سرویس جدید نقشه گوگل با امکانات و ظاهری جدید

0
۴,۷۶۷

gsmarena_0015-610x314
سرویس نقشه شرکت گوگل بدون شک محبوب ترین نرم افزار ناوبری در سراسر جهان می باشد که عده بسیار زیادی از آن استفاده می کنند. این شرکت در جریان کنفرانس I/O از نسخه جدید آن رونمایی کرد که باعث خوشحالی طرفداران خود شده است.

نسخه متحول شده سرویس Google Maps با ظاهر و رابط کاربری جدید خود از اول تابستان در دسترس قرار خواهد گرفت و علاوه بر تغییرات ظاهری آن، امکانات همگام سازی و Sync با اکانت های شبکه اجتماعی گوگل پلاس نیز توسعه قابل ملاحظه ای داشته است.

نسخه دسکتاپ Google Maps در نسخه جدید، قابلیت های برجسته و خوبی را از برادر خود Google Earth به ارث برده است. از جمله آن ها می توان به مشاهده عکس ها و تصاویر، تصاویر پانوراما۳۶۰ درجه و حتی گشت و گذار در داخل ساختمان ها پرداخت. علاوه بر آن ها قابلیت جهت یابی نرم افزار نیز دچار تحول شده است و کاربر راحت تر می تواند در میان سرویس های حمل و نقل مختلف مانند خودرو، پیاده روی و… به مسیریابی بپردازد.

علاوه بر قابلیت های جدید، رابط کاربری نرم افزار نیز دچار بهبودهای چشمگیری شده است. به عنوان مثال زمانی که کاربر برای رستوران جستجو کند، سرویس نقشه تمامی رستوران های مورد دلخواه کاربر را به نمایش می گذارد و برای هریک از آن ها، نظرات و نقدهای دوستان وی که قبلا در شبکه گوگل پلاس درباره آن مکان ثبت کرده اند را می تواند مشاهده نماید. همانطور که اشاره کردیم نسخه جدید Google Maps با شبکه اجتماعی گوگل پلاس هماهنگی بسیار مطلوبی را به ارمغان آورده است.
gsmarena
pcwar

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here