سونی تأیید کرد: کنسول پلی استیشن 3 به زودی بازنشسته خواهد شد.

3
۴,۶۸۳

کنسول PS4 سونی تقریباً نیمی از عمر خود را پشت سر گذاشته است و اَکنون سونی نسل ارتقا یافتۀ این کنسول را به همراه نسخه جمع و جور کنسول مذکور معرفی کرده است، اما انگار هنوز کنسول بسیار پر فروش PS3 سونی در حال تولید است. سونی ژاپن ساعاتی پیش رسماً اعلام کرد که به تولید کنسول PS3 در خاک کشور خانگی اش، ژاپن، به زودی خاتمه خواهد داد.

گزارش ها حاکی از این هستند که در ابتدایِ عرضه کنسول PS4 در بازار ژاپن، کنسول PS3 هنوز طرفداران بسیار زیادی در این کشور داشت و به همین دلیل سونی مجبور به ادامه تولید این کنسول محبوب برایِ مدت زمانی طولانی شده بود. البته این موضوع تا حدودی منطقی نیز به نظر میرسد، چون در بدو عرضه قیمت کنسول PS4 بسیار بالا بود و به دلیل کپی خور نبودن این کنسول، کاربران بیشتر به سمت کنسول PS3 میرفتند.

این موضوع هنوز مشخص نیست که آیا سونی فقط به تولید کنسول مذکور برایِ کشور ژاپن خاتمه خواهد داد یا خیر، اما آنطور که از شواهد و قرائن مشخص است، به نظر میرسد تولید این کنسول پس از 10 سال به صورت کامل متوقف خواهد شد، چون سونی در نظر دارد تمام توان خود را بر رویِ تولید کنسول هایِ PS4 Slim و PS4 Pro بگذارد.

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]
منبع:

3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here