزرگترین حسگر و سنسور فعلی با لرزشگیر اپتیکال متعلق به لومیا ۱۰۲۰ هست که سنسور ۱٫۱٫۵ اینچی داره که چندین برابر بزرگتر از بزرگترین سنسور فعلی ۱٫۲٫۳ اینچی سونی است
    سونی به هیچ عنوان نمیتونه چنین سنسور بزرگی رو توی بدنه پرچمدارش جا بده مگر اینکه ضخامت گوشی خیلی زیاد بشه و در قسمت دوربین برامدگی بزرگی داشته باشه
    قبل از اینکه نظر بدید اول یکم روی حرفتون فکر کنید و ببینید اینکار شدنی هست یا نه
    از اونجا که احتمالا پرچمدار جدید سونی دوربین دوگانه داره کاملا مشخصه که سایز سنسور همون قبلی خواهد بود چرا که سونی باید فضای جدیدی رو به دوربین دوم اختصاص بده که جاگیره چه برسه به اینکه بخواد از سنسور خیلی بزرگ استفاده کنه
    هیچ شرکتی دیگه سنسور بزرگتر از ۱٫۲٫۳ استفاده نمیکنه و حتی شرکت هایی هم که از این سایز استفاده میکردن مثل گوگل پیکسل در نسل جدیدشون سنسور رو کوچکتر کردن چرا که باید طبق قانون بازار هر سال نازکتر و سبک تر از قبل باشن

    پاسخ

    hamidreza1991 گفته:
    ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۴۳

    البته این نکته رو اضافه میکنم که بزرگترین سنسور موبایل متعلق به نوکیا ۸۰۸ هست که ۱٫۱٫۲ هست یعنی به عبارتی نزدیک به ۱ اینچ ! و سونی اگر بخواد از چنین سنسوری استفاده کنه باید ضخامت گوشی رو ۵ برابر بیشتر کنه
    بخاطر این ازش نام نبردم چون به قابلیت لرزشگیر اپتیکال مجهز نیست

    پاسخ

  5. تنها چیزی که میتونم بگم اینه که هفته بعد هفته سرنوشت ساز سونیه و واقعا باید تمام تلاش خودش رو بکنه تا بتونه دوباره برگرده و اگر مثل قدیم به تغییرات کوچیک راضی بشه دیگه فاتحه اش خونده است .
    امکاناتی مثل سنسور اثر انگشت زیر صفحه یا اسپیکر داخل صفحه میتونه نجات بخش باشه البته به شرطی که طراحی خوبی ارائه بده وگرنه این آشغالی که عکس هاش دراومده باشه که با هیچ نوآوری قابل جمع کردن نیست

    پاسخ

  6. خدایی ازین نظراتتون خجالت نمیکشید!!
    خوبه ی سر برید تو سایت خارجی ببینید ی بچه هایی چجوری تخصصی علمی نظر میدن بعد ب خودتون نگاه کنید.. یا خخخ یا ههه یا تخریب و تمسخر یا تعصب…
    ی عده چنان اخ و اوخ میکنن ک انگار نماینده کمپانی هستن و چندمیلیون پیشفروش کردن
    Xz1اومد صدتا چرت و پرت کوبیدید بهش اما همون مدل هم چهارچوبش میرزه ب پرچم دارای سامسونگ و…
    قصدم توهین و..نیست و نبوده بیشتر میخونم و کمتر نظر میدم اما واقعا ب قول برخی دوستان نمیدونم فاز توفاز میشید یا قاطی کردید از نخریدن مدلها..برخی ک تو عمرشون سونی نداشتن جز دکوری سامسونگ و هوآوی نداشتن اینجا کارشناس شدن
    برخی دوستان واقعا نظرشون عمیق تخصصی و دید باز هست ادم لذت میبره چیزی متوجه میشه …حالا بیا ی سری خخخ و اخ و اوخ های بچگانه رو هم ببین!!!
    بگین نخون اقا اجبار نیست…خواه ناخواه هستیم طرفداریم اما کمی مثبت ببینید هیچی ازین موارد ک گفته شد جز تاسف نداره..
    به امید موفقیت روزافزون سونی
    پایدار باشید

