دوربین هندی‌کم پرچم‌دار سونی، ترکیبی از فیلم برداری 4K و زوم 20 برابری

8
۶,۷۸۳

DSC_5230
سال پیش سونی کل بازار دوربین های فول فریم بدون آینه را تصاحب کرد، که با وجود مدل های رده بالائی همچون A7R II و A7S II این مهم محقق شد. به تازگی در CES 2016 سونی موبایل رویه متفاوتی در پیش گرفته و جان تازه ای به دوربین های فیلم برداری هندی کم خود بخشیده است.

این پرچم دار جدید یعنی FDR-AX53 قابلیت ضبط ویدئو 4K و بزرگ‌نمائی 20 برابری با لنز زایس را دارد و همچنین لرزشگیر اپتیکال سونی (لرزشگیر پنج محوره) این اطمینان را به شما می‌دهد که دیگر نگران لرزش یا تکان خوردن دوربین نباشید. همچنین ساختار میکروفون های چند جهته ای در این دوربین برای ضبط بهتر صدا موجود است و این دوربین ضبط ویدئو های صحنه آهسته 120fps را نیز پشتیبانی می‌کند.

سونی همچنان دوربین اکشن کم HDR-AS50R را نیز به بازار معرفی کرده است که باز هم از فناوری لرزشگیر SteadyShot پشتیبانی می‌کند، این دوربین مجهز به یک لنز با زاویه گسترده Wide-angle و قابلیت ضبط ویدئو تا 120fps ،بلوتوث و وای فای هم در آن دیده می‌شود. از همه مهم تری این اکشن کم مقاوم در برابر آب است و تا عمق 60 متری می‌تواند غوطه ور شود. این محصول در میانه ی ماه فوریه (بهمن) با قیمت 350 دلاری عرضه خواهد شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

8 دیدگاه ها

  1. اااااااااااااای جانم
    چقد عالی

    پاسخ

    Nfs گفته:
    ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۲۸

    شما گفتی که من چشم اب نمیخوره سونی چیز جدیدی بده حالا میگی ای جانم و چقدر عالی؟؟؟ 😐 😐 😐

    پاسخ

    فرود اشرفی گفته:
    ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۱:۳۹

    منظورم گوشی بود داداش نه چیزای دیکه

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here