سونی باز هم افتخار آفرید: سه دوربین سونی برنده جایزه TIPA Awards 2017 شدند.

8
۷,۲۶۶

مراسم اهدای جوایز TIPA در واقع مراسمی ویژه برای اعطای جوایز سالیانه به بهترین محصولات موجود در دنیای عکاسی و فیلمبرداری است، که توسط مجمع تکنولوژی هایِ عکسبرداری به کمپانی های منتخب اهدا میشود. در این مجموعه 30 مجله خبری عکاسی برتر دنیا حضور دارند و هر ساله بهترین هایِ این عرصه را انتخاب و جوایزی ارزشمند به آنها اعطا میکنند.

این مجمع تخصصی حدود 40 سال قدمت دارد و تا به امروز قدم های بسیار بزرگی در حیطه معرفی بهترین محصولات در دنیا برداشته است. مجمع TIPA با بررسی دقیق و موشکافانه محصولات برتر دنیا در زمینه عکسبرداری و فیلمبرداری توانسته است اعتبار بسیار زیادی بین عکاسان حرفه ای دنیا به دست آورد و هر محصولی که موفق به دریافت جوایز سالیانه این مجمع گردد، قطعاً از ارزش و اعتبار زیادی بین کاربران حرفه ای برخوردار خواهد بود.

در مراسم سالیانه TIPA Awards 2017 سونی همچون سال هایِ قبل حضور گرمی داشت و در اتفاقی جالب، این کمپانی اَصیل ژاپنی توانست با 3 محصول خود 3 جایزه بسیار مهم را از آنِ خود کند و به این ترتیب در جایگاه نخست دریافت جوایز قرار گیرد. مجمع TIPA اشاره کرده است که سونی در طی سال گذشته میلادی تلاش هایِ زیادی برایِ بهبود محصولات خود انجام داده است و محصولات این شرکت هم از لحاظ نوآوری و هم از لحاظ تکنولوژی ساخت در جایگاه بسیار رفیعی قرار دارند.

من حیث المجموع، سونی توانست با 3 محصول برتر خود در زمینه هایِ مختلف جوایز 3 گانه این مراسم را به دست آورد. دوربین α99 II سونی توانست جایزه بهترین دوربین حرفه ای دنیا را از آنِ خود کند، دوربین RX100V توانست جایزه بهترین دوربین حرفه ای جمع و جور دنیا را از آنِ خود کند و دوربین فیلمبرداری X3000R سونی توانست جایزه بهترین اکشن کم دنیا را از آنِ خود کند. در ذیل عکس این 3 محصول را میتوانید مشاهده کنید.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

8 دیدگاه ها

  1. دوستانی ک در مورد دوربین اطلاعات دارن،اگ بخام یه دوربین خوب سونی بخرم ،چی باید بخرم؟نمیخام زیادم ولخرجی کنم ولی میخام سونی باشه.پیشنهادتون چیه؟

    پاسخ

  2. وااااااااااااییی من ||a99 میخام ولی پولشو ندارم.
    خنده دار اینه طرفداران برند ها چقدر سر دوربین اسمارتفون های پرچمدارشون کل کل می کنن و با اضافه شدن چنتا تنظیمات و امکانات آماتور جدید بهش لقب dslr میدن در حالی که عکس های اونا حتی در مقابل کامپکت های حرفه ای هم اسباب بازی هست چه برسه به دوربین های حرفه ای.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here