سونی نسخه ای از اکسپریا Z4 را به طور رسمی و برای بازار ژاپن معرفی کرد.

102
۱۸,۸۰۱

Xperia-Z4_3در حالی که بسیاری از شایعات حکایت از معرفی قریب الوقوع اکسپریا Z3 Neo داشتند، اما سونی امروز و در ژاپن از اسمارت فونی رونمایی کرد که نام آن چیزی نیست جز اکسپریا Z4! چند روز قبل خبرهایی مبنی بر معرفی یک اسمارت فون بالارده در روز 31 فروردین به گوش رسیده بود با این حال هیچ کس انتظارش را نداشت که اسمارت فونی را که سونی در این روز معرفی میکند اکسپریا Z4 باشد.

این دستگاه دقیقا همان مشخصاتی را دارد که پیش از این به بیرون درز کرده بود. طراحی نسبتا مشابه با مدلهای قبلی، پردازنده اسنپدراگون 810، رم 3 گیگابایتی، دوربین 20.7 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080*1920 و حافظه داخلی 32 گیگابایتی از مهمترین مشخصات این دستگاه هستند که تا پیش از این تمام این موارد در ابتدا به اکسپریا Z4 و سپس به اکسپریا Z3 Neo نسبت داده شده بود. اکسپریا Z4 با قطر 6.9 میلی متر باریکترین اسمارت فون 20 مگاپیکسلی سونی نیز به حساب می آید. همچنین ویژگی دیگری که در این دستگاه خودنمایی میکند دوربین 5.1 مگاپیکسلی ثانویه است که به لرزشگیر اپتیکال نیز مجهز شده است.

این دستگاه که امروز شاهد معرفی آن هستیم به طور اختصاصی برای بازار ژاپن معرفی شده است. سونی هیچ حرفی از عرضه جهانی این دستگاه نزده اما احتمال میرود که در بازارهای جهانی این دستگاه با همان نام اکسپریا Z3 Neo عرضه شود. سونی پیش از این نیز سابقه معرفی اسمارت فون هایی را در بازار ژاپن با نام هایی متفاوت از آنچه که به بازارهای جهانی عرضه شده بود دارد. به همین خاطر همچنان انتظارها برای مشاهده نسخه جهانی اکسپریا Z4 به طور خواهد انجامید.

Xperia-Z4_2-640x640

Xperia-Z4_1-640x1024

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

102 دیدگاه ها

  1. میشه چند تا از برتری های چشمگیر ای سیکس رو نسبت به زد چهار بگید! که بخواد منو مجاب کنه برم سراغ اس سیکس! حتما رم ddr4 رشه! ولا هنوز رو اکسپریا تی ایس خودم نتونستم چیزیی بریزم که روشو کم کنه حالا زد 2 اصلیم که بماند مگه اینکه منظورتون ظاهر گوشی باشه که دیگه سلیقه شما محترمه. چیز ثابتی نیست و هر کسی عقیده ایی داره. به هر حال اگه امثال سونی زد 7 هم میداد با CPU i7 رم 8 گیگ و صفحه 8k بازم مجاب نمیشدم بخرم. مگه با گوشیم میخوام چیکار کنم که زد2 الان نتونه برام انجامش بده؟

    پاسخ

  2. این گوشی تا اینجا فقط برای ژاپن برای عرضه در نظر گرفته شده وبه احتمال زیاد این گوشی نسخه جهانی سونی نخواهد بود.پیش از این نیز انتظار میرفت که سونی نخواهد در تاریخ 31 فروردین گوشی پرچمدار خودش رو با حداکثر توانایی معرفی کنه چون زمان بیشتری برای کار روی بدنی فلزی جالبش(که بعضی تصاویر رندر شده ازش منتظر شده)و حسگر اثر انگشت و دیگر موارد از جمله جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی با توجه به snapdragon 810-طراحی یک باتری مقاوم و عالی و دیگر امکاناتش رو لازم داشت لذا امکانش هست که یک ماه دیگر گوشی متفاوت از این برای فروش جهانی آماده شود که مشخصاتی رو که گفتم داشته باشه البته هنوز هیچی مشخص نیستش و طرفداران سونی باید همچنان صبر پیشه کنند!البته این نیز میتونه یه حرکت هوشمندانه از سونی باشه که منتظر بمونه دست ال جی بیشتر رو بشه سپس گوشی خودش رو معرفی کنه.اما چیزی که باعث تعجب من شده اینه که طرفداران سامسونگ خیلی دارن روی گوشی خوشون می نازن و از این گوشی که فقط به طور محلی برای ژاپن معرفی شده بد میگن و خیلی خوشحالی میکنن و از آمار فروش و دیگر مواردی که اصلا ربطی به قدرت یک گوشی نداره صحبت میکنن!هنوز تا پایان سال 2015 خیلی مونده و سامسونگی ها اصلا نباید عجله کنن! هنوز سونی و ال جی پرچمدارن جهانیشون رو عرضه نکردن و تا اون موقع باید صبر کرد!اگه این پست رو دوست داشتید لایک کنید.

