سومین فریمور نرم افزاری اکسپریا +Z3 و تبلت اکسپریا Z4 به تایید رسید.

27
۶,۹۵۴

The-Xperia-Z4-Tablets-Bluetooth-keyboard-accessory
به فاصله یک روز، دومین فریمور نرم افزاری تبلت اکسپریا Z4 و اکسپریا +Z3 و در مجموع سومین فریمور نرم افزاری این دو دستگاه هم به تایید رسید. روز گذشته خبر تایید فریمور اکسپریا +Z3 را خواندیم که در آن امید زیادی به حل مشکل گرمای دستگاه پس از انتشار نهایی داشتیم. سونی که معمولا از اسمارت فون های تازه به بازار رفته خود پشتیبانی خوبی به عمل می آورد یک فریمور دیگر را نیز آماده انتشار کرده است.

این فریمور با شماره ساخت 28.0.A.7.27 هم اکنون در سایت PTCRB به تایید رسیده است. این آپدیت در حالی مورد تایید قرار گرفته که یک روز قبل نیز فریمور شماره 28.0.A.7.24 برای این دو دستگاه تایید شده بود. نزدیک بودن این دو فریمور احتمال عدم انتشار نسخه شماره 28.0.A.7.24 را زیاد کرده است. البته فرضیه دیگر این است که یکی از این دو فریمورها به صورت جهانی و دیگری برای اپراتورهایی خاص آماده خواهند شد. به نظر نمیرسد که سونی هر دو فریمور را به صورت آزاد در اختیار تمام کاربران قرار بدهد.

Xperia-Z3-_28.0.A.7.27-640x417

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

27 دیدگاه ها

  1. تورو به جون من بگید تو زد2 پک اروپا با هدست نویز کنسلر،اسمارت بند موجوده؟؟؟؟؟؟در ضمن لطفا بگید کدوم رنگ شیکتره؟؟؟؟؟؟با تشکر از همه دوستان

    پاسخ

  2. کسی از دوستان اطلاع نداره که چرا بطور عجیبی حدود ۴۵ روزه که z3 compact بخصوص رنگ سفیدش اصلا تو بازار موجود نیست ؟ کسی نمیدونه بار جدید محصول های سونی کی میرسه ؟

    پاسخ

  3. واقعا گوشی خوبیه و تو این موضوع که سونی از 810 به جای 808 استفاده کرد بهش حق میدم به خاطر gpu ولی ای کاش قطرو کم نمیکرد که ظرفیت باتری انقدر کم نشه تو پخش ویدیو اگه ببنید واسه z3 خیلی بیشتر از z3+ هست و همینطور پخش موزیک که حدود سی ساعت z3 بیشتره همون قطر 7،3 خیلی خوبو ایده آل بود بعدم نه تو دست نه با نگاه کردن فرق قطر ایندوتا گوشی معلوم نمیشه فقط به باتری لتمه زد با این کارش دومین ایرادی که تو طراحی این گوشی هست میشه با جای اسپیکرا گرفت درسته که از لحاظ زیبایی قشنگتر از واسه z3 هست ولی چون چسبیده به لبه ی گوشی با دست پوشیده میشه مثل z2 ولی تو z3 یه کم از لبه فاصله داشت که با دست پوشیده نمیشدمن به شخصه واسه z3 به z3+ ترجیح میدم سومین ایرادی که تازه سونی درستش کرده بود حاشیه دور دوربین جلوی گوشی بود که تو z3 مثل ایفونا خیلی کمو خوبو قشنگ شده بود ولی الان دوباره تو z3+ حاشیش شده مثل z1 چهارمین ایرادی که میشه الان به طراحی این گوشی گرفت اینه که سونی اومد فریم المینیونی دور گوشی که تو z3 مات بودو براق کرد که این کارش تمام رنگارو به جز رنگ مشکی خیلی خیلی قشنگ تر کرد ولی تو رنگ سیاه اینکار باعث شد فلز دور گوشی شبیه به پلاستیک بشه درمورد گرمام که همه فقط تونستن این ایرادو از این گوشی بگیرن امید وارم سونی با این اپتودیتا درستش کنه،و یه چیز دیگه که بعضی از دوستان به خاطرش ناراحت بودن نداشتن سنسور اثر انگشته باید اینو بدونید که هسته اصلی این گوشیا سیستم عاملشونو که دراین مورد سیستم عامل اندرویده که قابلیت استفاده از سنسور اثر انگشت تو این سیستم عامل تازه با اندروید mوارد شده و اگه سونی از این سنسور تو این گوشی استفاده میکرد شاید خیلی کارایی زیادی نداشت و خوب جواب نمیداد ولی من مطمئنم با ورود اندروید m به گوشی های سونی سنسورای اثر انگشتم کم کم به پرچمدارا و گوشیای این برند محبوب اضافه میشه و استفاده نکردن از این قابلیت تا الان به نظر من کار درستی بوده

