سرویس جدید سونی PlayStation Now برای کاربران مقرون به صرفه نیست

7
۴,۹۱۴

14042488aa0540d58af172f92cd38f09

همانطور که می دانید دیروز سونی به صورت آزمایشی این سرویس  را برای کنسول های نسل جدید خود ارائه کرد. شما با این سرویس به سرورهای سونی متصل شده و می توانید بازی های نسل قبل را بر روی Play Station 4 بازی کنید. حداقل سرعت لازم برای این کار 5 مگابیت در ثانیه می باشد. اما می توان گفت که این سرویس به جز نگرانی و شکایت کاربران چیز دیگری را تا به امروز ارائه نداده است.

 

شما در این سرویس می توانید از سرور های سایت سونی به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه بازی های مورد علاقه ی خود در نسل های قبل را اجاره کنید. البته PS Now اولین سرویسی نیست که این امکان را ارائه می دهد و قبلا سرویس هایی مثل Onlive هم این قابلیت را دارا بودند. اما بدون شک این سرویس برای اولین بار است که با کاربرانی میلیونی دست و پنجه نرم می کند. بازی های زیادی هم فعلا برای این سرویس موجود نیست و  این سرویس هنوز تا کامل شدن نیاز به زمان دارد.

 

اما مسئله اصلی، مسئله ی قیمت اجاره ی بازی ها می باشد. برای چهار ساعت اجاره ی یک بازی شما باید 5 دلار هزینه کنید و برای استفاده از این سرویس به مدت سه ماه هزینه ی باورنکردنی 30 دلار در نظر گرفته شده که مقرون به صرفه نیست. اما اگر سونی بتوانید قیمت ها را کاهش دهد و سیاست خود را برای این محصول عوض کند می توان به این سرویس امیدوار بود.

 

از بدی های این سرویس هم که بگذریم، قابلیت بازی کردن بر روی تلوزیون های سونی و حتی گوشی های هوشمند بدون داشتن کنسول از مزایای این سرویس می باشد. به هر حال مهم ترین چیزی که سرویس های نظیر این به آن نیاز دارند زمان است و بس! بدون شک زمان مشخص می کند که آیا آینده ی گیم و بازی از طریق سرور در دستان سونی می باشد یا خیر! نظر شما چیست؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

7 دیدگاه ها

  1. من به عنوان کسی که ps4 داره خواستم بگم قیمت اجاره پنج دلار نیست و 2.99دلار واینکه تا الان 122تا بازی توی استور سونی برای nowوجود داره اونهایی که این دستگاه رو دارن میتونن از استور ببینن ممنون

    پاسخ

    مصطفی رنجبر گفته:
    ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۸:۵۲

    برای چهار ساعت اجاره قیمت 4.99 دلار هست.
    برای 7 روز 7.99 دلار.
    منبع: Gamespot

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here