    پاسخ

    A.m.ir گفته:
    ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۳۷

    ممنونیم استاد از این کامنت علمی تون =D>

    پاسخ

  7. مطمئناً طراحیش شبیه به این گوشی خواهد بود، و چیزی که مطمعنم اینه که این گوشی طراحیش برای زمان Z5 هست که سونی داشته روش کار میکرده و حالا به جایی رسونده که همه رو شگفت زده کنه، مسلماً مثل تصویر بالا کلفت و زشت نخواهد بود و حاشیه کمتری هم خواهد داشت.

    پاسخ

    mohsenfathijoozdani2 گفته:
    ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۰:۱۸

    سلام دوستان عزیز، زد۵ قابلیتtrow داره، بایدکجای تنظیمات برم،تشکر،راستی استفاده ازمیراکاست بایدبلوتوث گوشی وتلویزیون روشن باشه

    پاسخ

  8. مطمعن باشیدطراحی پرچمدار اصلی نا امیدتون نمیکنه
    حالا بجز طراحی قطعا قابلیت های جالبی هم داره
    نبود اسپیکر اسریو تو این مدل که صد در صد کامپکت هم هست منو به ادغام صدا و صفحه نمایش امید وار میکنه

    پاسخ

  9. ولی به حاشیه بالا پایینش توجه کنید خیلی کمتر از زد فایو کامپکته!حالا ببینیم کسایی که میگن مزخرفه وقتی تصاویر بیشتری فاش شد هنوزم رو حرفشونن یا نه…اصلا از ادمایی که دم به دقیقه میچرخن متنفرم دست خودم نیست.

    پاسخ

  10. به نظر من امكان نداره اين،اون باشه والا بخدا
    خط ها هم به والپيپر مربوطه شايد
    سوني بي شعور خوب مث ادم بگو ميخواي چي كار كني بخدا من كنكور دارم اصابمو به هم نريز
    تموم كن اين بازي لعنتيو
    نا اميدم نكننن تو رو كدا

    پاسخ

    Dariush r گفته:
    ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۳۳

    دقیقا منم کنکوریم و فکرم درگیره اینجا⁦:-(⁩

    پاسخ

  11. بهترین جمله‌ای که در وصف سونی‌موبایل می‌شه گفت:
    ترقی‌های مردم رو به بالاست
    تو از بالا به پایین می‌ترقی

    واقعا این پرچمدار سونی آخرین فرصتی هست که من و قطعا خیلی‌های دیگه به سونی‌موبایل دادیم.
    امیدوارم از خر ششیطون بیاد پایین و یه چیزی بده که نه سرامیک و آجر باشه، و نه کپی آیفن تری‌جی پنحاه سال پیش.

    پاسخ

  12. مطمئن باشید سونی میخواد همه رو غافل گیر کنه از این کارها قبلا هم کرده این رو هم از عمد پخش کرده حالا ببینید یعنی یه طرحی بده در حد واویلا مطمئن باشید سونی به این فکر کرده اگه یه همچین طرحی بده دیگه هیشکی سمتش نمیاد اگه این بشه پرچمدار که باید گفت اکسپریا و وایو پیوندتان مبارک! آخ داغ دلم تازه شد وایو کجایی میخوام لپ تاپ جدید بگیرم هیچی مث وایو نمیشه خدایی نمیشه که نمیشه

    پاسخ

  13. چه قدر کامنت ها داغه فکر نکنم هیچ برندی اندازه سونی یه همچین فن هایی داشته باشه. تصویر احتمالا نمیتونه تصویر پرچمدار آینده باشه چونکه اگه به گوشی هتی چند نسل قبل تر سونی هم نگاه کنیم طراحی اشون از این بهتر بوده این یه پسرفت به تمام معنا میتونه باشه واسه یه پرچمدار اما از خط آنتن بغل و طراحی ای که بی شباهت به ایکس ای تو نیست شاید یه پایین رده باشه اگه دقت کرده باشید ایکس ای تو و ایکس ای تو الترا هم یه خورده شبیه اس پی شدن و پشتشون هم انحنا داره و هم دوربین مث اس پی هست

