سونی از هدست بلوتوثی عامه پسند و کوچک MBH22 رونمایی کرد.

4
۴,۳۳۸


سونی در سال های اخیر محصولات مختلف و متنوعی را که بعضاً محبوبیت زیادی نزد مشتریان داشت را از برنامه های خود حذف کرد. یکی از این دسته محصولات، هدست های بلوتوثی ارزان قیمت بود که آخرین نسل از آنها با نام های MBH10 و MBH20 چند سال قبل در بازار ایران عرضه شد.

هدست MBH10 به دلیل قیمت مناسب آن فروش بسیار بالایی را در کشورمان تجربه کرد. محصولات سونی در سال های اخیر به سمت خاص تر شدن پیش رفتن که در همین حوزه، هدست Xperia EAR با قیمت بالای آن هیچگاه نتوانست همانند هدست های ارزان قیمت مثل MBH10 جایگاه خوبی در بازار بدست بیاورد.

امروز خبر بسیار خوب برای علاقه مندان به سونی علاوه بر معرفی گوشی های جدید، معرفی هدست بلوتوثی MBH22 است که نسل جدید هدست های مونوی سونی را وارد میدان میکند. این هدست کوچک که هنوز قیمت آن مشخص نیست، مجهز به NFC است که با دستیار صوتی گوگل و سیری نیز سازگاری دارد.

سونی همانند سایر محصولات جدید خود، در این هدست کوچک نیز از پورت یو اس بی تایپ C استفاده کرده است. در واقع هدست MBH22 که در دو رنگ سفید و مشکی موجود خواهد شد، یک هدست ساده و عامه پسند است که در صورت تعیین قیمت مناسب، میتواند موفقیت هدست MBH10 در بازار را تکرار کند. سونی در حال حاضر هیچ محصول دیگری در این شاخه در بازار ندارد. به همین دلیل حضور چنین هدست کوچک و احتمالاً ارزان قیمتی در بازار به شدت از طرف سونی ضروری بود. نظر شما اینگونه نیست؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here