    پاسخ

  3. من نمیفهمم بعضیا چجوری میگن طرفدارن و هوا دار!!! یه جوری شوک شدن که انگار شرکتای دیگه پر چم دار سال قبلشون مثلا پنتیوم 2 بوده امسال شده سورفیس پرو. آقا مگه طراحی حتما باید هر سال عوض بشه؟ وقتی یه طرحی قشنگه و به بلوغ رسیده چه نیازی به تغییرات کلی هست؟ اگه سامی تو اس 6 تغیرات داشت واسه اینه که واقعا طراحی گوشیاش فاجعه بود. سونی هرسری داره قطر گوشی رو کمتر میکنه بدون اینکه باتری رو فدا کنه. یا لنز عین زاپاس پرادو ازش بیرون زده باشه.شما یه لحظه تصور کن اگر اس5 سامسونگ طرحش مثل اس 6 بود امسال سامی میخواست تو اس 6 چه تغیری بده؟؟؟ولا مایه زد 2 داریم با 64 گیگ رم که 40 گیگش پره. هم اتاقی هام نوت 3 و اس 5 دارن هر جوری بگی کشتمشون. چه سرعت چه دوربین چه شارژ چه لگ چه خوشدستی. در کل تغییرات پر چمدارای همه شرکتارو ببینید بعد. فکر کنید. ببخشید زیاد شد

    پاسخ

    parsa گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۱۴

    عزیزم موبایل سامسونگ واسه این لنزش عین زاپاس زده بیرون که لرزشگیر اپتیکال داره و شما!!
    ضمنا مگه طراحی آیفون 5 اس بد بود که عوض شد؟( میتونست فقط صفحه رو بزرگتر کنه).
    سونی از اکسپریا زد همین شکلیه موبایلش فقط جای دوربین عوض شد
    بلندگو هم که اصن نمیفهمم فاز سونی چیه تو زد 2 میچسبونه بالا تو زد 3 میاره پایین دوباره تو زد 4
    قبول دارم زد 2 از اس5 بهتر بود ولی الان زد 4 جلو اس 6 اونم با 3 ماه دیرتر معرفی شدنش بهتره لنگ بندازه

    پاسخ

    امیر گفته:
    ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۳۰

    مهندس زد 4 هم داره لرزش گیر اپتیکال. برای دوربین جلو.

    پاسخ

  4. من فکر میکنم این یه حرکت زیرکانه از سونی باشه
    که الان به این شکل میخواد طرفدارانش رو کمی نا امید کنه و بعدش در یه حرکت هوشمندانه یک محصول انقلابی ارائه بده که با این ترفند بتونه احسسات رو برانگیخته تر کنه .

    پاسخ

  5. یه سری از بچه ها میگن واسه عرضه جهانی متفاوت میشه آخه چقدر تفاوت؟مگه میشه اینو برا بازار ژاپن بزنه بعد بیاد یه هیولای متفاوت برا بازار جهانی بزنه؟

    پاسخ

  6. سلام به همه
    شرمنده خیلی از دوستان.ولی یه واقعیتی رو باید بگم.اونم اینه که بجای طرفداری همیشه هوادار برند مورد علاقتون باشید.همیشه آدم موقع خوش خوشی پشت کسی یا برندی نمیمونه.اون روزهای سخت و دوران حساسه که هوادار واقعی رو مشخص میکنه.سونی تو هر کاری بکنی من یکی از محصولاتت دست نمیکشم.همیشه هم به قدرت و کیفیتت ایمان دارم.اهل بازی با اعداد نیست سونی و اینم میدونیم که جنسی که میده با کیفیته و براش مایه میذاره.در مورد این گوشی هم باید بگم که بی تغییر نبوده و اتفاقا مشکلات گوشی های سری زد قبلی رو برطرف کرده و این تغییرات اساسی بوده.
    About 20.7 million pixel back-illuminated stacked CMOS sensorExmor RS for mobile

    بله.لنز سیموس شده و این یه خبره خیلی خوبه.لنز جلو هم cmos.
    فناوری جدید صفحه نمایش که خود سونی اسمشو گذاشته :Birds Luminous display for mobile
    دوربین جلو:wide-angle 25mm front cameraکه پنج مگاپیکسل هست کیفیتش.
    و خیلی تغییرات شاید در باطنش که دست نگرفته نمیشه نظر داد.پس همیشه یه وسیله رو دست بگیرید و باهاش کار کنید بعد اگر بد بود میتونین ازش ایراد بگیرید.کاری هم به منفی و مثبت دادن ندارم.اومدم بگم سونی زندگیه.چه بی زد۴ چه با زد۴ که این باشه.کم خدمت نکرده به بشر همین شرکت.
    مخلص همگی

    پاسخ

  7. سلام.
    آقای معراجی تیتر خبرتون رو درست کنید. مشکل دستوری داره.
    “”سونی نسخه ای از اکسپریا Z4 را به طور رسمی و برای بازار ژاپن معرفی شد.””
    پیشنهاد میشه یا کلمه “سونی” رو بردارید یا به جای “شد”؛ “کرد” بنویسید.

