سونی به فکر سلامت کاربران: سرویس بررسی وعده غذایی سونی موبایل راه اندازی شد.

5
۶,۰۷۸

اگر میخواهید سالم و تندرست بمانید، 2 راه بیشتر ندارید: یا ورزش کنید، یا در هر وعده غذایی به میزان مناسبی کالری دریافت کنید. دنیا برایِ بخش اول کمبودی را احساس نمیکند. سونی نیز در بخش اول مدت هاست نرم افزار اختصاصی Lifelog را برایِ پیگیری فعالیت هایِ کاربران گوشی هایِ اکسپریا تدارک دیده است و کاربران میتوانند هم به واسطه گوشی هوشمند خود و هم سایر ابزارهایِ پوشیدنی مانند ساعت هوشمند سونی به فکر سلامت خود باشند.

اما وضعیت بخش دوم چگونه است؟ خبر خوب این است که تیم محققین سونی به فکر چاره افتاده اند و با تدارک دیدن سرویسی در نظر دارند سلامت کاربران اکسپریا را تضمین کنند. این سرویس که بخشی از پروژه اینترنت اشیاء سونی میباشد، میتواند با سیستم یادگیری عمیق خود و تنها با یک عکس ساده از وعده غذایی کاربر آنرا مورد بررسی قرار داده و توصیه هایی به کاربر نماید. پروسه کار کردن این سرویس بدین شکل است:

1. ابتدا غذایی که میخواهید مورد بررسی قرار گیرد را مشخص میکنید.

2. سپس با گوشی اکسپریایِ خود عکسی از آن تهیه میکنید.

3. حالا با نرم افزار بررسی وعده غذایی سونی موبایل میتوانید غذایِ مورد نظر خود را مورد بررسی دقیق قرار داده و آنرا را عمیقاً زیر ذره بین ببرید.

4. بر اساس پیشینه غذا خوردن، اَهداف شخصی، و مسایلی از این دست، این سرویس میتواند پیشنهاداتی درباره وعده غذایی شما ارائه دهد.

این سرویس فعلاً در کشور خانگی سونی، ژاپن، با نام « Work Performance Plus » راه اندازی شده است. این موضوع بر اساس یک ایدئولوژی بسیار عمیق برایِ مبارزه با مشکلات غذایی و وعده هایِ ناسالم غذایی کاربران تهیه و تدوین شده است و در نظر دارد عادات غذایی بد کاربران و مخصوصاً کارمندان ادارات دولتی که ساعت هایِ زیادی پشت صندلی نشسته اند و تحرکی ندارند را بهبود بخشد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

5 دیدگاه ها

  1. بیلد ۳۷۶هنوز برام من نیومده سونی هم توفکر این چیزاست.. گوشیم زدتری پلاس هست. بیلد ۳۷۲ اندروید ۷٫۰ کردم خیلی لگ میزنه.. سونی چرا بروزرسانی بیلد ۳۷۶به من نمیدی؟؟؟؟؟؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here