درز دو تصویر از فبلت اکسپریا XA2 Ultra وجود دوربین دوگانه سلفی را تایید میکند.

68
۱۲,۲۷۶


تقریبا یکی از گوشی هایی که احتمال معرفی آن ها در هفته های آتی بسیار زیاد به نظر میرسد، فبلت اکسپریا XA2 Ultra است که نقش یک مدل ارتقا یافته از فبلت اکسپریا XA1 Ultra را ایفا خواهد کرد.

این فبلت با آنچه که تا امروز از آن خبر داریم، اولین فبلت 6.0 اینچی سونی است که به سنسور اثر انگشت مجهز شده است. سنسور اثر انگشت برای اولین بار در یک گوشی سونی به پشت دستگاه منتقل خواهد شد اما آن چیزی که اکسپریا XA2 Ultra را خاص ترین اسمارت فون سونی میکند، دوربین دوگانه سلفی آن است که تا امروز بی سابقه بوده است.

پیش از این شایعاتی در خصوص وجود دوربین سلفی دوگانه در این دستگاه شنیده شده بود اما امروز تصاویری از یک گوشی سونی منتسب به اکسپریا XA2 Ultra بدست رسیده که این شایعه را به مرز واقعیت نزدیک کرده است. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده میکنید، دو دوربین در جلوی دستگاه وجود دارد که به همراه یک فلاش LED، هر چیزی که از یک سلفی فون نیاز دارید را برای شما فراهم خواهد کرد.

تا این لحظه شایعاتی که شنیده میشود این است که احتمالاً سونی در میان رده های نسل اول سال 2018 همچنان طراحی سابق خود را تکرار خواهد کرد اما احتمالاً پرچمدار اول سال و یا میان رده های نسل دوم سال آینده، اولین های سونی باشند که با طراحی جدید عرضه خواهند شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

68 دیدگاه ها

  1. جک را شما میگید برید حاشیه آیفون ۸ چهار میلیون تومانی را ببینید اگه چشم!! دیدنش را دارید آنوقت میفهمید حاشیه چیه واقعا حالم از نظرات عده ای متعصب مبتدی پلاستیک دوست چینی به هم میخوره

    پاسخ

    Tala23 گفته:
    ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۲:۴۳

    ایول داداش دقیقا من چند وقت پیش مخاستم یه گوشی غیر اندرویدی بخرم رفتم آیفون ۷ پلاس دیدم یعنی تا دستم گرفتم قشنگ یاد گوشی های سال ۲۰۱۴ افتادم اینقدر حاشیه هاش زیاده که بیشتر عاشق z5 پرمیوم خودم شدم

    پاسخ

  2. به نظرم همون دوتا عکس که دوتا گوشی بودن با رنگ طلایی همونا موسخه و اونی که سنسور پشت گوشی یه میان ردس و اونی که کنار گوشی نیس پرچمدار جدید سونیه ، از این نظر موسخه که اون عکس رو همون وبسایت گرجستانی مشهور درز داده بود

    پاسخ

    محمد لک گفته:
    ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۴۹

    هست*

    پاسخ

  3. این تصویر فوتوشابه اگه به تصویر سمت راست نگاه کنید بالای گوشی روی قسمت نوتیفیکیشن علامت کم بودن شارژ باتری که مخصوص وقتیه که شارژ باتری زیر ۱۵ درصد میاد هست . در صورتی که اگه با دقت به عکس سمت راست نگا کنید میبینید که شارژ گوشی۴۵% درصد هست ، که اصلا همچین چیزی امکان نداره که روی ۴۵%اختار کم بودن باتری بده پس در نتیجه فیکه این عکس .

    پاسخ

    محمد لک گفته:
    ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۱:۴۶

    اخطار*

    پاسخ

    amirreza-z5 گفته:
    ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۱:۵۸

    داداش اون اخطار احتمالا برای استامینا هوشمند هست . و با توجه به اخبار، احتمالا گوشی و مشخصاتش درست باشه.

