سونی تاریخ کنفرانس مطبوعاتی خود در کنگره جهانی موبایل را اعلام کرد.

3
۵,۳۴۰

CMYK_Black_Ver
سونی تاریخ کنفرانس مطبوعاتی خود در کنگره جهانی موبایل MWC که در شهر بارسلون برگزار خواهد شد را اعلام کرد. کنگره جهانی موبایل امسال از تاریخ 24 تا 27 فوریه با حضور بزرگان دنیای ارتباطات برگزار میشود و سونی نیز همانند سال های گذشته با دست پر به این رویداد بزرگ وارد میشود. سونی سال قبل در همین رویداد تبلت اکسپریا Z را معرفی کرده بود.

سونی امسال نیز همانند ادوار گذشته در اولین ساعات آغاز کنگره جهانی موبایل، کنفرانس مطبوعاتی خود را برگزار میکند. کنفرانس مطبوعاتی سونی در MWC 2014 از ساعت 8:30 روز 24 فوریه به وقت محلی آغاز خواهد شد. شروع این رویداد به وقت کشور ما در ساعت 6 صبح روز 5 اسفند خواهد بود.

سونی به احتمال فراوان پرچمدار بعدی خود را با شماره D6503 و کد اکسپریا Sirius در همین رویداد معرفی میکند. البته این تنها محصول سونی در کنگره امسال نخواهد بود و در رده میان قیمت ها نیز سونی یک مدل دیگر با کد D2303 را دارد که شانس حضور این محصول نیز در کنگره جهانی موبایل بسیار زیاد است.

Xperiablog

[تعداد: 0    میانگین: 0/5]

3 دیدگاه ها

  1. یعنی چی میخواد یه پرچمدار جدید معرفی کنه!!!! سونی هم مارو گیر اورد!! خودمونو میکشیم یه پرچمدار میخریم بعد 2 ماه نشده یه چی جدید تر میخواد معرفی کنه! خاک تو سرش کنن

    پاسخ

    hadi گفته:
    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ساعت: ۱۷:۴۱

    این کلا عرف هست. معمولا سالی 2 تا پرچمدار معرفی میکنن. یکی شهریور معرفی کرد و دومی هم اسفند ماه
    سامسونگ هم هر ساله 2 پرچمدار معرفی میکنه.

    پاسخ

  2. سونی به واقع شرکت غیرقابل اعتمادی درزمینه ی پشتیبانی از محصولاتش هستش موندم اون آقای کازوهیرایی چطوری روش میشه روی سن بیادبعدازاین همه دروغ درزمینه بروزرسانی گوشی های اکسپریابه کاربرای محصولات سونی گفتن 11 فوریه است و دوماه از تاریخی که برای به روزرسانی سامارت فون های سونی اعلام کردن واین همه بی نظمی درپشتیبانی……..

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً دیدگاه خود را وارد کنید
Please enter your name here