راه‌کار هواوی برای تحریم‌ها چیست؟ هواوی توضیح می‌دهد

8
۴,۴۴۰

احتمالا با خودتان فکر می کنید که روز دوشنبه برایتان چقدر بد بوده است اما برای هواوی قطعا بدترین دوشنبه تاریخ این شرکت خواهد بود. به دنبال یک دستور اجرایی، این کمپانی هم اکنون از معامله کردن با کمپانی های مختلف آمریکایی از جمله شرکت گوگل، کوالکام، برودکام، اینتل، زایلینکس و به احتمال زیاد مایکروسافت منع شده است. در بیانیه این شرکت و واکنش آنها به تحریم شدن توسط شرکت های آمریکایی چنین آمده است: “ما به ارائه سرویس های بروز رسانی مبتنی بر پچ های امنیتی و خدمات پس از فروش مان برای تمامی گوشی های هوشمند برند هواوی، آنر و تبلت هایمان ادامه خواهیم داد.”

در این بیانیه به این مورد اشاره شده است که شرکت هواوی وعده داده تا به پشتیبانی از تمامی محصولاتی که تا کنون توسط آنها به فروش رفته یا هنوز در انبار های فروشگاه های جهانی قرار دارند ادامه دهد، اما هیچ اشاره ای به محصولات آینده این شرکت به خصوص گوشی های آنر 20 و آنر 20 Pro که قرار است فردا و در شهر لندن انگلستان از آنها رونمایی شود نشده است. از آنجایی که در این بیانیه تنها به “بروز رسانی های مربوط به امنیت دستگاه” اشاره شده است و بروز رسانی آندروید Q قرار است در آینده منتشر شود، بعید است تا قبل از حل شدن مشکل پیش آمده بین شرکت هواوی و شرکت گوگل که در بالا به آن اشاره شد، این نسخه از سیستم عامل آندروید برای گوشی های این شرکت منتشر شود. با این حال، همانطور که قبل تر شرکت گوگل اعلام کرده بود، استفاده از برنامه Play Store و Google Play Protect همچنان برای گوشی های شرکت هواوی در دسترس خواهد بود.

در متن زیر بیانیه کامل هواوی را برای شما قرار داده ایم:

“شرکت هواوی تا به امروز سهم قابل توجهی در رشد و توسعه سیستم عامل آندروید در سراسر دنیا را بر عهده داشته است. به عنوان یکی از مهم ترین شرکای کلیدی آندروید در دنیا، ما همکاری نزدیکی با پلتفرم متن باز (open-source) آنها داشته ایم تا بتوانیم اکو سیستمی را طراحی کنیم که مزایا فروانی برای کاربران و شرکت های مختلف داشته باشد.
هواوی همچنان به ارائه بروز رسانی های امنیتی و خدمات پس از فروش خود برای تمامی گوشی های هوشمند برند هواوی و آنر و تبلت هایش ادامه خواهد داد و این شامل تمامی محصولات به فروش رفته و محصولات موجود در انبار های جهانی خواهد شد.
ما همچنان به ساخت یک اکو سیستم نرم افزاری ایمن و پایدار در سطح جهانی و به منظور ارائه بهترین تجربه کاربری برای تمامی کاربران ادامه خواهیم داد.”

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

8 دیدگاه ها

  1. این کار باعث میشه هوایی خیلی قوی بشه چون اونقد سرمایه تو این سال جمع کرده که میتونه خط تولید خودشو راه بندازه و الان باعث پیشرفت هواوی

    پاسخ

  2. هواوی هیچ کاری برای سیستم عامل اندروید نکرده و در حدی هم نیست که اینکار را بکنه اگه راست میگه یه فکری به حال رابط کاربری بسیار زشت خودش بکنه که بدترین رابط کاربری دنیا هست.. من نمیدونم اونایی که ۱۳ میلیون تومان میدن به گوشی مثل هواوی چطور با رابط کاربری ملال آور اون کنار میان

    پاسخ

    Mj گفته:
    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ساعت: ۱۲:۵۲

    فهمیدی به منم بگو خیلی کنجکاوم بدونم چجوری فکر میکنن

    پاسخ

    مهدی گفته:
    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ساعت: ۱۷:۰۰

    چی میگی باو ۸۰ درصد ارتباط دنیا زیر دست هواوی آمریکا به خاطر آیفون این کارو میکنه که هواوی کم کم داره رکورد بیشترین فروش گوشی تو تاریخ ثبت میکن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here