سهم 20 درصدی سونی از بازار موبایل تایوان با فروش گوشی های اکسپریا

0
۸,۳۵۵

xperia_c-640x417
سونی با توجه به رده بندی های جهانی در چند ماه اخیر همواره در بین 6-7 شرکت برتر در زمینه فروش تلفن های هوشمند قرار گرفته است اما این وضعیت در برخی مناطق از جمله ژاپن و چندین کشور اروپایی و شرق آسیا متفاوت است و سونی جایگاه بسیار بالایی در میان رقبای خود دارد. اخیرا در طی گزارشاتی که از تایوان منتشر شده است سونی با در اختیار گرفتن 20% از بازار این کشور توانسته است رتبه سوم پر فروشترین گوشی های هوشمند در این کشور را از آن خود کند.

سه گوشی از خانواده Z سونی ( Z, ZL, ZR ) تاثیر زیادی در موفقیت سونی در تایوان داشته اند و پس از آنها اکسپریا Z1 نیز فروش نسبتا بالایی با توجه به مدت زمان کمی که وارد بازار تایوان شده کسب کرده است. و اما اکسپریا C را نیز میتوان از پرفروشترین ها در تایوان دانست که با قیمت نسبتا ارزان و صفحه نمایش 5 اینچی خود با قابلیت استفاده همزمان از دو سیم کارت طرفداران زیادی در کشورهای شرق آسیا پیدا کرده است.

همانطور که مدیر عامل سونی موبایل هم چند روز قبل در مراسم افتتاحیه نمایشگاه شانگهای تاکید کرد، هدف سونی رسیدن به جایگاه سوم پرفروشترین تلفن های هوشمند پس از سامسونگ و اپل در جهان است و برای تحقق این امر رقبای سرسختی از جمله LG,HTC و شرکت های چینی را پیش رو دارد که یکی از راههای رسیدن به این موفقیت تولید گوشی های ارزان قیمت با چیپ های مدیاتک به مانند اکسپریا C در آینده و در دست گرفتن بازار میان قیمت ها در کشور های مختلف خواهد بود.

digitimes

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here