    پاسخ

  8. زود قضاوت نکنید…
    اول اینکه تو بازار ژاپنه ب احتمال زیاد
    بعدشم این تغییرات کمه ؟
    دوربین جلو 5.1 با لرزشگیر اپتکال ؟
    اسنپ 810 ؟
    دوربین پشتم ک بهتر شده ب نظرم طراحی عالیه
    باریک شده دوربین نزده بیرون وزنش کمتر شده
    کارت حافظه حذف نشده
    ضد آب بدون درپوش شارژ ؟
    کمه …
    البته فک کنم تو بازار جهانی زد 3 نعو باشه و شایدم اصن عرضه نشه
    تازه تو فون آرنا زده حسگر اثر انگشت داره

    پاسخ

  9. پس اثر انگشت چی شد ؟؟؟ الان این چه فرقی با z3 کرده خداییش دارم زده میشم از سونی حالا فقط این پلاستیکیارو کم داریم که به ما بخندن

    پاسخ

  10. خثاروشکر این گوشی فقط مخصوص بازار ژاپن خواهد بود.
    طبق گفته ها گوشی متفاوت تری برا بازار جهانی سونی در نظر داره ببینیم چی میشه

    پاسخ

    ashkan گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۲۱

    خداروشکر*

    پاسخ

  11. دوربين جلو با ارزش گير اپتيكال ..دوربین جلوش لرزش گیر داره
    طبق همه اخبار که سایتا گذاشتن و سایت جی اس ام آرنا این گوشی فقط برای بازار ژاپن قراره بیاد و سونی مثل اینکه واسه خودش بازم وقت خریده تا شهریور

    پاسخ

  12. من دو اتیشه سونی ام اما از این گوشی متنفرم
    هیچی این گوشی فرق نکرده نه اولتراش اومد صد در صد فروش کمتری نسبت به زد3 داره خدایش از نظر من از M4هم کمتره

    پاسخ

    mohamad.moein گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۳۶

    منم همینطور سونی گند زد با z4
    من که حاظر نیستم بیشتر از 1400 پول به این گوشی سونی بدم همونم زیاده

    پاسخ

  13. انتظارات از Z4 بیشتر اینا بود!
    البته تو طراحی سونی ایرادی وجود نداره و البته تغییرات جزئی هم تو طراحی این گوشی صورت گرفته ، اما میتونست یه ارتقا خوبی تو z4 انجام بشه….
    اگه تو بخش نرم افزاری ارتقای خوبی انجام شده باشه گوشی خوبی خواهد بود ….

    پاسخ

  14. یعنی چی این چه وضعشه اگه این زد فور باشه کار سونی دیگه تمومه سونی واقعا خودش با دست خودش خودشو برشکست کرد مگر زدفور قرار نبود شهریور معرفی بشه اه گندتا بزنن سونی

    پاسخ

    sony گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۱۰

    اگه عرضه جهانی بشه واقعا متاسفانه واسه سونی خودش و خودشو نابود کرد نمیدانم سونی چرا عجله داره هر پنجات ماه یه گوشی معرفی کنه اگه عرضه جهانی بشه کارش تمومه

    پاسخ

  15. بچه ها اینقدر بچه نباشید مگه ام ناین و اس سیکس چه برتری هایی دارن نسبت به این؟

    پاسخ

    Erfan21 گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۴۰

    برتری نداره اس شیش ولی ببین همه ب جنس بدنه ش گیر دادن درستش کرد من حالم از سامسونگ بهم میخوره ولی حداقل ب مشتریاش توجه میکنه انصافاً سونی دیگه سونی قدیم نیست نمیدونم مهندس گذاشتن تو شرکتشون یا پشمک حاج عبدالله،،ام نه هم ممطمعن باش فروش زیادی نمیکنه من ب شخصه نظر آقا محمد حسین رو خیلی قبول دارم چون راست میگه ببین تو هر کانال ک میری سامسونگ داره تبلیغ میکنه،، یا اپل ببین از ده کیلومتری میفهمی طرف گوشیش 5s یا 6s ولی سونی تو زد وان با زد دو رو ده متر دور کن ببین میتونی تشخیص بدی انصافاً

    پاسخ

  16. من که زد 3 کامپکت خودمو عمرا با این عوض نمیکنم گوشی خودم شاختره هرکی میبینه چشاش وا میمونه ک چقد گوشیت لوکسه حالا مثلا سونی با این حرکتش میخواد چیو ثابت کنه؟؟ یعنی قانعه دوس داره ی دف ورشکسته شه؟؟؟ درضمن سایت چقد کم کاره از دیرووووووز تا الان ی پست همش؟؟؟

