رونمایی از جدیدترین فناوری سونی: دستبندی که صداها را متناسب با حرکات دست پخش میکند.

2
۵,۹۹۷


سونی در کنفرانس SXSW از فناوری های جدید خود برای بوجود آوردن تجربه هایی تاثیرگذار استفاده کرده است. یکی از آن ها، Motion Sonic Project که این پروژکتور امکان تجربه ی یک بازی مجازی در دنیایی واقعی را برای شما فراهم می کند. همانند چیزی که در عینک های واقعیت مجازی شاهد آن هستیم، این فناوری نیز بسیار هیجان انگیز است. البته از آنجا که هنوز در مراحل اولیه ی خود به سر می برد، می توان انتظار پیشرفت و بهبود عملکرد آن در آینده را داشت.

سنسور Motion Sonic Project همانند یک ساعت است که به دست شما بسته می شود. البته در بررسی های اولیه، عملکرد آن چندان مناسب نبود ولی همانطور که پیشتر هم اشاره شد، این فناوری هم برای رشد و بهبود نیاز به زمان دارد. زمانی که این دستگاه را به دست خود می بندید، این دستگاه به یک تبلت و اسپیکر متصل می شود تا صداها را متناسب با حرکات دست شما پخش نماید. سونی 5 دموی مختلف را برای این دستگاه در نظر گرفته است. یکی از آن ها که کمی ما را آزار داد، صدای نویز تولید شده از اسپیکر در زمان حرکت بازوها بود. برای تولید صدای xylophone-esque با استفاده از این دستگاه هم باید همانند یک روبات به بدن خود ضربه بزنید!

شاید بتوان دموی عرضه شده از این دستگاه را فان ولی در حقیقت بیهوده دانست! حتی ایده ی این دستگاه هم چندان جدید نیست. ولی بدون تردید هرگونه پیشرفت در این زمینه ارزش دنبال کردن را دارد. برای نمونه، با استفاده از این دستگاه می توان موسیقی را متناسب با پسند خود تغییر داد!

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here