    پاسخ

  4. بنظرم این طراحی برای یه گوشی۷۰۰-۸۰۰تومنی قابل قبوله
    اما برا یه گوشی بالای یک تومن خیلی ضایعست
    حداقل امیدوارم تماما فلزی باشه تا جبران کنه

    پاسخ

  5. به عنوان شخصی ک ب سونی ایمان دارم مینویسم…ب شخصه این طراحی برای من غیر قابل باوره،واقعا نا امید کنندس،بد ترین تصمیمی ک سونی تو کل دوران بخش موبایل میتونست بگیره همینه،این ک شد گوشیای میانرده هواوی و… ب هیچ عنوان حسگر اثر انگشت رو قاب پشتی با طراحی لوپ سورفیس خوب در نمیاد.اخه مگهxa1plus از کنار بدونه حاشیه نبودحسگر هم کنار بود؟خب همونو با حاشیه کم ادامه لده بخدا جواب میگیری آخه این چه طرحیه؟؟؟.سونی همیشه خاص بوده من هنوزم میگم این طراحی عملی نمیشه مگر برای ی گوشی پایین رده جدا از سری x مثل L2. اگر سونی برای پرچم دار امسال هم همین روال رو پیش بگیره بخش موبایل به کلی محو خواهد شد…

    پاسخ

  6. سلام.
    تصویر کاملاً فیک هست
    تصویر دو دوربین جلو و فلاش LED و سنسور تشخیص نور محیط ( تک تک ) روی تصویر گوشی مونتاژ شده
    تصاویر از روی یک موبایل هم رنگ با گوشیه سونی موجود در تصویر برداشته شده امّا چون کیفیت تصاویر برداشت شده ( گوشی که تصاویر دو دوربین جلو و فلاش LED و سنسور تشخیص نور محیط ازش برداشته شده ) پایین بوده ، این مسأله باعث عدم یکنواختیه رنگ تصاویر مونتاژی روی بدنه موبایل سونی شده در نتیجه سعی کردن با ابزار فوتوشاپ حاشیه تصاویر چسپانده شده رو مرتب کنند ! که این مسأله باعث متمایز شدن و مشخص بودن هرچه بیشتر تصاویر مونتاژی شده !
    توان مونتاژ و تولید سونی خیلی بالاست منتها اگر به تصویر دوربین جلو ( سمت چپ ) نگاه کنید متوجه چینش و مونتاژ غیر حرفه ای موقعیّت لنز به نسبت بدنه و مُتمایل بودن غیر عادیه لنز بطرف پایین میشید! ( این مونتاژ سونی نیست )
    اگر تصویر لنزی که برای مونتاژ انتخاب شده بود این مشکل رو نداشت براحتی از همین تصویر برای مونتاژ دوربین سمت راست هم استفاده میکردن مُنتها مشکل سازنده این تصویر عدم دسترسی به تصویر یک لنز با مونتاژ دقیق با این رنگ خاص بوده ( رنگ دور تصاویر مونتاژ شده با رنگ موبایلی که روش مونتاژ انجام میشده باید هماهنگ باشه ) یعنی تنها به تصویر همین لنز کج با این رنگ دسترسی داشتن و اگر تصویر همین لنز کج رو برای جعل دوربین سمت راست هم استفاده میکردند ساختگی بودن تصویر سریعتر مشخص میشد.
    کسی که این تصویر رو جعل کرده مُتوجه این مطلب بوده و برای همین جهت جلوگیری از تشخیص فیک بودن تصویر در اولین نگاه و با توجه به اینکه تصویر دیگه ای هم برای مونتاژ نداشتن تصویر همین لنز رو برای دوربین راست هم استفاده کردن منتها برای جلوگیری از تشخیص این مسأله تصویر لنز راست رو بصورتی خراب کردن که شیشه لنز ( یعنی کج بودنش و مونتاژی بدون تصویر لنز راست با تصویر لنز سمت چپ ) مشخص نباشه .
    تصویر فلاش LED دوربین جلو دارای سایه هست چون یک فلاش برجسته هستش ! این تصویر از پشت یک موبایل هم رنگ برداشته شده و روی این تصویر بعنوان فلاش دوربین جلو مونتاژ شده منتها یادشون رفته برای جلوگیری از تشخیص برجسته بودن فلاش LED سایه فلش رو حذف کنند !
    نوشته پایین روی تصویر و شیوه کپی کردن این نوشته روی تصویر دقیقا با نوشته روی تصویر موبایل آبی رنگی که چند روز پیش بعنوان تصویر لو رفته پرچم دار آینده سونی منتشر شده بود و بطرز خیلی ناشیانه ساخته شده بود یکیه !
    اگر موبایلی به این شکل در آینده بیرون بیاد خیلی عجیبه چون تصویر کاملاً فیک هست.

