سونی اکسپریاTX به زودی وارد بازار ایران می‌شود

0
۶,۱۴۷


ارتباطات همراه سونی (سونی موبایل)، Xperia TX- تازه‌ترین عضو از سری Xperiaی خود را به خاورمیانه آورده است. تلفنی هوشمند با قابلیت‌های پیشرفته و آخرین مدلی که از این سری در سال 2012 در منطقه به بازار عرضه خواهد شد.

Xperia TX که با آخرین نرم‌افزار مبتنی بر آندروید توانمند شده است، نهایت قابلیت‌های با وضوح بالا (HD) را ارائه می‌نماید. این گوشی با دوربین درجه یک 13 مگاپیکسلی و با قابلیت تصویربرداری ویدیویی full 1080p HD، امکان ثبت ریزترین جزئیات را دارد. Xperia TX همچنین به ویژگی تصویربرداری سریع که تنها در مدت کمی بیش از یک ثانیه گوشی را از حالت آماده بکار به حالت تصویربرداری در می‌آورد، مجهز است.

صفحه نمایش لمسی 4.6 اینچی با موتور پردازش تصویر براویا موبایل شفافیت تمامی ویدیوها و تصاویر و همچنین نبود هرگونه درهم‌ریختگی گوشه‌ها ونیز چهره‌های تار را تضمین می‌نماید. علاوه بر این تکننولوژی xLoud سونی صدای واضح، شفاف و بهبود یافته را تضمین می‌نماید.

اسپریدون گوستیس، رئیس بازاریابی ارتباطات همراه سونی در خاورمیانه و آفریقا گفت:” Xperia TX، تلفن همراهی با مشخصات فنی پیشرفته و برازندگی باورنکردنی، تجربه‌ای همه جانبه را از تلفن هوشمند ارائه می‌نماید. Xperia TX که به تصویربرداری سریع با کیفیت HD مجهز است، به مشتاقان تصویربرداری این اطمینان را می‌دهد که دیگر هیچ صحنه‌ای را از دست نخواهند داد. این تلفن هوشمند با ویژگی‌هایی مانند به اشتراک‌گذاری تک لمسی تصاویر و برنامه‌های کاربردی مانند آلبوم که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر خود را با موقعیت مکانی آنها ببینند، مقبولیت آنرا در بین کاربران بیش از پیش افزایش می‌دهد.”

Xperia TX که به ارتباطات برد نزدیک (NFC) مجهز است، امکان به اشتراک گذاری آسان محتوا اعم از تصویر، آهنگ یا ویدیو را تنها با نگه‌داشتن تلفن همراه‎‌تان در کنار دستگاهی که می‌خواهید محتوا را با آن به اشتراک بگذارید، فراهم می‌آورد. کاریران همچنین می‌توانند تنها با تماس دادن Xperia TX با تگ هوشمند Xperia SmartTag و با استفاده از تکنولوژی NFC، برنامه‌های کاربردی را اجرا نمایند.

علاوه بر این کاربران می‌توانند Xperia TX خود را از طریق درگاه MHL به تلویزیون متصل کرده و این امکان را خواهند داشت تا از محتوای خود بر روی صفحه نمایش بزرگ لذت ببرند. Xperia TX که به پردازنده دو هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی مجهز بوده و گواهی پلی‌استیشن را نیز داراست، انتخابی ایده‌ال برای علاقه‌مندان به بازی نیزهست.

Xperia TX از ابتدای ژانویه در تمامی فروشگاه‌های معتبر محصولات الکترونیکی مصرفی در دسترس خواهد بود و به زودی وارد بازار ایران خواهد شد.
منبع : ایستنا

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here