سونی از اَکشن کم هایِ جدید خود در نمایشگاه CES پرده برداشت .

4
۵,۳۱۶

sony_as50_10

سونی مانند سال هایِ گذشته، امسال نیز در بازار داغِ رقابت بر سر اَکشن کم ها حضور جدی پیدا کرده است. این کمپانی با استراتژی هایِ خاص خود که همواره بر طراحی برتر، کنترل بیشتر و کیفیت تصاویر بالاتر تأکید دارد، بر اساس مدل هایِ قبلی خود مانند FDR-X1000V که در سال 2015 معرفی شده بود دست به معرفی محصولات جدید زده است.

اَکشن کم هایِ جدید سونی از کیفیت صفحه نمایش بالاتری برخوردارند و کیفیت نمایش محتوی بهتری در اختیار کاربر قرار خواهند داد. همچنین رابط کاربری این دوربین هایِ خاص به شکل آیکنی درآمده است تا کاربر بتواند راحت تر با آنها تعامل برقرار کند. اگر بخواهیم منصفانه نظر دهیم، رابط کاربری اَکشن کم ها نیاز به کمی تغییر و تحولات اساسی دارند.

در خصوص کیفیت تصویربرداری، آن چیزی که نظر همگان را به خود جلب کرده است، بهبود سیستم تثبیت تصاویر سونی معروف به Steady Shot برای شکار تصاویر ویدئویی بسیار با کیفیت بدون ثبت لرزش هایِ به وجود آمده است. این ویژگی به محصولات سونی قدرت خنثی کردن دیجیتالی لرزش هایِ به وجود آمده را میدهد و محدودیت لنزهایِ اُپتیکال را نیز ندارد.

سونی همچنان بر استفاده از سنسورهایِ Exmor RS تأکید دارد، چون این سنسورهایِ غول پیکر نور بیشتری را در شرایط نوری کم به خود جذب میکنند. سنسورهایِ به کار رفته در اَکشن کم هایِ سونی از کیفیت 11.1 مگاپیکسلی بهره میبرند و میتوانند ویدئوهایِ بسیار با کیفیت با نرخ فریم 50 مگابیت بر ثانیه ای را به ثبت برسانند و قادر به پردازش تصاویر 100 تا 120 فریم بر ثانیه ای در حدأکثر رزولوشن خود میباشد.

از قابلیت هایِ موجود در نسل جدید این دوربین هایِ ورزشی نیز میتوان به دو نوع زاویه دید باز و بسته و زوم حدأکثری 3 برابر به صورت دیجیتالی اشاره کرد. سونی برای این نسل از لوازم جانبی جدیدی نیز پرده برداشته است، که یکی از آنها AKA-CAP1 میباشد و به کاربر این قدرت را میدهد که اَکشن کَم خود را بر رویِ سر یا در کنار کلاه قرار دهد و به فیلمبرداری بپردازد. این ابزار دست کاربر را برای انجام حرکات نمایشی نیز باز میگذراد.

sony_as50_9

sony_as50_1

sony_as50_2

sony_as50_3

sony_as50_4

sony_as50_5

sony_as50_6

sony_as50_7

sony_as50_8

sony_as50_11

sony_as50_12

sony_as50_13

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

4 دیدگاه ها

  1. سونی محصولاتی رو معرفی کرد که هیچکدومشون رو نمیتونیم بخریم. به دولیل: بودجه و وجود نداشتن تو ایران.

    دوستانی که اسپیکر bsp10 دارن من تازه این اسپیکر رو خریدم تو حداکثر صدا اسپیکرش خس خس میکنه.
    کسایی که دارن همینطوریه اسپیکر یا مشکل از اسپیر من هست؟
    ممنون میشم پاسخ بدین، تشکر.

    پاسخ

    amin گفته:
    ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ساعت: ۱۸:۲۸

    فقط در حد تبلیغه سونی من تا z3 رو داشتم .دوربینش در حد 13 xiaomi هم نبود تازه پروژکتور همراش هم گرفتم که آبروریزی بود ps4 رو بهش وصل کردم افتضاح به تمام معنا تنها شکل و سایز محصولات مهم نیست که کارایی مهمتره .مسخره کرده خودشو .ببخشید نظر شخصی من وطبق تجربه ای که از چند تا محصولش بود رو گفتم.موفق باشید

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here