    پاسخ

    sia.hbb گفته:
    ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۳:۳۸

    خیلی هوشمندانه بود…
    این طراحی از سونی بعیده بعید بعید…
    اصالت ژاپن هیچ وقت ب این شکل تغیر نخواهد کرد این طراحی یه تقلید کاملا نا موفق و ناموضون و غیرحرفه ای هست

    پاسخ

    میکائیل گفته:
    ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۴:۱۲

    البته نباید گفت بعیده چون ممکنه یک نفر به پروسه خط تولید و یا طراحی سونی نزدیک باشه و این موبایل رو دیده باشه و برای کسب اعتبار بعنوان یک درز دهنده معتبر خواسته باشه موبایلی که دیده رو ترسیم کنه و برای اینکار از یک تصویر منتسب به سونی که برای چند ماه پیش بود استفاده کرده
    http://xperian.ir/%D9%85%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%A7%D8%AD%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%8B-%D8%A8%D8%A7/
    منتها تصویر قبلی با این تصویر جدید دارای اختلاف هست بعنوان مثال در تصویر قبلی دوربین اصلی دارای لنز بزرگتر با کیفیت ظاهری بهتر و فلاش سه قسمتی بود و بنظر سنسور انگشت بزرگتری داره و روی هم رفته بدنه موبایل کیفیت ساخت ظاهریه بالاتری داره.
    یک سری حروف و شماره تیره رنگ و ناخوانا پایین موبایل نوشته شده متأسفانه لوگوی سایت درز دهنده روش قرار گرفته مشخص نیست مربوط به برچسب رسمی سونی روی موبایل هست یا مربوط به ویرایش تصویر قبل از رسیدن به دست این سایت هست.
    بهرحال باید منتظر موند و دید این تصویر واقعیّت داره یا نه.
    بنظر من بهتر بود که اگر قراره طراحی پرچم دارا رو تغیر بده از طراحی بهینه شده XZ1 برای نسل جدید میانره هاش استفاده میکرد که با این طراحی ( پشت و رو ) یک دست و زیبای XZ1 و کمی کم کردن حاشیه و باطری قدرتمند و صفحه نمایش فوق العاده سونی یک میانرده خیلی پُر کشش میشد. ( پُر کشش تر از X )

    پاسخ

  7. جای دوربین قبلا خیلی بهتر بود …البته بخاطر دوربین سلفی دوگانه مجبور شده بیاره وسط دوربین رو ….امیدوارم تو بقیه سری ها همون گوشه باشه …
    حاشیه ی بالا زیاده …کاش کمترش میکرد ….
    زیبایی خودش رو داره اما با وجود سری a سامسونگ که از لحاظ زیبایی از این مدل بهتره بنظرم مردم سامسونگ رو ترجیح میدن ….
    نمیدونم سونی داره چیکار میکنه …امیدوارم حدااقل تو پرچمدار یه تکونی به خودش بده …بهرحال من که جز پرچمدار چیزی نمیخرم چون میانرده سونی چنگی به دل نمیزنه با این طراحی …هرچند پولش رو هم ندارم …
    ولی یه چیزی امیدوار کننده هست و اونم وجود دوربین دوگانه که مارو امیدوار میکنه تو پرچمدار هم استفاده بشه ….
    با وجود اخباری که منتشر شد که دوربین ۱۸+۱۲ مگاپیکسلی هست .ینی سوپراسلوموشن سرجاش هست که خیلی بنظرم میتونه محتمل باشه …چون به این زودیا سنسور ۱۹ مگاپیکسلی رو سونی کنار نمیذاره …ولی کنارش از ۱۲ استفاده کرده که امیدوارم نمره ی خوبی هم بگیره …

