سونی اولین تیزر ویدئویی خود را به مناسبت نمایشگاه IFA 2016 منتشر کرد.

15
۶,۱۲۹

Screenshot (132)
از ظهر امروز، برلین شاهد برگزاری کنفرانس مطبوعاتی شرکت های مختلف و معرفی محصولات متنوعی در حوزه فناوری بود. ایسر و ایسوس مهمترین شرکت هایی بودند که امروز محصولات خود را معرفی کردند و سامسونگ نیز امشب این کار را خواهد کرد. سونی نیز فردا ساعت 15:30 به وقت تهران کنفرانس مطبوعاتی خود را با هدف معرفی پرچمدار جدید خود برگزار میکند.

در شب پیش از برگزاری کنفرانس مطبوعاتی، سونی یک تیزر ویدئویی بسیار کوتاه را منتشر کرده که در آن به خوبی هدف اصلی سونی از این نمایشگاه مشخص است. این تیزر که توسط سونی موبایل کشور آفریقای جنوبی منتشر شده به مدت چند ثانیه حرف X را نشان میدهد که بر معرفی اسمارت فون های خانواده X تاکید دارد.

شاید نکته جالب در این تیزر، سه بار درخشیدن حرف X است که نمیدانیم آیا اتفاقی است یا مفهوم خاصی را به دنبال دارد. شاید سونی فردا سه گوشی هوشمند را به نمایش میگذارد و یا شاید همان دو گوشی هوشمندی که تصورش را داریم! به هر حال به زودی همه چیز مشخص خواهد شد. ما با همراه باشید تا در ساعت 15:30 به تماشای معرفی محصولات جدید سونی بنشینیم. تیزر ویدئویی سونی را نیز میتوانید در ادامه از ویدئوسنتر سایت تخصصی اکسپریا تماشا کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

15 دیدگاه ها

  1. ی ویدیو هم دیدم همین چند دقیقه پیشکه آرم سونی بالاش بود و به طور سریع چند تا از محصولات سونی رو نشون میداد و سه تا گوشی رو نشون داد(بصورت مشکی که فقط نشون میداد گوشیه و چیزی ازش معلوم نبود) مثل پارسال ی ساعت و دستبندم نشون داد امیدوارم باشن
    X COMPACT
    XZ
    X PERMIUM
    SW4

    پاسخ

    Alinafe گفته:
    ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۴۷

    هر چند خودم دلم پیش التراس :((((((((((((

    پاسخ

  2. این معنی خاصی میده؟

    پاسخ

    Alinafe گفته:
    ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۱:۴۳

    تیزر های این موقع(نزدیکای طوفان) پر رازه

    پاسخ

    Ashkan z3 گفته:
    ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۲:۳۱

    والا آرم x توی فیلم ۳ بار برق زد که منظورش اینه که ۳ تا گوشی میده بیرون و احتمال اینکه نسخه پریمیومش ۴ کی باشه هست

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here