    پاسخ

  17. مهمترین مشکل سونی اینه براش نظر مشتری مهم نیست.
    1- مشتری ها حاشه ی کم میخواستن که سونی کاری نکرده (حاشیه ی بالا و پایین همونقد بزرگه!).
    2- مشتری ها سنسور اثر انگشت میخوان که نذاشته در حالی که حتی هوآووی هم داره اینکار رو میکنه.
    3- مشتری ها رابط کاربری جدید میخوان که سونی تغییری نداده.
    4- مشتری ها کیفیت دوربین میخان که سونی همیشه از رقبا کمتر بوده. شما یک مقایسه از هر سایتی که دوس داری بیار که گفته باشه سونی بهتر از سامسونگ یا آیفون هستش. همیشه هم میگه باید manual عکس بگیری! درحالی که دوربین Auto مهمتره. ملت همه عکاس نیستن که… کم عقلی سونی هستش که سنسور 20 میذاره بعد تو حالت Ahto عکس 8 مگی میگیره. شما 8 آیفون رو با 8 سونی مقایسه کنی میفهمی چقد پردازش تصوریش ضعیفه
    5-مشتری ها طراحی جدید میخان. شما آیفون رو ببین. از صد کیلومتری میفهمی طرف آیفون 6 داره یا 5 یا 4. اما سونی چی؟ باید با ذره بین بیای جلو تا بفمی z4 هستش یا z3 یا z2 ..! بخشی از فروش به همین تبلیغات هستش. طرف دوس داره اگه 1 میلیون بیشتر پول میده برای گوشی، بتونه باهاش پز هم بده! نه اینکه بگن اینکه همون قبلی است!

    پاسخ

    محمد گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۱۴

    1. مشتری ها حاشه ی کم میخواستن که سونی کاری نکرده (حاشیه ی بالا و پایین همونقد بزرگه!).
    دوست عزیز حاشیه بالا بخاطر وجود سنسور 5 مگاپیکسلی و وجود لرزشگیر اپتیکال تو دوربین سلفی است حاشیه پایین هم به دلیل وجود اسپیکر های فوق العادشه همه چیز رو که فدای کم کردن حاشیه نمیکنن
    2.این گوشی بخاطر این که عرضه جهانی نمیشه و فقط برای بازار ژاپن هست بخاطر همین سنسور اثر انگشت نداره ولی صد در صد در نسخه جهانی سنسور اثر انگشت قرار میگیرد
    3.رابط کاربری سونی فوق العادست و در عین سادگی شیک و باکلاس است و نیازی به تغییر ندارد
    4.کیفیت دوربینش خیلی هم عالیه اگه شما به عکس گرفتن وارد باشی عکس هایی که سونی میگیره هیچ گوشی دیگه ای نمیتونه بگیره اماتور بودن خودتو گردن سونی ننذار
    و در اخر اینقد هم به خودت لایک نده که بگی نظرم خوب بوده خخخخخخ

    پاسخ

    محمدحسین گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۵۸

    من خودم z1 compact دارم محمدآقا
    بعدم خودم بیمار نیستم به خودم مثبت بدم
    از گوشیم هم راضی هستم…

    اول از همه اینکه حتی اگه فقط برای ژاپن هم باشه اشتباه هستش. شما آخرین باری که ژاپن رفتی کی بوده؟ چند تا گوشی اکسپریا دیدی دست ملت اونجا؟ همه آیفون دارن! علتش هم واضحه. بدون تعصب ببینی میبینی که کدوم بهتر هستن و چرا ژاپنی ها با وجود تعصبی که روی برندهای خودشون چی دارن، این یکی برند رو تحویل نمیگیرن. سهم بازار سونی از بازار موبایل ژاپن رو میدونی؟

    صحبت اینه هیچ کدوم از گوشی های بعدی سونی من رو مجاب نکرد که بخوام بخرمش. نه من، بقیه هم همینطور.

    اتفاقن اسپیکر سونی اصلا قوی نیست. البته فقط سونی اینجوری نیست، کلا اسمارت فونا اینجوری هستن که صداشون ضعیف هستش. اما بقیه اسپیکر ضعیف دارن اما حاشیه ی کم. سونی اسپیکر ضعیف داره با حاشیه ی بالا!

    شما بدون تعصب، یک مقاله توی یک سایت پیدا کن که از اینکه سونی رابط کاربریش رو 4 ساله تغییر نداده تعریف کرده باشه. یا اصلا لازم نیست اینکار رو بکنی. همین نظرهای بالا و پایین رو بخونی کافیه

    در مورد دوربین هم باید بگم که سخت در اشتباهی. فکر میکنی ملت همه عکاس حرفه ای منوآل هستن! در حالی که اینطور نیست. اگه بودن، اینقد از کیفیت پایین دوربین گوشی سونی شاکی نبودن. گوشی بای عکاسی حرفه ای نیست. عکاس حرفه ای میره 20 میلیون دوربین میخره. دوربین باید بتونه در کمترین ظمان برنامه اش اجرا بشه و بهترین عکس رو به صورت خودکار بگیره که گوشی سونی در مقایسه با بقیه، حداقل در رتبه ی چهارم هستش چون آیفون و ال جی و سامسونگ ازش جلوتر هستن.