    پاسخ

  4. دوستان اگه گوشی روت باشه و براش آبدیت بیاد با آبدیت کردن روت گوشی به فنا میره یا میمونه؟؟؟؟؟

    پاسخ

    شرلوک هلمز گفته:
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۳۵

    ***
    والا من گوشیم تی۲ با امدروید لالی پاپ روت بود بصورت ota اپدیت تکمیلی اومد زدم دانلود کرد ولی اماده سازی نکرد
    چون روت بود نمیشه اپدیت کرد اصلا

    پاسخ

    Mohammadreza956 گفته:
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۵:۳۹

    فکر کنم اگه گوشیت روت باشه نمیتونی از تو خود گوشی اپدیت ها رو دریافت کنی. در ضمن اگر هم با کامپیوتر اپدیت کنی هیچ بلایی سر روت بودن گوشی نمیاد. نگران نباش

    پاسخ

  5. سلام دوستان
    ببخشید نظرم ربطی به موضوع نداره ولی همتون میدونید که با کلیک کردن رو صفحه سایت xperian وارد سایت جانبی میشید که یک فروشگاه خرید لوازم جانبی برای گوشی هاست .
    منم رفتم تو سایتش و یک کابل mhl دیدم و گفتم بخرم واسه وصل کردن گشی به تلویزیون . ولی چون نمیدونستم گوشیم این کابل رو ساپورت میکنه یا نه ، زنگ زدم به پشتیبانی سایت و ازشون پرسیدم و اونا هم در جواب گفتن برید تو سایت جی اسم ارنا ببینید گوشیتون mhl داره یا نه .
    گوشیم هم z3 هست که همه میدونن ساپورت میکنه . من این کابل رو با هزینه پست 80 تومن خریدم ولی الان که دستم رسیده میبینم مخصوص گوشی های سامسونگه .
    جالبه موقع سفارش گفتم برای z3 میخوام ولی بازم کابلی رو فرستادن که به گوشیم نمیخوره .
    رفتم زیر محصول هم نظر گداشتم که چرا کالایی رو که واسه فروش میذارید اطلاعاتی ازش نمینویسید ؟ ولی نظرم تایید نشد .

    از مدیر سایت میخوام نظرم رو تایید کنه تا دوستان با خدمات این سایت ها بیشتر آشنا بشن !!!

    پاسخ

    ارین گفته:
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۶:۵۳

    توی قسمت کاور گوشی سایتش رو ببینین !کاور اکسپریا زد 2مینی داره !

    پاسخ

  6. ای کاش سریع تر این مشکل داغ شدن اکسپریا z3 plus و z4 حل بشه تا وقتی که اومد ایران با خیال راحت بتوانیم بخریم. ولی ای کاش فقط نسخه تک سیم کارت z3 plus بیاد تو ایران. موافق ها لایک کنن…..

    پاسخ

    mehdi.Z2 گفته:
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۴۵

    نسخه ی دو سیمکارت وارد بازار ایران میشهاما به لطف اندروید 5,1 که از گوشی های دو سیم پشتیبانی میکند نباید انتظار زیاد کشید نگران نباشید.

    پاسخ

    hossein_abd گفته:
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۲۰:۲۸

    کاش 2سیم بیاد من 2سیمکارت استفاده میکنم نمیتونم 2تا گوشی بندازم، آپدیت هم مثل بعضیا انقد مهم نیست برام که کلا هدف گوشی خریدنم باشه

    پاسخ

  7. احتمالا سونی داره سطل سطل آب می ریزه تو کوره ۸۱۰! (-:

    پاسخ

    مرصاد ت گفته:
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۰۲

    اما انصافا کوآلکام باید خسارت بده! :/

    پاسخ

    mehdi.Z2 گفته:
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۴۲

    اشتباه سونی بود که از این چیپ استفاده کرد این یک
    دوما هنوز وارد بازار های جهانی نشده و نباید به حرف سایت های جیره خور گوش کرد

    پاسخ

    Amin Z2 گفته:
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۴:۴۱

    سونی قرار داد بسته با کوالکام مجلور و موظفه که استفاده کنه از چیپ های رده بالاش
    یکی از دلایلبم که زیاد کار نکرد رو پرچمدارش شاید همین بوده ک میدونسته شاید گل نکنه و یه نمونه پلاس داده و انقلابیو گذاشته با چیپ 820

    پاسخ

  8. ایول اگه بیاد قیمتش خوب باشه میخرم زدتری پلاس رو

    پاسخ

    mehdi.Z2 گفته:
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۲:۴۰

    دوست عزیز این گوشی یک ماه دیگه و با قیمت دو ملیون تومان وارد ایران میشود. منتظر قیمت نجومی نباشید.

    پاسخ

    hamed9004 گفته:
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۰۰

    زد3 تکسیم 6603 دارم .هرکسی خواست بگه..3 ماه دارمش میخوام بفروشمش..

    پاسخ

    دانیال گفته:
    ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۹:۱۴

    چند؟ رنگش؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here