سونی اشتراک طلایی و نقره ای برنامه Xperia Lounge را متوقف کرد

6
۳,۶۱۲


در ماه های اخیر سونی موبایل روند توسعه بسیاری از برنامه های خود را متوقف کرد. البته همچنان برخی از برنامه ها هستند که به حیات خود ادامه میدهند اما سونی موبایل همچنان در حال کم کردن فعالیت های خود حذف برخی از سرویس هاست که این بار برنامه Xperia Lounge قربانی سیاست های سونی شده است.

برنامه Xperia Lounge یکی از برنامه های اختصاصی سونی است که محتواهای جذابی را به کاربران گوشی های اکسپریا ارائه میکند. در این برنامه قابلیتی وجود دارد که کاربران با دریافت اشتراک طلایی یا نقره ای میتوانند از برخی خدمات ویژه بهره مند شود. این اشتراکات معمولا به صورت پیش فرض به کاربران گوشی های خاص سونی اعطا میشود.

سونی موبایل در تازه ترین اقدام خود قابلیت اشتراک طلایی و نقره ای را از برنامه Xperia Lounge حذف کرده است. البته سونی این مورد را به معنای منزوی کردن برنامه Xperia Lounge نمیداند بلکه معتقد است ما با این کار تمامی کاربران خود را به یک چشم خواهیم دید.

اشتراک طلایی و نقره ای که خریداران گوشی های سونی بر مبنای قیمت گوشی و رده آنها به صورت رایگان آن را دریافت میکردند، امکاناتی نظیر دانلود رایگان برخی تم ها، فیلم ها و … را در اختیار آنها قرار میداد. حالا با حذف اشتراک طلایی و نقره ای باید ببینیم آیا سونی همچنان پیشنهادات رایگان را به کاربران خود ارائه میدهد یا خیر.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

6 دیدگاه ها

  1. ما که نفهمیدیم این سونیِ ما داره چیکار میکنه! اما حالا خارج از این بحثا، خدایی اگه بچه های xperian نبودن و سایت خوبشون نبود، این هواداران سونی توو ایران باید چیکار میکردن! دمتون گرم! واقعا خسته نباشید. ❤

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here