    پاسخ

    Erfan21 گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۱۷

    آقا محمد حسین بعضی افراد تعصب چشمشونو کور کرده انصافاً وقتی من زد دو خریدم اصلا رو برند خاصی تعصب نداشتم میگفتم هر گوشی ک خوب بود میدانی چرا؟چون دارم پول میدم و پولم از تو جوب پیدا نکردم با هزار بدبختی بدست آوردم خیلی گشتم تو این سایتا یعنی انقد تحقیق کردم که نگو تا اینکه زد دو رو انتخاب کردم چرا؟چون بعد زد وان تحول یافت صفحه نمایشش عالی شد اسپیکراش شیک تر شد دوربینش تو نرم افزار بهتر شد صفحه نمایشش بزرگتر شد،،نسبت ب اس فایو خیلی بهتر بود اپل اصلا دوس ندارم چون کاربرد تو ایران نداره،، ام هشت که اصلا دوس نداشتم ال جی هم تو شک بودم ولی بخاطر جنس عالی سونی و زد آب بودنش اینو خریدم خب الان بنظرت گوشی من از لحاظ قدرت و همه چیز مشکل داره ک برم همین گوشیرو بخرم فقط یخرده قویتر شده و اسمش عوض شده؟خودتون یکم فکر کنید

    Erfan21 گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۰۶

    دیگه تا این حد تعصب آقا محمد خب راس میگه دیگه چرا فقط بلدی بگی سونی سونی منم سونی دوس دارم ولی قرار نیست ک انتقاد نکنم اونا ب فکر پولن،، وقتی انتقاد نکنیم پس همون گوشیارو میدن دیگه چیز خاصی بهش اضافه نمیکنن،،حاشیه بالا از زمان زد وان بوده یعنی آون موقع هم دوربین جلو پنج مگا بود؟اسپیکر بنظرت تو قسمت پایین آون همه جا میگیرم؟آگه جا میگیره پس حتما شرکتای دیگه نون خشکه میزان جای اسپیکر؟!درسته آدم نباید انقد تعصب الکی داشته باشه،،شما ک تو نظر بالایی میگی لیاقتت همون الجیه مگه ال جی چشه؟هیچ شرکتی بد نیست فقط بعضی ها دوست دارن از ی برندی خرید کنند الان سونی این وسط با زدن این گوشی فاتحه خودشو خورده اگر عرضه جهانی بشه،،ببعدشم افتضاح ترین قسمت گوشی سونی در عین قویترین قسمتش دوربینش،،شما ی لحظه میخوای ی جایی عکس بگیری باید پنج دقیقه وقت بزاری تا دوربینش رو تنظیم کنی نسبت ب آون شرایط،،الکی تعصب نداشته باش بازم میگم

    پاسخ

  18. خخخخ من از اولم حدس میزدم که سونی تو زد4 تغییر زیادی به وجود نخواهد اورد و حرف من درست شد فقط با قویتر کردن سی پی یو هیچ شانسی واسه فروش تو سال 2015 نداره

    پاسخ

  19. واقعا که نا امید شدم، سونی دیگه رسما با این کاراش به فنا میره، من که منتظر G4م.یه حالت واسه عکسبرداری از غذا گذاشته فک میکنه دیگه همه میگن واااای چه عالی:| ، خداییش از لحاظ امکانات نرم افزاری LG عااااااالیه، هم امکاناتش زیاده هم بدرد بخوره.

    پاسخ

    Erfan21 گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۳۲

    اره انصافاً سامان باهات موافقم من الان زد دو دارم اصلا پشیمان نیستم که چرا ال جی نگرفتم ولی دیگه خر مغزمو گاز نگرفته بیام پول الکی بدم برا زد چهار که هیچی نداره،،بخدا ال جی گوشیایی میزنه ک خود سامسونگ هم نمیکنه زیادم تبلیغ نداره تنها گوشی بود که وقت خرید با زد دو دست گرفتم منو تو شک انداختG4 ببین چه غولی میشه جهنم بدنه نداره ولی بالاخره نرم افزار که داره انصافاً دیگه سونی مثل قدیم نیست سونی قدیم کجا الان کجا

    پاسخ

    محمد گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۴۳

    نه که ال جی روی G4 کار خیلی گنده ای کرده؟؟؟؟؟
    پردازندش که ضعیفتر اسنپ 808
    شیش هسته
    دیگه به این مشخصات ال جی میگید بهترین گوشی؟؟؟؟؟؟
    همون لیاقتتون ال جیه شما رو چه به سونی دست گرفتن

    پاسخ

    mehrab1 گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۱۵

    تعصب بیجا که چه کارا نمیکنه

    پاسخ

    SAMAN_Z2 گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۶:۳۶

    LG هرچی که هست تو این یکی دوسال ثابت کرد میتونه بهترین باشه.

  20. سونی خیلی عقب افتادی. لااقل یکم متفاوتر میبود. Z3 با s810.
    با اینکارش حتما به سوددهی میرسه. زه خیال باطل. امیدوارم به بازار جهانی با این نام نیاد. تو یه جایی هم خوندم نوشته بود تنها چیزی که اضافه شده در قسمت نرم افزاری افزونه دوربین اشپزخانه هستش. اگ اینطوری باشه عجب تغییراتی
    اما واسه کسانی که بخوان z3 بخرن خوبه چون قیمتش میاد پایینتر.

