سامسونگ گلکسی A2 Core معرفی شد: یک گوشی 76 دلاری مبتنی بر اندروید Go

1
۵,۲۱۷

سامسونگ در سکوت خبری کامل از گوشی گلکسی A2 Core رونمایی کرد و تقریبا تمام مشخصات فنی دستگاه همان چیزی است که پیش بینی می‌شد. برای این گوشی در سایت Samsung.com پیج رسمی وجود ندارد در حال حاضر فقط یک فروشگاه اعلام کرده است که این گوشی را خواهد فروخت.

این موبایل به صورت پیش فرض از نسخه 9 اندروید Go بهره میبرد و مجهز به چیپست اگزینوس 7870 است. این چیپست 14 نانو متری است و شامل 8 هسته از نوع Cortex-A53 میشود. همچنین واحد پردازنده گرافیکی نیز Mali-T830 MP1 میباشد. این گوشی فقط 1 گیگابایت رم دارد و 16 گیگ حافظه داخلی به علاوه ی پشتیبانی کارت از میکرو اس دی تا سقف 256 گیگ، کانفیگ ضعیف این گوشی را تشکیل میدهند که برای یک گوشی مبتنی بر اندروید Go کاملا معمول است.

در بخش جلویی گوشی یک نمایشگر 5 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 960 × 540 به کار رفته است. با وجود اینکه این نمایشگر شارپ نیست ولی فشار زیادی هم به پردازنده وارد نمی کند. یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت دستگاه به عنوان دوربین اصلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی دیگر به عنوان دوربین سلفی در این تلفن مقرون به صرفه وجود دارند. گوشی حاشیه های خیلی ضخیمی دارد و از طراحی قدیمی بهره می برد.

این گوشی دوسیم کارته است و از VoLTE پشتیبانی میکند، همچنین به این موارد بلوتوث نسخه 4.2 و Wi-Fi با فرکانس باند 2.4 گیگاهرتز را هم اضافه کنید. بر روی بدنه دستگاه جک 3.5 میلی متری هدفون حضور دارد. این گوشی گیرنده رادیو FM نیز دارد. حجم باتری دستگاه نیز 2600 میلی آمپر میباشد.
سامسونگ گلکسی A2 Core با قیمت 76 دلار قرار است به زودی در هند عرضه شود.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here