رام سیانوژن 11 نسخه اندروید 4.4.3 برای اکسپریا Z2 منتشر شد.

3
۶,۷۰۲

cm11
رام های سیانوژن همواره فرصتی برای تجربه نسخه های جدید پیش از ارائه رام های رسمی بوده و یک بار دیگر این فرصت برای صاحبان اکسپریا Z2 ایجاد شده تا آخرین نسخه اندروید موجود را بر روی دستگاه خود تجربه کنند. رام سیانوژن 11 نسخه اندروید 4.4.3 برای اکسپریا Z2 هم اکنون قابل دریافت است. این رام نسخه nighty است و هنوز جای کار زیادی دارد تا بتواند مناسب کاربران عادی باشد. اما فرصتی ویژه پیش روی توسعه دهندگان است تا وضعیت رام های کاستوم را برای پرچمدار جدید سونی گسترش دهند.

برای نصب این رام طبیعی است که شما نیاز به شکستن قفل بوت لودر دستگاه خود دارید. هرچند که تجربه رام رسمی کیت کت سونی برای اکسپریا Z2 آنقدر شیرین است که کمتر کسی آن را رها کرده و به سمت رام های کاستوم میرود، اما این میتواند فرصتی ویژه برای آن دسته از کاربران کنجکاوی باشد که خواهان تجربیات جدیدی هستند.

Xperiablog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

3 دیدگاه ها

  1. آقا هادی، سایت هر ماه داره لباس عوض می کنه ها! :))این یکی خیلی خوبه! فقط تنها مشکلی که داره این هست که، دکمه های مثب و منفی خیلی ریز و بی روح هستن! :Dاگر کمی برجسته تر و چشم نواز تر بشن، بهتره!در کُل، کامنت باکس رو دوست دارم! باحاله! 😀

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here