در اتفاقی نادر، سونی کنفرانس خبری خود در E3 2017 را در سینماها پوشش خواهد داد.

1
۴,۱۱۳

اگر عاشق دنیایِ بازی هایِ رایانه ای باشید، حتماً مثل ما چشم انتظار مراسم سالیانه E3 هستید، که معمولاً در آن بازی هایِ جدید و روز کمپانی هایِ بزرگ دنیا و گاهاً سخت افزارهایِ جدید رونمایی میشوند. امسال E3 برایِ عموم مردم آزاد است، اما با توجه به اینکه این مراسم در شهر لس آنجلس برگزار میشود، قطعاً بسیاری از کاربران دنیا نمیتوانند به این مراسم دسترسی داشته باشند.

اما امسال سونی برنامه ویژه ای را برایِ عاشقان و طرفداران بازی هایِ رایانه ای در نظر گرفته است. بر اساس اعلام رسمی سونی، کاربرانی که نمیتوانند این مراسم را از نزدیک شاهد باشند، میتوانند از طریق پوشش خبری این کنفرانس در سینماهایِ معتبر شهر یا کشور خود، به صورت مستقیم کنفرانس خبری سونی در E3 2017 را در کنار سایر گیمرهایِ دنیا مشاهده کنند.

سونی اشاره میکند که بلیط تماشایِ این کنفرانس در تمامی سینماهایِ دنیا که این مراسم را پوشش میدهند رایگان خواهد بود و کاربران سبدی از محصولات دیجیتالی سونی نیز در این مراسم دریافت خواهند کرد، که از طریق فروشگاه نرم افزاری پلی استیشن قابل استفاده میباشد. از ساعت 10 امشب بلیط هایِ رایگان این مراسم در وبلاگ اختصاصی سونی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here