    پاسخ

  14. این کامپکت پنج اینچی جدیده که مثل سال های قبل ضخامتش زیاده بنظرم اگه پرچمدار اصلی این طرح باشه و ضخامت کم تری هم داشته باشه خیلیم زیباست فقط با ضخامت زیاد مثه این میمونه که گوشی حاملست D:

    پاسخ

  15. آقا تو آندروید ۸ هم شما وقتی یه چیزی رو ست دیفالت قرار میدین باز بخواین از آون برنامه استفاده کنید ازتون درخواست میکنه با چه برنامه ای باز بشه؟

    پاسخ

  16. http://up.xperian.ir/do.php?imgf=sketch-1519071409551.jpg
    خطوط توی تصویر
    از سمت سفید فلش به سمت قرمز فلش به صورت سه بعدی در حال چرخشند
    که دقیقا به انحنای پشت گوشی
    تاکید دارد که کاملا با تصویر فوق در بالا تطابق دارد

    پاسخ

    ARMTIN گفته:
    ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۹:۳۹

    واقعا ازت ممنونم که وقت گذاشتی

    پاسخ

    مامور مخصوص حاکم بزرگ گفته:
    ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۳۷

    قربونت داداش
    حس ششمم میگه سونی یه پرچمدار تمام عیار همه چی تموم معرفی میکنه

    پاسخ

    mehranq گفته:
    ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۳۲

    این گوشی احتمالا x2 هست

    پاسخ

  17. سلام دوستان این هفته رفته بودم ارمنستان
    یه گوشی چینی با برندی که اسمش شبیه الکاتل بود دیدم
    باتری گوشی ۱۲۰۰۰ میلی امپر بود …….
    کاش سونی هم لا اقل از باتری ۴۰۰۰ استفاده کنه…..رمش هم ۶ باشه خوبه….دوربین دوگانه…..حاشیه کم…..سلفی دوگانه و ضخامت کم و سنسور اثر انگشت ادغام شده با صفحه نمایشم باید باشه

    پاسخ

    mehranq گفته:
    ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۲:۳۵

    اون ۱۲۰۰۰ اگه قدرت داشت سر زبونا بود اینها بازی ارقامه نمیشه ۱۲۰۰۰ میلی امپر رو تو ی گوشی استفاده کرد… نتیجه بلند پروازی میشه نوت هفت سامسونگ که بمب دستی شده بود
    حالا ببین این چینی ها با دانش خیلی کم شون نسبت به کره ای ها چی میتونن بسازن… باطری سونی طبق پرچمدارای دیگه داره پیش میره کم و کاستی نداره

    پاسخ

  18. واقعا سونی ازش بعیده اینجور طرحی. این فقط یه جو دهی هست.
    ۳ میان رده L2, XA2 و XA2ULTRA دست گرمی اول سالش بود که در حد پرچمدارای برندای دیگست.
    نه آقا باور نکنید این نیست. این مضخرفه. عین طرحای اولیه ی ۱۰ سال پیشه.
    حالا یک درصد هم این باشع یه گود بای پارتی با سونی میگیرم.

    پاسخ

    Hamidr گفته:
    ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۰:۲۲

    خخخخ مردم از خنده گود بای پارتی واسه سونی

    پاسخ

  19. این احتمالاً مدل کامپکته و تجربه نشون داده جدیداً مدل کامپکت از هر نظر از پرچمدار اصلی دورتر و به میانرده ها نزدیکتر شده پس اگه حسگر اثر انگشت تو مدل کامپکت پشت گوشی باشه طبیعیه و طراحی پرچمدار اصلی میتونه خیلی متفاوت تر باشه

    پاسخ

  20. حالا که خوب دقت میکنم میبینم زیاد هم بد نیست اما برای یه گوشی میانرده یا فوقش برا کامپکت …
    برای پرچمدار اصلی یه چیز خیلی بهتر توقع دارم ….

