سونی از سه مدل جدید هدفون خود رونمایی کرد.

1
۹,۵۶۷

هدفون های Sony MDR-1000X اگر بهترین هدفون بی سیم با قابلیت حذف نویز نباشد، بدون شک جزو بهترین های آن ها می باشد. حالا سونی در نمایشگاه IFA امسال از سه مدل جدید از هدفون های خود رونمایی کرده است که بیش از هر زمانی شاهد افزایش کیفیت آن ها هستیم.

یکی از هدفون های جدید معرفی شده، WH-1000XM2 نام دارد که از سیستم کاهش نویز مشابهی با 1000X بهره می برد که عملکرد مناسب آن را پیشتر مشاهده کرده ایم. اما چه قابلیت جدیدی در این هدفون وجود دارد؟ قابلیت جذاب و هیجان انگیزی که در این هدفون شاهد هستیم، بازدهی 30 ساعته ی باتری آن با قابلیت کاهش نویز می باشد. این در حالی است که مدل پیشین این هدفون در حدود 10 ساعت بازدهی کمتری داشت. سونی همچنین در این هدفون از حالت شارژ سریعی استفاده کرده است که امکان شارژ بیش از نیمی از ظرفیت باتری در مدت 10 دقیقه را فراهم می کند.

به لطف وجود اپلیکیشن  Sony Headphones Connect، هدفون WH-1000XM2 از قابلیت atmospheric pressure optimization ( بهینه ساز متناسب با فشار هوا ) پشتیبانی می کند. علاوه بر این قابلیت، امکانات  کنترل صدای محیط، EQ و کنترل صدای هدفون در اختیار کاربران خواهد بود. این هدفون با قیمتی کمتر از MDR-1000X و با قیمت 350 دلار در ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

درصورتی که هدفون های درون گوشی را بیشتر می پسندید، سونی از یک هدفون جدید نیز برای شما معرفی کرده است. این هدفون WI-1000X نام دارد و سونی قول 10 ساعت پخش موزیک به همراه قابلیت کاهش نویز با استفاده از این هدفون را داده است. قیمت درنظر گرفته شده برای این دستگاه هم 250 دلار می باشد و زمانی که تماسی دریافت کنید، هدفون با ایحاد لرزش هایی این تماس را به شما اطلاع خواهد داد. این هدفون هم از ماه آینده برای علاقه مندان عرضه خواهد شد.

استفاده از ایربادهای بی سیم هم روز به روز در حال گسترش است و سونی هم برای عقب نماندن از این رقابت، محصول جدیدی را در این زمینه معرفی کرده است. این ایرباد WF-1000X نام دارد که با پشتیبانی از قابلیت کاهش نویز، به بیشتر اسمارت فون ها متصل می شود. همچنین، پکیج این ایربادها نیز امکان دو بار شارژ آن ها را فراهم می کند و در مجموع امکان دریافت بازدهی 9 ساعت از این هدفون ها را فراهم می کند. این هدفون نیز همانند سایر هدفون های جدید سونی از اپلیکیشن طراحی شده برای آن ها پشتیبانی می کند و امکان تنظیم قابلیت های آن با استفاده از اپلیکیشن فراهم شده است. این هدفون با قیمت 200 دلار و از ماه سپتامبر در بازارها عرضه می شود.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here