راه اندازی بلاگ خبری اکسپریان، به اطراف خود نگاهی متفاوت داشته باشیم!

12
۶,۵۰۷


بیش از 5 سال است که سایت تخصصی اکسپریا در کنار شما حضور دارد. در تمام این مدت این رسانه، سعی داشته تا با رعایت عدالت، از کاربران و علاقه مندان به سونی در ایران حمایت کند. اکسپریان محیطی مناسب برای دوست داران سونی و محصولات با کیفیت این کمپانی ژاپنی است که تمامی مطالب و اخبار پیرامون این شرکت را در خود جای داده است.

عمده کاربران سایت تخصصی اکسپریا را جوانانی تشکیل میدهد که علاقه مند به تکنولوژی هستند و از این بین برند سونی را برای خود انتخاب کردند. تا امروز تمامی اخبار سایت تخصصی اکسپریا پیرامون محصولات سونی در شاخه های مختلف انعکاس داده شده بود اما سونی در هر شاخه ای برای خود رقبایی دارد که هیچگاه نباید از آنها غافل باشیم.

برای آنهایی که به سونی علاقه مند بوده و اخبار آن را دنبال میکنند، توجه به آن چه که در اطراف سونی در حال رخ دادن است اهمیت فراوانی دارد. اگر علاقه مند به گوشی های اکسپریا هستیم، بد نیست بدانیم که رقبای این برند در چه فکری هستند و چه محصولاتی را برای رساندن به دست مشتریان آماده میکنند.

اینجاست که ما مفتخریم، بعد از 5 سال فعالیت پرتال خبری اکسپریان، نگاه خود را جهان تکنولوژی بازتر کنیم. بلاگ خبری اکسپریان بخش جدیدی از سایت بزرگ اکسپریان است که در آن اخبار مرتبط با تلفن های هوشمند و فناوری های نزدیک به آن پوشش داده میشود. این بخش به عنوان یکی از زیرمجموعه های اکسپریان فعالیت خواهد داشت تا به این صورت همچنان محور اصلی فعالیت های سایت تخصصی اکسپریا، محصولات سونی به خصوص گوشی های هوشمند آن باشد.

بخش بلاگ خبری اکسپریان در آدرسی که در زیر مشاهده میکنید، پیش روی شماست. اگر به دنبال آن هستید تا از وضعیت رقبای سونی در صنعت تلفن های هوشمند باخبر باشید، بلاگ خبری اکسپریان را دنبال کنید. توجه داشته باشید که اخبار منتشر شده در این بخش به هیچ وجه در صفحه اصلی سایت نمایش داده نمیشود و صفحه اصلی همچنان به روال سابق خود، اخبار مرتبط با سونی و محصولات آن را پوشش خواهد داد.

آدرس بلاگ خبری اکسپریان:

http://xperian.ir/blog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

12 دیدگاه ها

  1. اگر برای وبلاگ هم یک کانال تلگرام بزنید خیلی خوب میشه چون اکثر کاربران سایت، از لینک های داخل کانال تلگرام وارد سایت میشن. ممنون میشم که بشه……….

    پاسخ

  2. باسلام وخسته نباشید امیدوارم موفق باشید
    سایت شما واقعا سایت خوب وپرمحتوای هست ودوست داشتنی ادم باش احساس راحتی وخودمونی میکنه
    فقط خواستم تشکر کنم از این سایت خوب شما بخصوص تو این چندسالی که همراه شما بودم
    خسته نباشید به همه بچه های خوب ایکسپریا انشاالله موفق وسر بلند باشید.

    پاسخ

  3. با سلام به تمامی عزیزان، s7 خر من که خراب شد، حالا میخوام برا اولین بار برم طرف اکسپریا امشب به اجبار یک XZ premium سفارش دادم از نگین خاورمیانه اگه s7 نمیترکید تا xz1 صبر میکردم چون اندازه مناسبتری داره، از حالا ب بعد من اکسپریا گرفتم خدا رحم کنه به فن هاش اگه بخواد مث سامسونگ مزخرف بازی دراره 🙂

    پاسخ

    Azeraz370 گفته:
    ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۹:۵۸

    سلام منم اس سون ادج داشتم هیچ مشکلی هم نداشت فروختم ایکس زد پریمیوم خریدم
    مبارکت باشه و شک نکن از همه لحاظ بهتره… سوالی داشتی درخدمتم.

    پاسخ

  4. اتفاقا خیلی هم خوبه.ولی به نظرم یکم طراحی بخش وبلاگ رو عوض کنید بهتره.اینجوری آدم قاطی میکنه.

    پاسخ

    Omids7 گفته:
    ۰۱ شهریور ۱۳۹۶ - ساعت: ۰۲:۲۵

    شما تو اکسپریان اصلی مگه گم میشی، عینا همینه با اخبار متفاوت احتمالا

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here