    پاسخ

  21. دوستان چقدر عجولید هنوز چیزی معرفی نشده اساتید از یه عکس که مال چهار سال پیش هست، هزار جور تصویرسازی و جوسازی انجام دادند چند روز دیگه که پرچمدار معرفی شد خیلیاتون از این کامنتایه عجولانه خودتون خندتون میگیره ومنکر حرف خودتون میشید، به تک تکتون قول میدم امسال سونی بار دیگه مثل زمان Z2 همرو انگشت به دهن میکنه بشنید و تماشا کنید

    پاسخ

  22. ضخامتشم چیزی حدود۱سانت هست کم کمش واقعا این چ طراحی هست؟حتی برا مدل کامپکتشم جالب نیست.مثل spهست ک واقعا اینجور طرحا از رده خارج شدن؟امیدوارم ک این نباشه فقط

    پاسخ

  23. اصلا شایستگی کامپکت بودنم نداره!خدا نکنه این باشه…. یعنی از سال ۲۰۱۴ تا حالا هیچ طرح جدیدی نزدن که هنوز میخوان از طرح های اون سال استفاده کنن!!… امیدوارم صرفا جهت رد گم کنی باشه و بخواد هیجان معرفی پرچمدار و بالا ببره.

    پاسخ

  24. ای خداااااا ضخامت 🙁
    ….
    طرف Z5 کامپکت داره یه کاور بندازه روش ، از ریخت و قیافه می افته
    این گوشی لو رفته ضخامتش حدود ۱۵mm نشون میده 🙁
    سونی این بود طراحی « میرای » ؟؟؟
    نخواستیم بابا صد رحمت به امنی بالانس

    پاسخ

  25. خدایی اگه این باشه خودکشی میکنم
    این چیهههه اینهمه صبر کردم
    چقد سرش دعوا کردم با بقیه و گفتم قراره عوض بشه
    سونی جاااااان تروخدا این کارو با ما نکن

    پاسخ

  26. از بس به طراحیش ایراد گرفتین زده سیم آخر یه چیز عجیب غریب ساخته. حالا خوب شد راحت شدین؟! سونی جون الهی بمیرم برات

    پاسخ

    ᴬᴹᴵᴿ ᴵᴺᶠᴱᴿᴺᴼ گفته:
    ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۰۸

    داداچ ناموصا فازت چیه اونی که زده به سیم آخر خودتی نوکرتم 🙂

    پاسخ

  27. سونی سعی بر نازکتر کردن گوشی داره ولی تو این مدل بدتر گوشی کلفت تر دیده میشه
    این مدل هیچوقت رونمایی نمیشه
    چون اگه رونمایی بشه همین طرفدارایی هم که داره از دست میده 😐

    پاسخ

  28. درود به دو برادر

    سونی حاشیه

    به پای پیرشین الهی

    پاسخ

    Armin.r گفته:
    ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۲۶

    امیر کبیر باز تو حرف زدی بلبل!
    بد جلز ولز میکردیا تو سایت جی کاپ
    سونی اول شد تا کور شود هر آنکه نتواند دید.

    پاسخ

  29. ههههههههههههههههه

    اینم پرچم دارتون

    پاسخ

    pouriakdy گفته:
    ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۴۱

    اسکل این که نگفته این حتما همون گوشیه، اینا احتمال قوی حدس و کمان و شیطنت سایت ها هست

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۰۲

    حداقل شارژ میشه، نمیترکه، تو نظرسنجی دوم نمیشه، دوربینش مال خودشه، تکنولوژی صفحه بقیه رو نخریده، بعد ۱سال باتریش خراب نمیشه، میانردش به ۸ اپدیت شده،هر غلطی برا تبلیغ نمیکنه و غیره و ذلک ک تا فردا طول میکشه

    ضمنا طرح اصلا صحتش معلوم نیست و حتی عکسها هم خوب چیزی رو نشون نمیده داداش گلم برو عزیزم هروقت بلندگوت استریو شد بیا صدا کن

    پاسخ

    Armin.r گفته:
    ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۲۸

    ههه دومم نه سوم شد.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here