رپورتاژ: وب سایت گیم شات متولد شد: عضو جدید خانواده گجت نیوز، پاتوق گیمرها

12
۵,۵۵۹

gameshot-gadgetnews

چندسالی است وب‌سایت گجت نیوز به عنوان یکی از سایت‌های برتر ایران در زمینه‌ی انتشار آخرین اخبار و مقالات دنیای تکنولوژی، میهمان شماست.حالا عضو جدیدی به نام گیم شات (Gameshot.ir) به خانواده‌ی گجت نیوز اضافه شده است.پاتوقی برای گیمرها و وبسایتی که قرار است شما را با دنیای بازی، آشتی دهد.

بی شک در طول تاریخ، بازی، بزرگ‌ترین تفریح بشر بوده است. تفریحی که سن نمی‌شناسد! بازی‌های اولیه، با کمترین امکانات موجود در طبیعت انجام می‌شد، اما قرن بیست و یک فرارسید و آن بازی‌های ساده‌ی قدیمی، دیگر مردمان عصر تکنولوژی و اینترنت را راضی نمی‌کرد. بازی‌ها، پوست انداختند و پای آنها به دنیای مجازی باز شد. روزهای زیادی از دوران خاطره انگیز سگا، آتاری و ماریوی قارچ خور میکرو می‌گذرد. حالا بازی‌ها پیشرفت کرده و شکل واقعیت گرفته‌اند. بازی‌هایی مثل مورتال کامبت، گاد آف وار، جی تی‌ای با بازی‌های ساده‌ی چند دهه‌ی پیش، حتی قابل مقایسه هم نیستند. بازی‌هایی مانند فیفا و PES آنقدر پیشرفت کرده‌اند که حتی دو اسطوره‌ی مسلم دنیای فوتبال یعنی رونالدو و مسی هم با کارکترهای خود در آنها بازی می‌کنند! بازی‌هایی مثل Need for speed و آسفالت از شما یک راننده‌ی فرمول یک در دنیای مجازی می‌سازند و در نهایت، نسل جدید بازی‌های استراتژیک آنلاین مثل کلش آف کلنز، به شکل عجیب و غریبی، گیمرهای به معنای واقعی کلمه، معتاد خلق کرده‌اند!

و گیم شات متولد می شود

تاکنون گجت نیوز سعی کرده تا اکثر اخبار و رویدادهای دنیای گیم را پوشش دهد، اما این کافی نیست! با اوصاف بالا، دنیای بازی آنقدر بزرگ و پر رنگ و لعاب شده که یک وب سایت کامل برای پوشش تمام اخبار خود می‌طلبد. گیم شات با چنین دیدگاهی، در 31 فروردین 1395 متولد شد و حالا در 9 اردیبهشت 1395 به طور رسمی به گیمرهای حرفه‌ای سلام می‌کند.

گیم شات ، یک وب‌سایت خبری و تحلیلی بازی است که هرچه در مورد دنیای بازی نیاز است، در آن پیدا می‌کنید. جدیدترین اخبار بازی، مقالات ویژه بازی‌های ویدیویی، نقد و بررسی به صورت متنی و ویدیویی، آموزش و راهنمایی بازی‌های ویدیویی، ساده‌ترین چیزهایی است که در گیم شات می‌توانید بیابید. تیمی از مجرب‌ترین نویسندگان حوزه‌ی گیم، در این گیم شات قلم می‌زنند و قبل از آنکه نویسنده‌های خوبی باشند، گیمرهایی حرفه‌ای هستند!

اما این همه‌ی ماجرا نیست! گیم شات، علاوه بر اینکه شما را در دنیای پر هیجان بازی غرق می‌کند، پنجره‌ی جهان باشکوه سینما را هم رو به شما باز می‌کند. شما می‌توانید آخرین اخبار فیلم و سریال‌های روز دنیا را در گیم شات دنبال کنید. در وب‌سایت خبری و تحلیلی گیم‌شات می‌توانید ویدیویی اختصاصی نظیر نقد و بررسی، پیش‌نمایش، اخبار هفته را هم به طور جداگانه ببینید.

