دستکش هوشمند برای ابزارهای تاچ

1
۷,۹۷۷

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

همزمان با عرضه گوشی‌های تاچ، تولیدکنندگان دستکش نیز رویه تازه‌ای را در پیش گرفته و پروژه‌های مختلفی را برای تولید دستکش‌های بهینه‌سازی شده برای گوشی کلید زدند؛ به این ترتیب کاربران می‌توانند همزمان دستکش خود را بپوشند و با نمایشگر تاچ گوشی نیز کار کنند. این دستکش‌ها روز به روز پیشرفته‌تر می‌شوند و مشخصاتشان نیز به ویژگی های پوست انسان نزدیک‌تر. اما دستکش‌های جدید BearTek یک گام از رقبای خود جلوتر هستند چراکه عملکرد بهتری را با ابزارهای پورتابل از خود به نمایش می‌گذارند، به صورت بیسیم سینک می‌شوند و کنترل اعمالی نظیر پاسخ‌گویی به تماس‌های تلفنی یا پخش موسیقی را در دست می‌گیرند.

آپلود سنتر سایت تخصصی اکسپریا

این دستکش مبتکرانه که توسط کمپانی Blue Infusion Technologieعرضه شده است شامل قطعات الکترونیکی و ماژول‌های قابل جداشدن وای‌فای و بلوتوث است که دستکش‌ها را با ابزارهای سازگار سینک می‌کند. سخت‌افزار این دستکش‌ها در دستکش سمت چپ تعبیه شده است.
پس از روشن شدن دستکش از طریق دکمه‌ای که در رأس انگشت شصت قرار دارد و یکسان‌سازی یا اصطلاحا (سینک نمودن) آن با ابزارهای موبایل می‌توانید آن را بپوشید و دیگر نیازی به دست زدن به تنظیمات و دکمه‌های آن نیست. دستکش از طریق شش نقطه لمسی روی انگشت اشاره، انگشت میانی و انگشت حلقه کارکردهای مختلف ابزار الکترونیکی شما را کنترل می‌کند.
کمپانی Blue Infusion این دستکش‌ها را در ماه گذشته رونمایی کرد و عرضه آن همزمان با سال نوی میلادی آغاز خواهد شد و براساس پیش‌بینی‌های انجام گرفته با استقبال خوب مخاطبان روبرو می‌شود. این دستکش‌ها در سه مدل مختلف چرمی ویژه موتور سواری، ضد آب و دستکش زمستانی برای استفاده روزمره طراحی شده است که به ترتیب با قیمت‌های 275، 225 و 250 دلار فروخته خواهد شد.

Gizmag
به نقل از jalalnews

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here