    پاسخ

  8. همینو سامی هنگ معرفی می‌کرد میگفتید وای چه نو آوری لنز دوربین های جلو فاصله داره یه تکنولوژی جدید شاید داره

    پاسخ

    rad007 گفته:
    ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۵:۰۵

    دقیقا همین طراحی برای یک میان رده خیلی بهتر از اشغال های چینی و گوشی های قالبی!!!! اپل هست

    پاسخ

  9. معمولاً گوشیا توی عکس زشت دیده میشن نسبت آنچه که از نزدیک می بینیمشون
    ولی خوب این گوشی با بدنه فلزیش توی عکسم زیباست
    امیدوارم قیمت گذاری درستی داشته باشه تا خوب فروش بره

    پاسخ

  10. الان قیمتای گوشیای اکسپریا ۲۰۱۷ تکان نخورده بعدش Xa1 ultra قیمت تکنولایف زده ۱/۴۰۰ اینم همونه حالا یه کم پنلش از پشت تغییر کرده شده هواوی خخخ، خدایی بجز سونی هیچی دست نگرفتم، ولی در یک کلمه سونی رو درک نمیکنم، این دوتا حاشیه پایین و بالا خفم کرده بعد نوار مجازی هوم مشکی هم میاد روش کاملا میشه مث Xperia Z Ultra گرچه zu ابهتی داشت بوقتش. امیدوارم این نباشه. میانرده ی گرانقیمت سونی.

    پاسخ

  11. تصویر این اواییل سال ۲۰۱۷ پخش شده بود گفته بودن یه اسمارتفون ناموفقه خخخخ تو ۲۰۱۸ مخاد بجای میانرده معرفیش کنن
    من ایکس ای وان آلترا دارم قیافش شکل هم هست مشخصاتشم تو مایه های هم هستن پس هیچ فرق نکرده

    پاسخ

  12. کیفیت بدنه ش خوب به نظر میرسه و خوشحال کننده ست که داره استفاده از پلاستیک! و توی ۲۰۱۸ حذف میکنه حتی توی میان رده. حاشیه هاش کم تر میبود کاش. هرچند از پرچمداران ۲۰۱۷ کمتره. حسگر اثر انگشت هم اگه از نوع یک مرحله ای باشه به نظر من خوبه ینی دکمه نباشه دست و بذاری روش باز شه. اصلا خوبه که جدا کرده پاور و حسگر اثر انگشت و. یکی از فوبیا هام خراب شدن دکمه پاور هست مخصوصا توی xzp به بعد که دبل تپ و حدف کرده. -_-که توی سونی خیلی بیشتره چون کارایی که پاور میکنه خیلی زیاده و زودتر باعث فرسودگیش میشه. هم اسکرین هم روشن خاموش هم سنسوراثرانگشت. امیدوارم پرچمدارش و ظاهرش و بهتر کنه این ظاهر و حاشیه توی میان رده هم قابل قبول نیست چه برسه به پرچمدار. لعنتی چیزای خوب میذاره دوربین جلو دوگانه میذاره بعد حاشیه زیاده فروش نمیکنه. د لامصب فکر کن یه ذره

    پاسخ

  13. طراحی این گوشی از پایین رده گوشی های چینی یک سروگردن پایین تره !!! باز هم همون حاشیه مسخره همیشگی الان گوشی ۸۰۰ تومنی چینی هم کم حاشیه شدن . سونی هنوز داره سیاست شکست خورده بخش موبایل رو ادامه میده . امیدوارم پرچمدارش مثل تمام برند های دنیا به سمت کم حاشیه شدن حرکت کنه .

