دوربین قدرتمند A7 III سونی چشم حیوان خانگی تان را تشخیص می دهد

    3
    ۴,۵۵۴

    سونی برای دوربین های درجه یک A7 III و A7R III خود یک فریمور جدید منتشر کرده است که باعث میشود این دوربین ها جذاب تر از قبل شوند. سونی با استفاده هوش مصنوعی دست به معرفی یک قابلیت جالب به نام تشخیص چشم حیوان زده است. وقتی دوربین را روی حالت Continuous tracking focus تنظیم کنید، می تواند روی چشم سگ و یا گربه ی شما فوکوس کند و تصویری کاملا شارپ از چشم حیوان به ثبت رساند.

    سونی بیان میکند که تشخیص چشم حیوانات به وسیله ی دوربین کار بسیار دشواری است. دلیل آن هم شکل و شمایل حیوانات و اجزای صورت آنها مانند چشم ها و بینی و پوزه آنهاست. سونی اعلام میکند که با ترکیب پردازشگر سریع دوربین هایش و هوش مصنوعی پیشرفته این امر را ممکن ساخته است. با اینکه این قابلیت فعلا فقط برای گربه ها و سگ ها کار میکند، سونی اعلام کرد که با آپدیت هایی که در آینده عرضه خواهد کرد قابلیت تشخیص و ردیابی چشم حیوانات دیگر مثل پرندگان را هم اضافه میکند و یک قابلیت فوق العاده کاربردی برای عکاسان حیات وحش فراهم می سازد.

    در حالی که قابلیت تشخیص چهره حیوان بسیار جذاب است، سونی همچنین فوکوس خودکار در لحظه از چشم انسان را نیز معرفی کرده است. از این پس دوربین خواهد توانست چشم سوژه را حتی اگر بسته یا رو به پایین باشد بازیابی کند بدون اینکه فوکوس صرفا فقط روی خود صورت باشد. سونی می گوید نتیجه ی این امر یک سیستم تشخیص چهره فوق پیشرفته است که بسیار سریعتر از قبل است. این در نوع خود دستاورد فوق العاده بزرگی است زیرا سونی همواره در زمینه تشخیص چشم پیشرو بوده است.

    سونی همچنین از Time lapse timer جدید رونمایی کرد که در مدت یک ثانیه الی یک دقیقه 9,999 تصویر به ثبت می رساند. به روزرسانی جدید هم اکنون برای دوربین های A7III و A7R III در دسترس است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این ویژگی جدید بر روی این لینک کلیک کنید.

    [تعداد: 0    میانگین: 0/5]

    3 دیدگاه ها

    1. سونی توی تلویزیون،دوربین،لوازم صوتی،پلی استیشن عالیه حتی لبتاب‌هاشم کیفیت خوبی داشتن امیدوارم توی موبایلم بتونه دستگاه تمام عیاری معرفی کنه با رابط کاربری خوب و لوازم جانبی خوب مثل هندزفری وایرلس و ساعت هوشمند خوب

      پاسخ

    دیدگاهتان را بنویسید

    لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
    Please enter your name here