سونی از طرح مفهومی دستیار هوشمند خود با نام « Xperia Agent » پرده برداشت !

2
۵,۵۱۱

Xperia Agent

در خبرهایِ قبل با دو نمونه مفهومی جدید سونی آشنا شدید و اَکنون قصد داریم سومین ضلع این مثلث را برایِ شما معرفی کنیم. همانطور که گفتیم سونی امروز از 3 محصول مفهومی خود در MWC 2016 پرده برداشت. اکسپریا Eye، اکسپریا Projector و اکسپریا Agent. این موضوع مؤید این است که سونی قصد دارد برند اکسپریا را به چیزی فراتر از گوشی ها و تبلت هایِ خود گسترش دهد.

اکسپریا Agent شباهت بسیار زیادی به محصول شرکت آمازون ( اِکو ) دارد و در محیط خانه میتواند به عنوان یک دستیار هوشمند عمل کند. سونی در حین معرفی این محصول چیز زیادی برای گفتن نداشت و تنها با یک ویدئو سعی کرد این نمونه مفهومی را معرفی کند. هنوز مشخص نیست که اکسپریا Agent علاوه بر پشتیبانی از فرامین صوتی، چه راههایی برای ارتباط به کاربران ارائه میدهد.

به نظر میرسد که سونی در نظر دارد با این ابزارهایِ هوشمند و در مواردی پوشیدنی بیشتر در حوزه اینترنت اَشیاء و خانه هایِ هوشمند وارد شود و این طرح هایِ مفهومی اولین قدم هایِ سونی برای ورود به حیطه اینترنت اَشیاء و اَبزارهایِ هوشمند خانگی است. اینطور که از شواهد پیداست، اکسپریا Agent شباهت بسیار زیادی به اسپیکر بلوتوث هوشمند سونی ( BSP60 ) دارد و طراحی آن به شکل ربات هاست.

همانطور که گفته شد، در حال حاضر اطلاعات زیادی از این محصول در دست نیست، اما سونی اطلاعات خوبی برای این نمونه مفهومی در اختیار ما قرار داده است. به گفته سونی، اکسپریا Agent یک دستیار هوشمند با قابلیت شخصی سازی هایِ بسیار زیاد است.

این اَبزار هوشمند میتواند فرامین صوتی شما را دریافت و به آنها عمل کند، اطلاعات درخواستی را در اختیارتان قرار دهد، در ساعت خاصی شما را بیدار کند، منشی تلفنی شخصی شما باشد، اَبزارهایِ هوشمند شما را از طریق اینترنت اَشیاء کنترل کند و به نحوی دستیار شخصی شما در خانه یا محل کارتان باشد.

سونی با این کار نشان داده است که علاقه زیادی به حضور در عرصه هایِ مختلف تکنولوژی دارد. اگر به خاطر داشته باشید، طی مصاحبه ای که چندی پیش با مدیرعامل سونی شده بود، وی اذعان داشت که قصد ورود جدی به حیطه اینترنت اَشیاء را دارند و سال 2016 میلادی نقطه عطفی برای سونی در این زمینه است. آنچه که مشخص است، در آینده ای نزدیک اطلاعات بیشتری از نمونه هایِ مفهومی سونی به بیرون درز پیدا خواهد کرد. در پایان از شما دعوت میکنیم با تصاویری از دستیار شخصی جدید سونی، Xperia Agent با ما همراه باشید…

Xperia Agent Lifestyle

Xperia-Agent-Concept-MWC-AH-3

Xperia-Agent-Concept-MWC-AH-8

Xperia-Agent-Concept-MWC-AH-7

Xperia-Agent-Concept-MWC-AH-6

Xperia-Agent-Concept-MWC-AH-5

Xperia-Agent-Concept-MWC-AH-4

Xperia-Agent-Concept-MWC-AH-2

Xperia-Agent-Concept-MWC-AH-1

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here