سامسونگ به صورت رسمی پایان کار گوشی های سری گلکسی J را اعلام کرد.

1
۳,۹۱۵

سامسونگ در سال جاری گوشی های هوشمند متعددی از سری گلگسی A را معرفی کرده و امروز این کمپانی رسما اعلام کرد که مدل های ارزان تر این برند جایگزین خانواده سری گلکسی J خواهند شد، و این سری دیگر تولید نخواهد شد.

ویدیو کلیپی که توسط شرکت سامسونگ مستقر در مالزی منتشر شده است به دو گوشی هوشمند گلکسی A30 و گلکسی A50 اشاره دارد. هر دو این گوشی ها هم اکنون در مناطق آسیا و اقیانوسیه برای خرید در دسترس هستند. “ساخته شده برای عصر زندگی” شعاریست که سامسونگ برای گوشی های هوشمند گلکسی A در نظر گرفته است. گوشی های هوشمند میان رده و ارزان قیمتی که دارای باتری های قدرتمندی هستند و می توانند تا یک روز کامل را دوام بیاورند.

گوشی های جدید این خانواده اکثرا دارای دو و یا سه دوربین اصلی هستند (بر خلاف گوشی گلکسی A10 که دارای یک دوربین تکی 13 مگاپیکسل است)، و چهار مدل از این گوشی ها دارای لنز فوق عریض نیز می باشند. تکنولوژی دیگری که در این ویدیو به آن اشاره شده بود استفاده از صفحه نمایش Super AMOLED بود، و باز هم گوشی ارزان قیمت گلکسی A10 از این قاعده مستثنی است.

در حالیکه گوشی های گلکسی A10، گلکسی A20، گلکسی A30، گلکسی A40، گلکسی A50 و گلکسی A70 عرضه شده اند، مردم اما منتظر معرفی گوشی گلکسی A80 (در گذشته شایعه شده بود که نام این گوشی گلکسی A90 خواهد بود) هستند. انتظار می رود در ساخت این گوشی از مکانیزم کشویی برای بخش دوربین استفاده شده باشد، جایی که به لطف طراحی چرخشی این گوشی، دوربین اصلی و دوربین سلفی به صورت کشویی طراحی شده اند. شرکت سامسونگ فردا رویدادی با نام “رویداد گلکسی” را برگزار خواهد کرد، و ما آماده خواهیم بود تا با گوشی های هوشمند متفاوت این کمپانی رو به رو شویم.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here