    پاسخ

  21. ضعف اصلی سونی تبلیغات است.گوشی ها عالیه اند.شما ببینید سامسونگ چه سر و صدایی برای اس 6 کرد آخرش طول عمر باتری از اس 5 کمتر!الان کی میمونه این غول متولد شده؟؟؟

    پاسخ

  22. من z3 رو نگه میدارم تا معرفی پرچمدار بعدی،z3 اونقدر بی نقص هست و z4 اونقدر که بخواد نظرمو بطرف خودش جلب کنه شاخ نیست.منتظر طراحی فلزی و حسگر اثر انگشت میمونم در اسمارتفون بعدی سونی
    سونی داداش برات ارزوی فروش خوب رو دارم با اینک گند زدی توz4

    پاسخ

  23. فقط cpu یه ارتقا گرفته!
    اون دوستایی که تا چند روز پیش میگفتن «به معنی واقعی کلمه میترسم از خبرهای هیجان انگیز سونی» کجان؟!
    سونی با تبر داره به ریشه خودش میزنه

    پاسخ

  24. با z3 تفاوت آنچنانی نداره و شبیه به z2 شده اسپیکراش.
    امیدوارم در عرضه جهانی به اسم z3 neo توزیع بشه و در اکسپریا z4 شاهد تحول عظیم سونی باشیم.
    Just sony

    پاسخ

    کیان گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۵۵

    کلا من هر چیو دوست دارم نابود میشه،تو هر زمینه ای که باشه همش باید منتظر یه تحول عظیم باشم که هیچوقتم این تحول عظیم رخ نمیده نمونه بارزش شرکت نوکیا
    نمونه ورزشیش پرسپولیس
    نمونه هنریش تتلو که روزی دوبار قهر می کنه
    کلا هرچی……
    ای تف به این زندگی که همش باید منتظر یه تحول عظیم بود مطمئنم اگه مثلا طرفدار اپل هم بودم الان اپل روزگار سیاهی داشت و منتظر یه تحول عظیم بود
    واقعا حالم از این کلمه بهم میخوره البته علی جان منظورم اصلا به شما نبودا

    پاسخ

    Erfan21 گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۵۷

    آقا فرار کنید این سایتم الان ورشکست میشه آقای معراجی ی کمکی کن اینو نزار بیاد اینجا خخخخخخخ
    شوخی میکنم داداش،،ولی انصافاً سونی بد داره پیش میره خدا کنه زد چهار یه چیز دیگه باشه

    پاسخ

    کیان گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۳۴

    خخخخخ
    خدا کنه ما که بازم منتظر یه تحول عظیمیم هههه

  25. گندت بزنن،خداییش اصلا باورم نمیشه سونی اینقدر رو z4 کم کار کرده،سونی داره دو دستی خودشو به ته چاه میندازه.

    پاسخ

    Erfan21 گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۲۵

    انصافاً راست میگی آخه چرا اینجوریه میکنه سونی من الان زد دو دارم فعلا تا دوسه سال دستمه ولی دیگه این آخرین گوشی که از سونی میگیرم گفتم شاید زد چهار بیرونه بعد زد چهار بیاد زد پنج بده که گوشی کامل بشه دیدم نه از این خبرا نیست پس دیگه این آخرین گوشی که از سونی میخرم بری پلاستیک بخری ولی از سونی گوشی نخری من عاشق زد دوم چون بهترین گوشی سونیه بنظرم سونی خیلی بد داره میره جلو آگه عرضه جهانی نکنه گوشیشو و ی کاری برا زد چهار نکنه من کلا با دنیای سونی خدا فنی میکنم هر چند الان دوستان با تعصب ک چشمشون رو واقعیت بستن میان چهارتا حذف میزنن ولی دیگه مهم نیست

    پاسخ

    Ali z2 گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۵۴

    الان یه ربع هستش دارم به گوشی z2 با z4 توی عکس مقایسه می کنم هیچ تغییری نمی بینم خوب بگی مگه مجبوری گوشی بدی بیرون؟؟؟

    پاسخ

    محسن اس گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۴۵

    آقای عرفان 21 . فعلا همین سامسونگی که مسخرش میکنی انصافا گوشیه عالی ساخته.از هر نظر کاملا.بخصوص اینکه سی پی یوش رو هم خودش تولید کرده و از اسپندراگون قوی تره. بدنش هم که فلزه. هر چند دور گوشیه سامسونگ یه کپی از روی آیفونه.اما با این حال گوشی عالی معرفی کرده و به جرات میگم بهترین گوشیه اندرویدی هست که تا بحال معرفی شده. اما به نظر من بهترین گوشی جهان شاهکار شرکت اپل یعنی ایفونه. شما هم بیخودی منتظر نوآوری از سونی نباش . مطمئن باش نسخه جهانیش هم هیچ فرقی با این نداره فقط صفحه نمایشش رو QHD میکنه و ظرفیت باتریش رو زیاد میکنه. حتی اگه سنسور اثر انگشت هم براش بزاره هیچ فرقی بحالش نداره و امسال هم مثل سال قبل ضرر مالی میکنه. چون سنسور اثر انگشت دو سال پیش نو آوری بود نه حالا