    پاسخ

  14. ترقی‌های مردم رو به بالاست
    تو از بالا به پایین می‌ترقی، سونی جان.
    متاسفم واقعا که بخش طراحی سونی موبایل باعث شده گوشی هایی با این نرم افزار و کیفیت ساخت فوق‌العاده، یکی زشت‌تر و ناموفق‌تر از دیگری بشن.
    بخدا کوشی‌های درجه ۳ چینی از این بهترند.
    متاسفم واقعا ….
    بخش طراحی سونی موبایل داره بلای بخش سیستم عامل نوکیا رو به روز شرکت میاره. متاسفانه هیچ امیدی نیست!

    پاسخ

    xahhak گفته:
    ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۱۵

    ضمنا، مطمین باشید همون سه کاوری که سایت اکسپریان چند روز پیش خبرشو پوشش داد، واقعی هستند و دست کم دو گوشی دیگه سونی با طراحی مشابه میان.
    ورشکستگی سونی موبایل نزدیکه.

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۵۰

    اره سیاست مدار به سونی چ ملت گاگولن، بی حاشیه چیه اصلا غیراز ساخت مزخرف!
    الان پریمیوم رو آدم میبینه حال میکنه(وقتی تمیزه) حالا سامسونگ s8 کچل انگار گوشی (کار ندارم بخوره زمین چی میشه) بعدم خوشبختانه سونی گفته بود که سری X رو با طراحیش ادامه میدیم ی سری جدید هم میاریم

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۵۱

    خداییش تقارنی هم ک داره عالیه گوشی کچل میخوای سامسونگ الجی هواوی و شیاومی میزنن چ گیری دادی ب سونی

    پاسخ

  15. وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو
    چقدر زیباست . فوق العاده عااااااااااااااااااااااااااااااالی
    به این میگن طراحی کیف کردم
    چه تقارن درستی داره جلوی گوشی با پشت گوشی
    دو دایره افقی در جلوی گوشی و دو دایره عمودی در پشت گوشی
    دمت گرم سونی که حتی توی کوچکترین جزيیات اینقدر حرفه ای عمل میکنی
    و از یه طراحی که ادم تو گوشیای چینی اینقدر ازش بدش میاد یه همچین طراحی زیبایی معرفی میکنی

    پاسخ

  16. الان میفهمم حرف یکی از مدیرای سونیو که گفته بود تا زمانی که x هست همین طراحی رو ادامه میدیم و حالا باید ببینیم اون گوشی که گفته طراحی جدیده چ شکلیه
    واقعا طراحی گوشی a8 با اختلاف بهتره

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۱۸

    این خیلی بهتره البته سلیقه هست

    پاسخ

  17. خخخ جان من بالا پایین گوشیو ببینین خودش ۶ اینچه بعد گوشی ۱۶ اینچه!
    حیف که گوشی به این خفنی این شکلی باهش قیافش هیچکس نره سمتش

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۱۶

    بجاش کنارش بی حاشیه است و نسبت به بقیه ۶ اینچی ها خیلی خوش دست تره!
    نسبت صفحه به بدنه XA1 Ultra از A8 2018 سامسونگ بهتر بود!
    اینکه بنظر از اون هم بهتره چون حاشیه پایینش کمتره

    پاسخ

  18. حالا من موندم اون دکمه پاور با وجود حسگر اثر انگشت دیگه چیه اون بغل
    واقعاً چه لزومی داشته
    ها!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۱۸

    اتفاقا کار خوبی کرده اگه ۲تا گذاشته برا روشن شدن صفحه…

    پاسخ

    Amir one گفته:
    ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۱:۵۴

    چه ربطی داره مگه سامسونگ با وجود حسگر اثر انگشت پشت گوشی بغلش پاور نداره؟!همه اینجورین دیگه.