معطل نکنید! گیم شات ، منتظر شماست

 

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

12 دیدگاه ها

  1. دوستان سلام.چند روزی هست که گوشیم
    (Z2 D6502) رو به اندروید ۶ آپدیت کردم.مهم ترین تغییرش اینه که خیلی روان تر شده.سرعتش خوب بود.الآن عالی شده.گوشی دوتا از دوستامم که Z3 Dual و Z3 Compact بودند آپدیت کردم،اونا هم خیلی روون تر شدن.
    فقط بچه ها چند سوال داشتم،خواهشا راهنماییم بدید:
    ۱٫به یکی از فامیلامون می خوام یه گوشی خوب معرفی کنم،بین Z5 و Z5 Compact موندم.به نظرتون کدامشون از نظر کلی و به خصوص باتری و گرما،عملکرد بهتری دارن؟
    ۲٫من خودم از صدای بم خیلی خوشم میاد،بنابرین معمولا توی برنامه موزیک،اکوالیزر رو دستی تنظیم می کنم.ولی مهم ترین معضلم اینه که چرا این نوع صدای تنظیم شده به صورت دستی،فقط در برنامه موزیک و ویدیو اعمال میشه؟ولی تو بازی ها و mx player اعمال نمیشه؟وقتی هندزفری وصل می کنم،به جای شنیدن یه صدای بم،صدایی رو میشنوم که قبل از تغییر اکوالیزر وجود داشته.خواهشا کمکم کنید که این تغییر اکوالیزر رو در تمام گوشی اعمال کنم.
    ۳٫در صفحه قفل گوشی و در گوشه چپ و راست،قبل از آپدیت،برنامه ی دوربین و تلفن بودن.الآن شده دوربین و google voice.چجور باید تغییرشون بدم؟
    لطفا راهنماییم کنید.ممنون

    پاسخ

  2. ایول … یه سایت بدرد بخور دیگه … البته به درد من ک میخوره خیلی زیاد
    بقیه رو نمیدانم.

    پاسخ

    Milad گفته:
    ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۴۲

    کسایی که Z2 رو به ۶ اپدیت کردن بگن خوب بوده یا مشکل داره؟

    پاسخ

    HyDrA گفته:
    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۰۱:۴۰

    بد

    پاسخ

    قاسم گفته:
    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۳:۲۱

    خوب بود. توی اندروید مارشملو گوشی روونتر شده شخصی سازی بیشتر شده در کل حس بهتری بهت دست میده

  3. بالاخره تونستم بعد سه روز گوشیمو آپ کنم هربار که میزاشتم آندروید ۶ دریافت کنه قط میشد واقعا عالیه سرعت گوشیم خیلی خوب شده صفحش شفافتر ولی نمیدونم چرا دوربینش هم پرپر میزنه هم احساس میکنم کیفیت عکسا اومده پایین وقتی با عکسای که قبلا گرفتم مقایسش میکنم نمیدونم قراره دوباره برا رفع مشکلش آپ بیاد یا نه درکل خیلی عالی هس جز دوربین

    پاسخ

    حامد گفته:
    ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۰۸

    ببخشید یادم رفت گوشیم z2 مدل d6502

    پاسخ

  4. بهترین بازی انحصاری سونی مخصوصا با گرافیک بالا تر از سایر بازی ها ps2 و ps3،بازی god of war بود،بدون شک

    پاسخ

    adonis گفته:
    ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۰۹

    خدای جنگ عالی بود ولی به هیچ عنوان نمیشه گفت بهترین بازیه انحصاریه اونم چون گرافیکش بیشتر از بقیه بود!!!
    از بازیایی هم که اگه از خدای جنگ بهتر نباشن،ازش کمتر نیستن میشه به kill zone و uncharted و resistance و heavy rain و غیره اشاره کرد
    تازه the last of us و metal gear solid 4 دیگه بماند که مطمئناً نه تنها بهترینای سونی بلکه جزو بهترینای تاریخ صنعت گیم هستن

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here