سونی به زودی درایورهایِ SSD خود را روانه بازارهایِ جهانی خواهد کرد !

2
۵,۴۰۳

sony-ssd
وقتی به برندهایِ مطرح حیطه هاردهایِ SSD فکر میکنید، شاید نام شرکت هایی چون سامسونگ یا اینتل به ذهنتان برسد. اما اگر به دنبال انتخاب هایِ بیشتر و برندهایِ برتر دیگری در این حیطه هستید، حالا مفتخر هستیم که اعلام کنیم از این به بعد میتوانید بر رویِ SSD هایِ جدید سونی که به زودی راهِ خود را به بازارهایِ جهانی خواهند گشود نیز حساب باز کنید.

به گزارش یکی از منابع معتبر ما در ژاپن، سونی مدتی است که تولید و عرضه محدود هاردهایِ SSD خود از سری SLW-M را شروع کرده است و پس از موفقیت این محصول در بازار ژاپن، حالا قصد دارد هاردهایِ SSD خود را در سطح جهانی منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار دهد. گفته میشود این محصول که از درایورهایِ 2.5 اینچی پشتیبانی میکند، از فناوری پیشرفته SATA 3.0 برای تبادل اطلاعات بهره میبرد.

سونی در بدو عرضه، این محصول را در 2 حجم 240 و 480 گیگابایتی در دسترس علاقمندان قرار خواهد داد، که در ساخت آنها از حافظه هایِ فلش A19 شرکت توشیبا بهره برده شده است. مشخص نیست که آیا در آینده سونی این حافظه ها را با حجم هایِ کمتر از 250 گیگابایت یا بیشتر از 480 گیگابایت در دسترس کاربران قرار خواهد داد یا خیر؛ اما چیزی که بدیهی است، فعلاً سونی همین 2 حجم را برای انتخاب پیشِ رویِ کاربران قرار داده است.

همچنین، منبع خبری ما اذعان میکند که این هاردهایِ SSD سرعت خواندن 560 مگابایت/ثانیه و سرعت نوشتن 530 مگابایت/ثانیه را به کاربران ارائه میدهند، که رقم بسیار قابل قبولی برای اولین تولیدات شرکت سونی در حیطه هاردهایِ SSD میباشد.

گفته میشود که این هاردها مجهز به نرم افزار اختصاصی Sony SSD Toolbox میباشند و از این رو به کاربر کمک میکنند که وضعیت و سلامت هارد خود را به صورت لحظه ای مشاهده کند. هنوز هیچ خبری از تاریخ انتشار و قیمت این دو محصول ارائه نشده است، اما در آینده ای نزدیک این مسایل نیز روشن خواهند شد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here