    پاسخ

  19. امیدوارم حداقل اون اکسپریا A pro با حاشیه کم و خمیده به حقیقت بپیونده
    دیگه چی بگم آخه!!

    پاسخ

    Ali.SH گفته:
    ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۳۳

    نترس اینا میانرده هستن و احتمالاً تو CES معرفی میشن، پرچمدار اصلی با حاشیه کم و حسگر اثر انگشت کناره گوشی تو MWC معرفی میشه

    پاسخ

  20. گوشی خوب و با کیفیتی بنظر میرسه و بدنه ش هم به نظرم یک تکه فلزیه.
    نکته ی دیگه اینکه حاشیه پایینش خیلی کمتر از xzp هست.
    امیدوارم اصلی ترین پرچمدارش طراحی زیباتری داشته باشه و حاشیه هاش خیلی کم باشه، دوربین پشتی دوگانه، بدنه فلزی یک تکه و…
    اما کاربرد دوربین سلفی دوگانه به جز portrait چی میتونه باشه؟؟

    پاسخ

  21. این حاشیه ها چی میگن مگه نگفته بودن ۸۴ درصدی صفحه نمایش 😐

    پاسخ

    AliPC1378 گفته:
    ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۴۷

    اون پرچمدارشه احتمالا

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۱۸

    میان رده است 😐

    پاسخ

    MH19 گفته:
    ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۳۴

    مگه شرکت های دیگه میانرده نزدن بهتره یه نگاهی به برند های دیگه بندازین

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۵۲

    خوبی سونی اینه ک مثل میمون نیست تقلید کنه

    shs77 گفته:
    ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۲۰:۱۰

    کدوم میان رده نسبت ۸۴ درصدی داره؟!!
    بهترین گوشی فعلی جهان از لحاظ کم حاشیه بودن S8سامسونگه با نسبت ۸۳ درصد حدودا!!

    میان رده های همین سامسونگ نسبت ۷۵ درصد دارن که از نسل قبل XA1 Ultra کمتره! چه برسه به اینکه حاشیه پایینش هم کاهش دادن!

  22. وات د فاعک…در با کیفیت بودن و سر بودنش تو سخت افزار نسبت ب رقبا شکی نیست… اما حاشیه هاش فاجعس… واقعا نمیفهمم سونی چکار داره می‌کنه!!!!!

    پاسخ

  23. چرا این بخش طراحی سونی نمیخواد بفهمه
    مشکل
    دو دوربین سه دوربین نیست
    مشکل حاشیه است
    حاشیه به مولا
    وگرنه دوشواری دیگه ای نداریم
    خیلی ام عالی
    به قول شیرفرهاد برره ای هیچی نَوَفَهمه
    ای بخش طراحی سونی هیچی نَوَفَهمه
    عاغا یکی یه تک زنگ به کازو بزنه بگه دست از این خودزنی بردار برادر عاقبت نداره
    پیر شدیم از بس بخش طراحی سونی اجیر ساکسونگ شده

    پاسخ

  24. بنظر تمام فلزی هست، NFC جای خوبی نیست اگه لنز دوربین برآمده باشه مخصوصاً، طراحیش خوبه مثل بقیه موبایلهای سونی فقط ی کم پف کرده شده شایدم من اینجوری فکر میکنم، بالای موبایل تقارن خیلی جالب حفظ شده! گوشه هاش تیزه ک بازم من خوشم میاد از این.
    حیف از حسگر اثر انگشت!!

    پاسخ

  25. عجب گوشی با کیفیتی بنظر میرسه. فوق العادست طراحیش

    پاسخ

    Saeed Mohammadipouya گفته:
    ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۷:۴۷

    الان عصر عصر کم حاشیه بی حاشیس هر چند خودمم دوس ندارم ولی تو این شرایط حاشیه بالا و پایین درس نیس

    پاسخ

    shs77 گفته:
    ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۹:۲۰

    حاشیه این از A8 کمتره!

    پاسخ

    AliPC1378 گفته:
    ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ساعت: ۱۸:۱۹

    الان داری جک میگی نه؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here