سونی برای جبران ضرر، حمایت مالی خود از فیفا را به پایان خواهد رساند.

6
۵,۶۲۲

8456-
سونی سال ها است که با فیفا روابط بسیار نزدیکی دارد و در بسیاری از عرصه ها سونی به عنوان حامی مالی فیفا ظاهر شده است. اما به نظر میرسد مشکلات مالی سونی مسئولان این شرکت را مجبور کرده تا به این همکاری چند ساله نیز پایان بدهند.

بدون شک در جام جهانی سال جاری یکی از فعال ترین اسپانسر های فیفا شرکت ژاپنی سونی بوده است. سونی در یک سال اخیر تبلیغات زیادی برای جام جهانی 2014 کرد که نمونه آن را در بخش موبایل و با معرفی محصولات اختصاصی فیفا و ثبت لوگوی جام جهانی بر روی تمامی اسمارت فون های اکسپریا دیدیم.

مدیر جدید سونی موبایل آقای Hiroki Totoki که پس از انتصابش به این مقام برنامه های زیادی برای خروج سونی از بحران مالی ارائه کرده در جدیدترین اظهار نظر خود گفته که سونی قصد دارد تا قرار داد همکاری خود با فیفا را برای جبران ضررهای خود لغو کند.

او این قطع همکاری را پس از جلسه خود با سرمایه گذاران و به منظور صرفه جویی در مخارج این شرکت اعلام کرده است. اینگونه پیش بینی میشود که این لغو قرار داد بتواند تا 280 میلیون دلار از مخارج سونی را کاهش دهد.

مدیر سونی موبایل همچنین در صحبت های خود هدفمند کردن تبلیغات این شرکت را برای نمایش بهتر محصولاتش از مهم ترین برنامه های سونی موبایل دانسته است. به نظر شما لغو این قرار داد تا چه حد میتواند به جبران ضررهای مالی سونی کمک کند آیا سونی میتواند با تغییر سیاست خود در بخش تبلیغات یک بار دیگر به قدرت و اعتبار گذشته خود دست یابد ؟

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

6 دیدگاه ها

  1. کسی در جریان هست که این ضرر مالی و عدم سود دهی مربوط به کل شرکت میشه یا فقط بخش موبایل؟

    پاسخ

    Yamaha گفته:
    ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۰:۱۷

    همه بخشهای سونی سود دهی دارن بجز موبایل. و بخش موبایل باعث شده که سود کلی به مقداری ضرر تبدیل بشه. امیدوارم سونی پیکچرز ضرر نکنه که اگه ضرر کنه خیلی بد میشه.جبرانش وحشتناک سخته.

    پاسخ

    hp گفته:
    ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ساعت: ۱۰:۳۲

    ای بابا خوب پس تولید گوشیهارو کم کنه.ما راضی نیستیم به ضرر :d

    پاسخ

  2. واقعا کم نیست این مبلغ و با برگشتنش به جیب سونی خیلی کمک بزرگیه. امیدوارم بزودی خبر سوددهی سونی در محافل شنیده بشه تا بتونه محصولات ابرقدرتشو بیشتر از پیش ببینیم.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here