    پاسخ

    amir one گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۵۵

    اگه قرار باشه بخاطر تکراری بودن ظاهر طرفدارای یه شرکت اونو ترک کنن خیلی وقت پیش باید سامسونگ ورشکسته میشد چرا که گوشیهای اس تری نوت 2 اس 4 نوت 3 و اس فایو و هزاران میانرده ای که میزد نه تنها طراحی دلچسبی نداشتن جنسشونم احتمالا پلاستیک بازیافتی بود و با اون طراحی شبیه نون بربری همش تکرار پشت تکرار…حالا درسته سونی طراحیش تکراری شده ولی هر بار میاد گوشیو نازکتر میکنه و بهبود نرم افزاری میده طوری که وقتی گوشیو دستت میگیری حسش کاملا با پرچمدار قبلی فرق داره.تنها ضعفش اینه که از این سنسورای اسباب بازی بکار نمیبره که لااقل بگه غصه نخورید کوچولو ها منم از اینا گزاشتم رو گوشیم.که البته شاید تو نسخه جهانیش بزاره.

  26. چی شده؟؟؟؟ O_o
    Z3 neo چی شد پس

    پاسخ

    barman xperia گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۵۷

    من که گیج شدم بکی بگه سونی داره چیکار میکنه؟ O_o

    پاسخ

    sony گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۱۴

    اگه زد فور باشه واقعا گند زده

    پاسخ

    DarkAngel گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۱۷

    هی حرف دهنتو بفهم!
    چیرو گند زده؟؟!!
    ها؟!
    این فقط نسخه ای که برا ژاپن منتشر میشه قطعا سونی برای پرچمدار اصلی سورپرایزایی داره.
    ولی باید بگم همین نسخه واقعا زیباست…
    هم وزنش و هم قطر گوشی رو کم کرد بدون اینکه دوربین گوشی مثه چشم وزغ بشه…
    به احتمال زیاد هم گوشی رو بطوری بهینه کرده که بتونه گرمای کمتری تولید کنه.

  27. اولین کامنت

    پاسخ

    sadegh sp گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۴۵

    خداقوت

    پاسخ

    SONY ROSE گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۵۲

    ببینید دی جی کلاه چی نوشته :

    سونی اکسپریا Z4 رسما معرفی شد

    بخش موبایل شرکت سونی، بدون هیچ مراسم و رویداد خاصی، زیر سایه‌ی پرچم‌داران دیگر شرکت‌های عرضه کننده‌ی گوشی‌های هوشمند، پرچم‌دار بعدی خود یعنی اکسپریا Z4 را رسما معرفی کرد.

    بیا . اینم از واکنش سایت های پلاستیک پرست تو ایران

    پاسخ

    SONY ROSE گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۵۹

    الان تو سایت سونی بخش ژاپن بودم . خبری از Z4 نبود .

    farzad گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۰۹
    میلاد گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۰۳

    خب راست گفته چرا الکی تعصب داری یارو پرچم دارشو اینجوری اونم چی یه گوشی تکراری معرفی کرده انتظار داری بگن اووووووففففففففف سونی طوفان به پا کرد :)))))))

    SONY ROSE گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۱۷

    منظور من این بود که توی تیتر ننوشته بود فقط برا بازار ژاپن هست . آخر مطلب به این موضوع اشاره کرده

    ashkan گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۲۵

    خبر های تازه میگن z4 مخصوص بازار ژاپن معرفی شده و گوشی متفاوت تری برا عرضه جهانی دوباره معرفی رسمی میشه منتظر بمونیم ببینیم چی میشه

    محسن اس گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۳۱

    عزیزم اصلا امیدوار نباش. مطمئن باش برا نسخه جهانی فقط صفحه رو QHD میکنه و ظرفیت باتری رو افزایش میده. حالا آقایونی که میگفتن زد۴ فلانه و رو دست نداره بشینن حسرت بخورن. سونی با این طراحی و ویژگیهایی که برا این گوشی گذاشته مطمئنا مثل سال قبل ضرر میکنه. حالا بعضیها میان میگن نه این زد ۴ نیست و زد ۴ یک ماه دیگه میترکونه. یک ماه دیگم میبینیم که هیچ کاری نمیکنه. گوشی که نیست لنگه کفشه. ۱۰ سانت از بالا ۱۰سانت از پایین حاشیه بی مصرف داره. از لحاظ سخت افزاری که هیچ چیزی به غیر از سی پی یوش و دوربین جلوش تغییر نکرده. همین سامسونگی که همش مسخرش میکردین گوشی واقعا خوبی معرفی کرده که سی پی یوش رو هم خودش تولید کرده و عملکردش بهتر از اسپندراگونه. من که طرفدار سامسونگ نیستم ولی انصافا کارش عالی بوده در اس۶٫ خدا رو هزار مرتبه شکر میکنم که قبل از عید زد وانم رو فروختم و آیفون خریدم. چون سونی در این روزها عملکرد افتضاحی داره. اون از آپدیت دادنش اینم از زد ۴

    محمد گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۳۱

    نویسندگان متعصب زومیت هم نوشتن معرفی رسمی!!!!
    اخه معرفی رسمی یه پرچمدار بدون مراسم و یهویی مگه میشه!!!!!!

