سونی تأکید میکند که PS4 Neo چرخه حیات Playstation 4 را کوتاه نخواهد کرد !

7
۵,۷۴۵

960-playstation-4k-a-good-move-sony

اگر با ما همراه بوده باشید، حتماً در جریان هستید که سونی دقیقاً یک هفته قبل از شروع کنفرانس خبری خود در E3 2016 وجود کنسول ارتقا یافته ای را با نام Playstation 4K یا همان PS4 Neo تأیید کرد و صحبت هایی پیرامونِ برنامه این شرکت اصیل ژاپنی درباره نسل ارتقا یافته کنسول Playstation 4 مطرح شد.

در این بین بسیاری از کاربرانی که در حال حاضر صاحب دستگاه Playstation 4 هستند به این فکر اُفتادند که آیا سونی در حال پایان دادن به عمر این کنسول محبوب تا قبل از 5 سال است ؟ و اینکه با آمدن کنسول ارتقا یافته سونی، آیا پلی استیشن 4 از دور خارج میشود؟

در خبر قبلی که مربوط به تأیید وجود این کنسول بود اشاره کردیم که سونی هیچگونه برنامه ای برایِ برتری دادن کنسول PS4 Neo بر PS4 ندارد و حالا این موضوع باز هم توسط سونی مورد تأکید واقع شده است که چرخه حیات کنسول محبوب Playstation 4 این کمپانی به پایان نرسیده است و همچنان نسخه اصلی PS4 بازیگر اصلی سونی در بازارهایِ جهانی است. آقایِ شوهی یوشیدا ( مدیر استودیویِ جهانی سرگرمی های کامپیوتری سونی ) در مصاحبه با سایت GamesweltTV اعلام کرد:

PS4 همان PS4 است! PS4 جدید نیز آنچنان فرقی با PS4 قدیمی ندارد؛ پس با آمدنش طول عمر کنسول محبوب PS4 ما کوتاه تر نخواهد شد.

بر اساس گفته هایِ یوشیدا میتوان نتیجه گرفت که سونی برنامه ای برایِ منسوخ کردن کنسول اصلی خود ندارد و بر اساس گزارشات واصله، بازیهایی که در آینده و پس از عرضه عمومی کنسول PS4 Neo منتشر میشوند، با پشتیبانی از هر دو کنسول به دست کاربران میرسند و از این بابت جایِ هیچگونه نگرانی ای وجود ندارد.

مایکروسافت نیز تصمیم مشابهی را اتخاذ کرده است و بر اساس برنامه ریزی هایِ مایکروسافت، هیچ بازی خاصی در انحصار کنسول Scorpio این شرکت نخواهد بود و همه بازی ها بر رویِ هر دو کنسول اجرا خواهند شد. در پایان میتوانیم اظهارات یوشیدا را نیز دلیل محکمی بر این استدلال بدانیم که صاحبان کنسول PS4 پس از عرضه نسل ارتقا یافته این کنسول محبوب نیاز مبرم به تعویض کنسول خود ندارند و پشتیبانی سونی از کنسول Playstation 4 همچنان ادامه خواهد یافت.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

7 دیدگاه ها

  1. سلام و خسته نباشید خدمت اکسپریانی های عزیز یه پیشنهادی داشتم برای بهبود و افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت، پایین سایتتون خیلی وقته که آخرین دیدگاه های کاربران نزدیک یک ماهه که تغییری نکرده این یعنی پرت و بلا استفاده ماندن بخشی از سایت، با روند کند شدن عرضه ی تکنولوژی های جدید در گوشی های موبایل که تقریباً به بم بست رسیدند و با یه گشت کوچک توی سایت های مختلف بررسی گوشی متوجه این مسئله میشیم که دیگه مثل سالهای قبل کاربران رغبت و کنجکاوی چندانی نسبت به گوشیهایی که در آینده انتظار معرفیشون میره ندارند و با توجه به فروش خوب و بازار داغ بازی های رایانه ای و PS4 که الان توی هر خونه ی هر کسی یکی از اینارو میشه یافت و بی ارتباط نبودن این مسئله با سونی و PS4 طراحی بخشی مربوط به بازیهای رایانه‌ای و PS4 وحتی کنسول ها اجتناب‌ناپذیر است ***(اخبار جدیدترین بازیها *تریلرهای بازیها *بازیهای قدیمی که نوستالژی اند *گیم پلی بازی ها *و مهمتر از همه مالتی پلیر که الان دنیایی بی انتها از لذت و سرگرمی و تبادل اطلاعات بین میلیون ها انسان از اقسا نقاط دنیاست و خیلی چیزهای دیگر) با توجه به فروش فوق الاده بخش بازیهای کنسول و سرمایه‌گذاری هنگفتی که در این بخش صورت گرفته نوید آینده ای روشن رو برای عصرحاضر دیجیتال میده
    به طور مثال شرکت اینفینیتی فقط و فقط فروش سری مدرن وارفایر کال اف دیووتی هارو بیش از ۵۵ میلیون نسخه اعلام کرده
    چکیده ی مطلبم اینه که جای خالی این بخش مربوط به بازیهای و کنسول ها و طرفداران خاص و همیشگی شان در این سایت کاملا خالیه اقای معراجی لطفا در مورد این که آیا سایتتون فکری در این باره داره یا نه دوستان منتظر پاسخ شما هستند ****ممنون *

    پاسخ

  2. به به Ps4 Neo چقدر غوغا کرده کم کم داره خوشم میاد ازش ولی حیف که قیمتش تو ایران نجومیه اگه بیاد، من که Ps3 دارم خخخخ با این وضع داغون مملکت خداروشکر میکنم همین ی تیکه رو دارم باشم حال میکنم،ولی بگذریم Ps4 دنیای بازیه. 😀

    پاسخ

  3. آخ عاشق یوبی سافتم…
    میدونم ربطی به موضوع نداشت ولی چه کنم عاشقی این حرفا حاایش نمیشه و من عاشق یوبی سافتم…

    پاسخ

    مهران گفته:
    ۰۵ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۲۳:۵۸

    تو خودت اوبی سافتی
    از مسئولین خواهشمندم اینو بزارند تا اقای عاشق بخونه

    پاسخ

  4. کاشکی سونی گوشیاش رو شبیه کنسولهای بازیش با فاصله‌ای معقولانه معرفی میکرد، لُب مطلب اینکه پرچمداراش رو سالی یکبار ولی با نهایت قدرت معرفی میکرد و اگه دوست داشت یه بالارده هم وسطای سال معرفی میکرد.
    (کاری هم به معرفی پایین رده و میانرده ندارم)

    پاسخ

    ۰۵ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۶:۵۰

    خب الان دقیقاً داره همینکارو میکنه دیگه عزیز جان …
    آخرین پرچمدار سونی Z5 بود ، الان شهریور قراره پرچمدار جدید از خانواده X معرفی بشه .
    دقیقاً ۱ سال خانواده گوشی هایِ Z5 رو پرچمدار نگه داشت دیگه .

    پاسخ

    Mohsen گفته:
    ۰۵ تیر ۱۳۹۵ - ساعت: ۱۷:۴۳

    Mnzore dostemon fk konm ine ke mesle apple bashe

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here