سونی با انتشار کاتالوگ تبلیغاتی خود دلیل کارآمدی گوشی های ضدآب را نشان داد

11
۱۱,۴۴۵


xperia-z2-durability-waterproof-dust-resistant-1e108a4a676980ba4fdd8f9db8601397-940

سونی کاتالوگی تبلیغاتی را منتشر کرد که در آن مزیت های استفاده از یک گوشی ضدآب کاملا نشان داده شده است . سال پیش و پس از معرفی Xperia Z به عنوان پرچمدار جدید سونی ، ضدآب بودن این گوشی آن را به طور کامل با پرچمداران سایر شرکت ها کاملا  متمایز می کرد . امروزه سایر شرکت های رقیب مانند سامسونگ نیز این واقعیت را قبول کرده اند و دنبال تولید گوشی های ضدآب می باشند . یکی از این آمارها جالب این است که سهم خرابی های تلفن همراه در اثر افتادن در آب به حدود 20% می رسد که خود بسیار عجیب است . بدیهی است که هدف سونی از انتشار این کاتالوگ تبلیغاتی ستودن گواهینامه های IP55/IP58  برای تولید Xperia Z2 , Tablet Z2 می باشد . با تمام این ها کار سونی در این باره عجیب بود. شما می توانید کاتالوگ کامل را در پایین پست مشاهده کنید .

 

شششششششششششششششششششششششششششششششش

منبع:Xperiablog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

11 دیدگاه ها

  1. Salam man gooshim xperia z ultra hast ma ye rooz raftim estakhr baad man gooshimo bordam zir aab film gereftam. Dar tamam modat gooshi kar mikard baad ke az estakhr omadam biroon didam safhash siah shode baad dokme power ro gereftam roshan shod alamat sony ommad baad dobare safhe siah shod dobare alamat sony ommad maan gozashtam ta shajesh tamam beshe baad ke zadam too sharj dokme sharjesh ye modat rooshan shod baad khamoosh shod hey in tekrar mishod man nemidoonam chesh shode lotfan age kasi mitoone komak konr

    پاسخ

  2. سامسوموانگ گوشی زداب ساخته!!!!! عجب در اولین تست زداب بودن گالکسی s5 آب به باطری!!! و داخل دوربین این گوشی به اصطلاح پرچمدار نفوذ کرد البته از جنس پلاستیک بیش از این هم انتظار نمیره!!! واقعا با این همه ايرادات اساسی سامسونگ مثل مشکل حاد سخت افزاری دوربین گالکسی s5 که فقط با تعویض قطعه شاید!!!درست بشه و همچنین ناکارامد بودن قابلیت زدابی این گوشی بازهم بعضی ها میروند و s5 میخرند واقعا که اینکار گریه داره!!!!!
    جالب اینکه در حالیکه زداب بودن گالکسی s5 با شکست مواجه شده است اما به خاطر این کار این گوشی بسیار بی ریخت و زشت شده است و گالکسی اس فور که اونم زشت بود از s5 خیلی زیباتره!!!!!!!

    پاسخ

    sina گفته:
    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۱:۴۶

    دوست عزیز اینو یادت باشه که سامسونگ بهترینه ولی تو یخچال و ماشین لباسشویی اما گوشی پلاستیکی هاش رو می شه به جای دستمال توالت یا جا صابونی استفاده کرد.

    پاسخ

  3. salam mishe yeki be man bege xperia v noskheye khavar miyane key miad ke beshe az wifi update kard man mordam vala4.3 nashod

    پاسخ

    امیر نیازی گفته:
    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ساعت: ۲۰:۵۰

    خوب رامودانلود کن وگوشیو فلش کن یا اینکه با pc companion آپدیت کن…

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here