رندرهای گوشی نوکیا 9، جزئیات جدیدی را از این تلفن هوشمند افشا میکند.

1
۷,۴۴۰


سال 2017، نوکیا یک بار دیگر به دنیای تلفن های هوشمند بازگشت. در ابتدای امسال، نوکیا چند گوشی هوشمند اندرویدی را معرفی کرد اما این پایان کار نبود و این کمپانی، همچنان برای حضور قدرتمندتر در بازار برنامه ریزی میکند.

اخیراً تصاویر جدیدی از نوکیا 9 به صورت رندر شده انتشار پیدا کرده که جزئیات جدیدی را از این دستگاه برملا میکند. این تصاویر نشان میدهد که نوکیا، همانند بسیاری از پرچمداران امسال به دو دوربین در قسمت پشت مجهز شده است. همچنین سنسور اثر انگشت نیز در بدنه پشتی دستگاه و در زیر دوربین قرار گرفته است.

صفحه نمایش نوکیا 9، آنچه که از تصاویر مشخص است، خمیده به نظر می آید. ابعاد نوکیا 9 140.9 × 72.9 × 7.5 میلی متر گزارش شده که با در نظر گرفتن برآمدگی قسمت لنز، ضخامت آن تا 8.9 میلی متر افزایش پیدا میکند. سنسور دوربین نوکیا 9 را سونی تامین خواهد کرد که از نوع IMX258 خواهد بود. این سنسور پیشتر در نوکیا 8 و ال جی G6 نیز مورد استفاده قرار گرفته بود.

نوکیا 9 مجهز به صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن QHD است که از استاندارد 18:9 نیز برخوردار خواهد بود. قیمت احتمالی نوکیا 9 حدود 750 یورو خواهد بود که در آینده ای نزدیک، معرفی و به بازار عرضه میشود. جزئیات بیشتر را در تصاویر زیر مشاهده میکنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here