    محسن اس گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۳۵

    اینقدر گوشیه مسخره ای معرفی کرده که حتی روش نشده براش مراسم برگذار کنه

    amir one گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۱:۳۵

    تو که میگی لنگه کفشه و ده متر حاشیه داره لااقل فکر کن و حرف بزن… اچ تی سی و سامسونگ اس شش امسال رکورد داران حاشیه هستن اونارو چی میگی پس؟؟!!!طرفداران سامسونگ انقدر کمبود طراحی و کمبود جنس خوبو حس میکردن که به اس شش که نه معلومه سونیه نه سامسونگ نه اپل و بین این سه تا گیر کرده رو انقلاب میدونن..خخخخ خدایی ادم خندش میگیره

    کیانوش گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۴۹

    آقای معراجی. یک ساعت دیرتر خبر را گذاشتین تو سایت. ما به دنبال صحت مشخصات بودیم. شاید شما هم همین طور.

    پاسخ

    کیانوش گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۵۱

    دیجیاتو بیش از یک ساعت قبل از شما خبر گذاشت رو سایت.

    پاسخ

    yashar sp گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۵۸

    دو ساعت قبل گذاشته دیجیاتو

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۵۸

    درود
    در خصوص تاخیر در انتشار خبر باید به خدمت دوستان بگیم که ما این خبر رو صبح دریافت کردیم اما واقعا شوک آور بود. به همین خاطر به دنبال جزئیات خبر بودیم. توی این دو سه ساعت از برخی منابع خبری خودمون اطلاعاتی رو بدست آوردیم. از اطلاعاتی که ما بدست آوردیم این دستگاه برای بازار داخلی ژاپن معرفی شده که این مورد رو هیچکدوم از سایت های ایرانی ذکر نکردند. اگر سونی باز هم تصمیم خودش رو تغییر نده این دستگاه به بازارهای جهانی عرضه نخواهد شد و نسخه ای دیگر از اکسپریا Z4 وارد بازارهای جهانی میشه.

    پاسخ

    کیانوش گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۰۹

    ممنون از لطف تان. به جان خودم اگر ژاپنی بلد بودم و می تونستم با Sony mobile حرف بزنم. می گفتم فقط یه بروز رسانی نرم‌افزاری تو دوربین انجام بده راجع به اون مسائل که قبلا گفتم. باز هم فعلا Z3dual. هر چند Z4 بهتر خواهد بود. اما فعلا بین تمام برندها فقط Z3dual. انشاءالله که این خبر برای Z4 صحت نداشته باشه چون هنوز به صورت رسمی در هیچ کجا بجز ژاپن معرفی نشده.

    babak.m گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۰۱

    translate.google.com
    こんにちは、技術とエレクトロニクスのすべての友人や恋人へ
    ソニー私はあなたを愛して
    راحت ترجمه میشه برو حرف بزن داداش

    مهدی گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۱۰

    من این خبر تو زومیت دیدم اصلا باور کردنی نیس این خبر اگه این کار بکنه رسما بازار رقابت از دس میده البته اینم بگم دیگر رقبای سونی چیز خاصی تو پرچمدارن خود ابتکاری ارایه ندان مثلا سامسنوک تازه از پلاستیک به فلز شیشه رسیده سونی می تونسته با ابتکار جدید از رقبا جلو بزنه ولی کار سختیه

    مهدی صدرا گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۵۲

    با سلام و خسته نباشید
    من همون صبح به رفقا گفتم این z4 جهانی نیست
    سونی هیچوقت این اشتباه رو نمیکنه بطور قطع z4 یا اواخر خرداد یا توی نمايشگاه ife آلمان رونمايي خواهد شد
    ولی همینم خیلی عالی کار کرده

    کیانوش گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۵۹

    دقیقا ساعت حدود 10 صبح امروز مشخصات از دیجیاتو معرفی شد. اما من چند بار برای صحت مشخصات وارد سایت شما شدم. هیچ خبری نداشته بودین. به هر حال انتظار میره که مثل همیشه لحظه به لحظه باشین.

    پاسخ

    mehrdad گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۳:۰۲

    یه عده اعصابشون واسه این گوشی خورده،یه عده خوشحالن،تو دمت گرمه که دنبال اولین کامنتی،دمت گرم

    پاسخ

    کیان گفته:
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۷:۴۵

    یه سری از بچه ها میگن واسه عرضه جهانی متفاوت میشه آخه چقدر تفاوت؟مگه میشه اینو برا بازار ژاپن بزنه بعد بیاد یه هیولای متفاوت برا بازار جهانی بزنه؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here