سونی ایربادهای WF-1000XM3 را برای رقابت با ایرپادهای اپل معرفی کرد

    3
    ۲۷,۷۳۸

    در رقابتی که هم اکنون بر سر بهترین هدفون های بی سیم در بین شرکت های سازنده تلفن های همراه به راه افتاده است، شرکت سونی اکنون با یک محصول جدید پا به میدان گذاشته است. با ایر باد سونی WF-1000XM3 آشنا شوید. (این محصول را با هدفون رو گوشی WH-1000XM3 اشتباه نگیرید.)

    این محصول 229 دلاری با پیشوند WF یک هدفون تو گوشی و از نوع محصولات پرچمدار شرکت سونی می باشد که به یکی از قابلیت های محبوب بازار یعنی قابلیت noise-canceling مجهز شده است که ارزش خرید آن را به شدت افزایش می دهد. این ایر پاد همچنین بسیار جمع و جور طراحی شده و به خوبی می توان آن را یک هدفون بدون سیم تمام عیار خطاب کرد. با اینکه این هدفون ها از ایر پاد های اپل اندکی بزرگ تر و گران تر هستند، اما امکانات و ویژگی های پیشرفته تری را درون خود جای داده اند و به دستیار صوتی گوگل در مقابل دستیار صوتی سیری شرکت اپل مجهز شده اند.

    بنا به گفته وب سایت رسمی شرکت سونی، هر کدام از این ایر باد ها به دو میکروفون جداگانه مجهز شده است تا صدای محیط را دریافت و سپس آن را فیلتر کنند. این ایر باد ها همچنین مجهز به سنسور های تشخیص حرکت هستند تا فعالیت شما را مانند نشستن، راه رفتن، ورزش و … رصد کرده و بر این اساس تنظیمات مربوط به حذف صدای محیط (noise-canceling) را بر روی گوش شما اعمال کنند. این محصول با یک بار شارژ قادر است تا بیش از 6 ساعت اقدام به پخش موسیقی یا مکالمه کند و همچنین آنها را می توان در جعبه کوچک مخصوص ایر باد ها قرار داد که این جعبه به صورت آهنربایی طراحی شده است و می تواند تا سه بار ایر باد ها را کاملا شارژ کند.

    مانند تمام هدفون های تو گوشی، ایر باد های WF-1000XM3 شرکت سونی به قابلیتی به نام Quick Attention mode مجهز هستند که در صورتی که انگشتتان را بر روی یکی از ایر باد ها قرار دهید، صدای موزیک یا مکالمه کاهش یافته و می توانید صدای محیط اطرافتان را بشنوید.

    این ایر باد ها در دو رنگ مشکی و نقره ای ساخته شده و از ماه آگوست برای فروش در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

    [تعداد: 6    میانگین: 4.3/5]

    3 دیدگاه ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
    Please enter your name here