سونی از اکسپریا Touch، پروژکتور مجهز به سیستم عامل اَندروید خود پرده برداشت.

6
۴,۱۱۹

حدود 1 سال پیش بود که سونی چند طرح مفهومی با خود به نمایشگاه MWC 2016 آورده بود و با طرح هایِ جاه طلبانه خود بسیاری از مردم دنیا را شگفت زده کرده بود. اگر به خاطر داشته باشید، از بین این طرح هایِ مفهومی یک طرح بسیار نظر همه را به خود جلب کرد و آن چیزی نبود جز طرح مفهومی اکسپریا پروژکتور؛ محصولی که با آن نور را میتوان لمس کرد!

در بین تمام کمپانی هایِ دنیا، سونی رؤیایِ لمس نور را در آزمایشگاه آینده خود دنبال کرد و پس از نمایش موفقیت آمیز اکسپریا پروژکتور در کنگره جهانی موبایل 2016، در 2 نمایشگاه بعدی ( IFA و CES ) نیز این محصول را برایِ عموم مردم در دسترس قرار داد و اطلاعاتی را پیرامون این طرح جاه طلبانه در اختیار اصحاب رسانه قرار داد.

اما امروز در یک شوک خبری، طرح مفهومی اکسپریا پروژکتور سونی که تا به امروز هیچ تاریخ عرضه و حتی قیمتی نیز برایِ آن معین نشده بود به صورت رسمی توسط سونی در کنگره جهانی موبایل معرفی شد. نام نهایی این محصول «اکسپریا Touch» میباشد و قرار است به زودی و با قیمت بسیار بالایی در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

اکسپریا Touch یک پروژکتور تعاملی است که با پخش/پرتاب کوتاه عمودی یا اُفقی، هر سطح صافی را به نمایشگر لمسی 23 اینچی HD تبدیل میکند. رابط کاربری آن سریع‌ و سیال است و به لمس فیزیکی پاسخ میدهد. این دستگاه با استفاده از فناوری نمایش پروژکتوری SXRD متعلق به Sony ساخته شده است و واکنش به لمس از طریق تلفیق اشعهٔ مادون قرمز و تشخیص همزمان از طریق دوربینِ تعبیه‌ شده در درون دستگاه با سرعت 60 فریم در ثانیه، محقق شده است.

گفته میشود اکسپریا Touch در مرحله اول در برخی از کشورهایِ اروپایی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. سونی حرفی از زمان عرضه این محصول به میان نیاورده است، ولی بر اساس اطلاعات غیر رسمی این محصول از نیمه هایِ بهار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. قیمت این محصول نیز مشخص نشده است، اما گمانه زنی ها از قیمت بسیار بالایِ 1.583 دلاری برایِ این دستگاه خارق العاده خبر میدهند.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

6 دیدگاه ها

  1. اگه ممکنه بیشتر از این Xperia Touch خبر بدین، مثل مشخصاتش و اینکه سیستم‌عاملش اندرویده؟

    پاسخ

    ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۵۵

    مشخصاتش در بیانیه سونی موبایل هست …
    براتون ظهر منتشر کردیم …
    سیستم عاملش رو هم که در تیتر بزرگ نوشته شده اَندروید هست دیگه !
    قبلاً دربارش توضیحات جامع دادیم .
    به خبرهایِ قبلی ما هم مراجعه کنید .

    پاسخ

    PanaSONYc گفته:
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۴:۱۴

    ببخشید، آره تیترو نصفه خوندم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here