سونی بروزرسانی 3.55 را با هدف بهبود عملکرد برایِ کنسول PS4 منتشر کرد !

12
۵,۵۵۰

shutterstock_216087928.0.0

چند ماه پیش بود که سونی بروزرسانی 3.50 را با قابلیت ها و ویژگی هایِ متنوع برایِ کنسول محبوب خود، Playstation 4 منتشر کرد و اَکنون پس از گذشت چند مدت، بروزرسانی سیستمی 3.55 برایِ این کنسول آماده و در اختیار تمامی مناطق قرار گرفته است.

این بروزرسانی برخلاف بروزرسانی پیشین که با خود تغییرات بسیار زیادی به همراه داشت از تغییرات بسیار محدود، اما مهمی برخوردار است. سونی در قسمت تغییرات این بروزرسانی تنها به بهبود عملکرد دستگاه اشاره شده میکند؛ اما این نکته قابل ذکر است که احتمالاً مشکلات گزارش شده از سویِ کاربران نیز در این بروزرسانی برطرف شده باشد.

سونی روز به روز در حال برطرف سازی مشکلات نرم افزاری و بهبود عملکرد کنسول Playstation خود میباشد و پیش بینی میشود بروزرسانی عظیم بعدی این کنسول که احتمالاً با شماره 4.0 خواهد بود، پس از انتشار هدست واقعیت مجازی سونی ( Playstation VR ) عرضه شود.

این بروزرسانی تنها 300 مگابایت حجم دارد و همانطور که اشاره شد، هم اَکنون در دسترس کاربران تمامی مناطق قرار دارد. گفتنی است با تست هایِ به عمل آمده از این بروزرسانی توسط سایت تخصصی اکسپریا، بهبود کُلی عملکرد دستگاه به خوبی قابل مشاهده است. توصیه میکنیم اگر صاحب کنسول Playstation 4 سونی هستید، بی درنگ این بروزرسانی را دریافت و بر رویِ کنسول خود نصب کنید.

۲۰۱۶۰۶۲۱۰۴۱۳۲۱

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

12 دیدگاه ها

  1. چطور با فلش اپدیت کنم؟!

    پاسخ

    حسین محمدی گفته:
    ۰۸ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۱:۰۷

    باید یه برنامه بریزی تو لپ تابت و اون لپ تاب رو سرور قرار بدی و کنسولت رو بهش وصل کنی با کابل لن انجام بدی بهتره سرعتش بیشترمیشه بعدش وقتی تو کنسولت بزنیکه دانلود کنه لینکش میاد تو اون برنامه که یجای فایل برات باز میکنه اون فایل رو به برنامه نشون بده دیگه از اینترنت دانلود نمیکنه و اون رو میگیره
    بگردی هست تو نت

    پاسخ

  2. سقوط اشرفی
    چرا همش در خوابی فکر کن سامسونگ گوشتکوب میسازد و شما آبگوشت خوری میخری گوشی های سامسونگ با کلاس ها سونی میخرند نه شما

    پاسخ

    پرهام گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۰:۵۳

    دوستان درست پیغام اومده یا خیر ؟ گوشی زی۲ دارها ی آپدیت ۶۷ مگی برای گوشیشون به صورت ota اومده یا نه؟بیلد نامبر تغییر نکرده فقط آپدیت تکمیلیه

    پاسخ

  3. ای کاش سیاست های سونی که داره در راه پلی استیشن خرج میکنه..در راه اکسپریا هم میکرد..
    که هر برند تازه واردی نیاد اینجا برامون شاخ بکشه بگه فروش من بالاتر از توعه

    پاسخ

    Reza133(xperia z2) گفته:
    ۰۱ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۸:۵۰

    مثل اینکه بازار تلفن های هوشمند به اندازه بازار کنسول های بازی برای سونی سودآور نیست!

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here