سونی از دو هندزفری بی‌سیم جدید با عمر باتری فوق العاده رونمایی کرد

3
۳۳,۸۴۳

کمپانی سونی در روز جمعه در کشور هند دو مدل هندزفری جدید با استایل نِک بند عرضه کرد؛ سونی WI-C310 و سونی WI-C200. قیمت آنها به ترتیب 2,999 روپیه و 2,499 روپیه می‌باشد. فروش این محصولات از امروز 22 ژوئن آغاز میشود و در فروشگاه های رسمی سونی و همچنین در سایر مغازه ها و فروشگاه های بزرگ در دسترس خواهند بود.

به جز یک تفاوت عمده، این دو مدل هندزفری عملکرد و کاربرد یکسانی دارند. تنها تفاوت این دو مدل در طراحی آنها میباشد؛ سیم مدل C200 گِرد است در حالی که سیم مدل C310 تخت است.

بر طبق ادعای سونی، طول عمر باتری این هندزفری ها حداکثر تا 15 ساعت میرسد و همچنین از شارژ سریع نیز پشتیبانی میکنند. سونی میگوید تنها با 10 دقیقه شارژ میتوان به مدت 1 ساعت از این هندزفری ها استفاده کرد. این هندزفری های بی سیم جدید از طریق پورت USB Type-C شارژ میشوند و برای شارژ کامل به سه ساعت زمان احتیاج دارند.

این هندزفری ها که دامنه ی پویای بسته دارند، میتوانند طیف فرکانس بین 50 هرتز تا 8000 هرتز را پوشش دهند و آهنربای نئودیمیم 9 میلی متری دارند. میکروفون کندانسور الکتریکی این دو مدل به صورت همه جانبه میباشد.

همچنین این هندزفری های بی سیم جدید به دستیار صوتی نیز مجهز شده اند، این یعنی پشتیبانی از گوگل اسیستنت و سیری برای کاربران فراهم شده است و کاربران میتوانند از طریق دستور دادن به دستیار صوتی، به موسیقی گوش کنند و یا تماس تلفنی برقرار کنند. کاربران میتوانند با دو بار فشردن دکمه چند وظیفه ی واقع بر روی این هندزفری ها، از هر کدام از دستیار های صوتی ذکر شده استفاده کنند و فرمان های صوتی خود را از طریق میکروفون به دستیار صوتی اعلام کنند.

وزن این محصولات 15 گرم است و طراحی آنها مانند نک بند است. سونی میگوید طراحی جمع و جور این محصولات باعث میشود که حمل آنها راحت باشد و به دلیل عدم وجود سیم های بلند و گره خورده کاربر میتواند بدون مزاحمت به موسیقی گوش دهد. مدل WI-C310 در رنگ های مشکی، طلایی و آبی روانه ی بازار میشود در حالی که مدل WI-C200 در دو رنگ مشکی و سفید عرضه میشود.

[تعداد: 4    میانگین: 3.8/5]

3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here